Etätallennus ei toimi

  • 24 December 2017
  • 6 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Olen yrittänyt laittaa joulunajan ohjelmia etänä tallennukseen, mutta jo kolmatta päivää tallennusikkuna on tyhjä, täysin valkoinen. Ei tule kanavaopasta eikä pääse tallentamaan. Niin että hyvää joulua vaan Teliallekin ja kiitos tästä. 


6 kommenttia

Kunniamerkki +6

Oletko kirjautunut sisään? Yleensä kirjauduttava uudestaan sisään TV-kuvakkeesta sivun oikeasta yläkulmasta ennen kuin alkaa näkeä tietoja.

Täsmälleen sama ongelma. Ei toiminut eilen, eikä näytä toimivan tänäänkään.

Olen kirjautunut, ei johdu siitä.

Nyt taas toimii, kun olen kotona eikä ole niin suurta tarvetta. Mutta toki on mukavampi ruksia tallennettavat ohjelmat netissä kuin etsiä niitä telkkarin ohjelmaoppaasta.


@annamixxx kirjoitti:

Nyt taas toimii, kun olen kotona eikä ole niin suurta tarvetta. Mutta toki on mukavampi ruksia tallennettavat ohjelmat netissä kuin etsiä niitä telkkarin ohjelmaoppaasta.


Hei! Millä laitteella/selaimella olet yrittänyt asettaa etätallenteita? Minun Telia sovelluksessa on tällä hetkellä vikaa etätallentamisen osalta, eli sen kautta ei voi toistaiseksi asettaa etätallennuksia.

 

 


@TuomasHog kirjoitti:

@annamixxx kirjoitti:

Nyt taas toimii, kun olen kotona eikä ole niin suurta tarvetta. Mutta toki on mukavampi ruksia tallennettavat ohjelmat netissä kuin etsiä niitä telkkarin ohjelmaoppaasta.


Hei! Millä laitteella/selaimella olet yrittänyt asettaa etätallenteita? Minun Telia sovelluksessa on tällä hetkellä vikaa etätallentamisen osalta, eli sen kautta ei voi toistaiseksi asettaa etätallennuksia.


Windows 8.1 ja Chrome. En tainnut kokeilla muilla laitteilla silloin.

Vastaa