Englannin liiga sekä mestareiden liika MTV Totalilla.


Kunniamerkki +5

Onko jo tietoa näkyykö Englannin liiga ja Mestareiden liiga myös kaudella 2016 MTV3 Totalilla? ViaSat Suomi julkaisi tänään näyttävänsä kaikki Mestareiden liigan ottelut 2016. 


14 kommenttia

Kyllä näkyy myös Totalilla! :)


 

Niin siis englannin liiga näkyy, mestareiden liiga ei näy enää ensi kaudella

Näin juuri ja kuinka voidaan vielä lisää panostaa Valioliigaan, kun jo joka pelipäivältä näytetään ottelut, poislukien Lauantai klo.17.00, jolloin näytetään yksi ottelu.

 

Tyypillinen vastaus asiakaspalvelijalta joka jakaa tietoa tietämättä asiasta kuitenkaan. (ei mitään henkilökohtaista :smileyhappy:)

 

Samalla lailla varmaan nyt myydään Total- paketteja vielä mestareidenliigalla ensi kaudelle.

 

Visainen kysymys kanavapaketista (asikaspalvelu saa vastata):

 

Muuttuuko MTV Total Sport paketti oleellisesti siitä mitä se on myydessä ollut viime Joulukuulla, Mestareiden liigan jäädessä pois kesän jälkeen ?

 

Tämmösen vastauksen sain kun tiedustelin, mutta lähetin nyt vielä varmistukseksi kyselyä edemmäs. 


 


ja sainkin siihen juuri täsmennyksen, eli kun Viasat on ostanut noi oikeudet, ei Mestareiden Liiga enää ole maikkarilla. Vielä ei tieto ollut ehtinyt kulkea ihan kaikkialle täällä päässä. :)


 


Tällä hetkellä ei ainakaan ole tietoa, että  Total Sportin paketti muuttuisi. Eli sisältäisi jatkossakin myös samat kanavat kuin ennenkin. Toki kanavalla voi sitten eri sisältöä olla, jos jokin jää pois. Mehän emme täällä voi vaikuttaa siihen, että mitä kultakin kanavalta lähetetään. 🙂 Maikkari ei oo vielä  kertonut esimerkiksi korvaavasta sisällöstä tai muusta.

Tuolla kirjoituksellasi voisitte vaihtaa kaikkien kanavien sisällön vaikka Harju & Pöntiseksi, kunhan vaan on kanavia sama määrä. Anna mun kaikki kestää !!

 

Kyllä tuli ainakin hymy naamaan...

Tämähän kuvaa sopivasti Soneran asiakaspalvelun tasoa.
MTV Sport ja Total -pakettien hinnat nousevat, mutta urheilusta otetaan toinen iso kuluerä ( Mestarien liiga) pois.
Aika moni taitaa äänestää jaloillaan (ainakin minulla MTV3-Total menee pois, kunhan tuo Mestarien liigan finaali on näytetty).

Tämähän nyt ei ole millään lailla soneran asiakaspalvelun vika vaan mt3:n vika.

Millä muotoa Sonera ei ole vastuussa? Tietääkseni olen palvelun Soneralta tilannut, EN MTV:ltä.

 

@mrela


Tässä on ohjelmayhtiöt keskenään tehneet sopimuksia, eli Mestareiden Liigan oikeudet on nyt Viasatilla.


Itse Total Sportin paketissa on edelleenkin samat kanavat, mutta se mitä kanavilta lähetetään on Maikkarin päätettävissä. Eli sillä muotoa ei voida tätä ottaa meidän niskoille, vaikka palvelun voi meidän kauttamme ostaakin. 


 

Vaikka määräaikainen sopimus, irtisanon kyllä sopimuksen jos ei muuten niin yksimielisellä päätöksellä.

Jos keräätte maksun palvelusta myös vastaatte palvelusta.

Tai ota @mrela meihin yhteyttä vaikka chatin kautta, josko paketin saisi vaihdettua Viasatin pakettiin. Chatissa on porukkaa 24/7, eli voit kysellä paketin vaihtoa vaikka samantien :smileyhappy:

Jos paketin olen ottanut Valioliigan ja mestareidenliigan takia. Viasat ei näytä Valioliigaa.

 

Eikös Sonera kerää KK-maksuilla rahaa valio- ja mestareidenliiga maksuihin, nyt poistuu iso rahareikä ja oleellinen osa kanavapakettia. Mainostettu Totalia mestareidenliigalla.

 

Kyllä Sonera vastaa kokonaisuudesta, vaikka olisi kolmas osapuoli olemassa.

Onko tietoa tuleeko Mestareiden liigan tilalle muuta ohjelmatarjontaa. Hinta-laatu-suhde alkaa olemaan aika heikko.

Meillepäin ei ainakaan ole kaikunut mitään infoa, että tuohon tilalle olisi jotain uutta sisältöä tulossa. Maikkarihan noista tosiaan vastaa, ja tekevät päätöksensä mitä tuolloin näyttävät.

Vastaa