Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
VT3280
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 66 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Erilliskanavat

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain tilattua tekstiviestillä erilliskanava, mutta miten tämän saa peruutettua? Tästä en löytänyt mitään ohjetta. Ymmärrän kyllä että peruutus tehdään mahdollisimman hankalaksi jottei näitä tehtäisi. Tiedän että soittamalla asiakaspalveluun, mutta onnistuisiko esim tekstivestillä. Ei jaksaisi soitella asiakaspalveluun kun jono on pitkä ja odotusmusiikki surkeaa, ollut samaa jo todella pitkään. Annoin musiikistakin palautetta.

5 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 730 custom-general.kudos
  • 4498 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Soneran omilta sivuilta voit peruttaa lisäkanavat. 

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
NikoNo
Telialainen
Telialainen
  • 457 custom-general.kudos
  • 1504 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Lisäisin tähän vielä, että mikäli kanavat on Mobiiliviihteellä, niin onnistuu omilla sivuilla. Muissa tapauksissa irtisanomisen voi hoitaa soittamalla aspaan tai laittamalla viestiä aspalle omien sivujen kautta tai kirjoittamalla Facebookissa privaviestillä tai Twitterissä.

VT3280
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 66 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tilasin kaapeli TV:hen eli tilaaminen tekstiviestillä mutta peruutusta ei. Asia selvä. Ajattelinkin ettei ole niin helppo mitä tilaaminen. Kiitos.

JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 54 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olisi mielenkiintoista tietää, miksi tilauksen peruminen ei onnistu tekstiviestillä? Osaako joku vastata ihan

Soneran puolelta?

MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jaa-a, hyvä kysymys. Kyseessä voi olla ihan tekniikkaan liittyvä juttu, koska tosiaan mobiiliviihteen kanavien poisto onnistuu Omien Sivujen kautta, ainoastaan kiinteän Viihteen kanavissa tämä ei onnistu.

Tuossa Niko laittoikin jo, että kiinteän puolelta kanavien poistoa voi tehdä ottamalla meihin yhteyttä Facessa tai Twitterissä, tai Omilla Sivuilla olevan chatin kautta.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7