29-08-2015 20:04
Sain tilattua tekstiviestillä erilliskanava, mutta miten tämän saa peruutettua? Tästä en löytänyt mitään ohjetta. Ymmärrän kyllä että peruutus tehdään mahdollisimman hankalaksi jottei näitä tehtäisi. Tiedän että soittamalla asiakaspalveluun, mutta onnistuisiko esim tekstivestillä. Ei jaksaisi soitella asiakaspalveluun kun jono on pitkä ja odotusmusiikki surkeaa, ollut samaa jo todella pitkään. Annoin musiikistakin palautetta.
29-08-2015
20:22
Muokattu
29-08-2015
20:22
31-08-2015 09:46
Lisäisin tähän vielä, että mikäli kanavat on Mobiiliviihteellä, niin onnistuu omilla sivuilla. Muissa tapauksissa irtisanomisen voi hoitaa soittamalla aspaan tai laittamalla viestiä aspalle omien sivujen kautta tai kirjoittamalla Facebookissa privaviestillä tai Twitterissä.
03-09-2015 22:01
Tilasin kaapeli TV:hen eli tilaaminen tekstiviestillä mutta peruutusta ei. Asia selvä. Ajattelinkin ettei ole niin helppo mitä tilaaminen. Kiitos.
12-09-2015 23:18
Olisi mielenkiintoista tietää, miksi tilauksen peruminen ei onnistu tekstiviestillä? Osaako joku vastata ihan
Soneran puolelta?
14-09-2015 08:33
Jaa-a, hyvä kysymys. Kyseessä voi olla ihan tekniikkaan liittyvä juttu, koska tosiaan mobiiliviihteen kanavien poisto onnistuu Omien Sivujen kautta, ainoastaan kiinteän Viihteen kanavissa tämä ei onnistu.
Tuossa Niko laittoikin jo, että kiinteän puolelta kanavien poistoa voi tehdä ottamalla meihin yhteyttä Facessa tai Twitterissä, tai Omilla Sivuilla olevan chatin kautta.
Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7