19-09-2016 06:03
19-09-2016
16:20
Muokattu
19-09-2016
16:22
Saatko ilmoituksia päällekkäisistä tallenteista tietokoneenkaan selaimilla?
19-09-2016 17:08
En. Kone antaa tallentaa, ja kaiken lisäksi herjaa "Tulevan ohjelman poistaminen epäonnistui."
19-09-2016 18:13
Laita meille vikailmotus tuosta vaikkapa omien sivujen kautta. Saadaan asia tutkittua.
19-09-2016 18:27
Sellainenkin on tehty pari päivää sitten
20-09-2016 10:00
Hyvä tietää. Sinulle varmaankin soitellaan tämän viikon aikana.
25-09-2016 09:19
Eihän tämä homma toimi nyt lainkaan!!!! "Tulevan ohjelman poisto epäonnistui" Jatkuvasti!
Tällaisesta palvelusta pitäisi vielä maksaa €?!
Ja molemmissa sama, Safariselaimella/iPhone6:lla ja pc:llä.
26-09-2016 17:08
@Anonymous kirjoitti:Eihän tämä homma toimi nyt lainkaan!!!! "Tulevan ohjelman poisto epäonnistui" Jatkuvasti!
Tällaisesta palvelusta pitäisi vielä maksaa €?!
Ja molemmissa sama, Safariselaimella/iPhone6:lla ja pc:llä.
Oletko saanut tuosta jättämästäsi vikailmoituksesta mitään viestiä vielä? Millä selaimella olet PC:llä kokeillut?
Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
28-09-2016 07:50
30-09-2016 19:27
@Anonymous kirjoitti:
Viestin sain jo ennen uutta vikaa, "on tehty jtn. hienosäätöä", Selain on Chrome. Ei, en asenna exploreria enkä firefoxia.
Mikäs on tilanne tällä hetkellä, bugi ilmeisesti korjattu ainakin meidän tietojen mukaan.