21-11-2015 02:59
Tervehdys!
Tarkistin alkuviikosta ohjelmoimiani etätallennuksia. "Yllätyksenä" useita tallennuksia taas puuttui. Kokeilin aiemmin muutaman viikon tallentaa ohjelmat suoraan television tallennuspalvelun kautta, niin ei ongelmia. Mikä netin kautta tehtävän etätallennuksen ongelmat aiheuttaa? Harmittaa, kun tietyt tallennukseen ohjelmoidut ohjelmat eivät ole tallentuneet. Sonera kuitenkin myy tätä oheispalveluna, eikä se ole toiminut kunnolla muutamaan vuoteen. Lisäarvo josta kuitenkin veloitetaan, eikä se vieläkään toimi.
23-11-2015 10:50
Etätallennusominaisuus ei ole veloitettava lisäpalvelu, vaan on yksi ominaisuus Viihteessä. Toki sen silti pitäisi toimia normaalisti. Etätallennuspalvelussa ei ole kuitenkaan mitään tiedossa olevaa häikkää. Jätä vikailmoitus Omilta Sivuilta esimerkkien kera, mitkä ohjelmoinnit olet tehnyt ja mitkä jäänyt tallentumatta, niin selvitetään asiaa tarkemmin.
Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7