Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63267
Kirjoituksia 172648

Etätallennus tai toistuva tallennus

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎03-10-2016
Kirjoituksia: 26
1/50

Etätallennus tai toistuva tallennus

Haluan tehdä toistuvia tallennuksia, ettei joka ikinen päivä tarvitse erikseen napsutella kymppiuutisia tallennukseen. Minulla on Telia-TV boxi, appi, tallennuspalvelu ja Telian 1000M kuitu.  Kirjautuminen sivulle https://www.telia.fi/palvelut/ohjelmaopas ei toimi. Pitääkö minun vielä kaiken muun lisäksi tilata joku ihme etätallennuspalvelu? Miksi teette asiat näin vaikeiksi?

Palvelua ei voida näyttää

Kirjauduit Omille Sivuille tunnuksilla joilla ei tietojemme mukaan ole Telia TV:n etätallennuspalvelua. Jos sinulla on kyseinen palvelu, tarkista että olet kirjautunut palveluun Telia-tunnuksella. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
0 tykkäystä
49 vastausta
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎22-01-2019
Kirjoituksia: 362
2/50

Vs: Etätallennus tai toistuva tallennus

Hei @tapanisaarinen https://www.telia.fi/palvelu/ohjelmaopas on tosiaan se sivusto josta tallennukset voi tehdä etänä ja asettaa myös toistuvais tallennuksia. Toimivuus vaatii Tallennuspalvelun jonka mainitsit löytyvän.

Oletko sivustolle kirjautunut samalla tunnuksella kuin esimerkiksi www.telia.fi/kirjaudu eli omille sivuille?

Mikäli kirjautuminen ei toimi voitko testata kirjautumista toisella selaimella?

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
3/50

Olen kirjautunut samalla tunnuksella kuin Telian sivuille. Telia-tv salasanalla kirjautuminen ei onnistu, mutta Telia-tunnuksen salasanalla onnistuu. Silti tuo ohjelmaoppaan etätallennus antaa tuollaisen virheen.

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
4/50

Ovatko tallennuspalvelu ja "etätallennuspalvelu" samoja asioita? Tallennuspalvelu minulla on, mutta Etätallennuspalvelun tilausmahdollisuutta en ole mistään löytänyt.

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎13-10-2017
Kirjoituksia: 328
5/50

TeliaTV:n salasanalla kirjautuminen omille sivuille ei onnistu. Jos etätallennusta haluaa käyttää, tulee Telian sivuille kirjautua joko laajakaistan käyttäjätunnuksella, itse luomallasi Telia-tunnuksella, mobiilivarmenteella tai nettipankkitunnuksilla.

TeliaTV digiboksi laajakaistalla-tuotteen tallennuspalveluun kuuluu etätallennus. Pelkkään TeliaTV digiboksi-tuotteeseen etätallennus ei kuulu. Tarkistaisitko vielä liittymätiedoistasi kumpi palvelu sinulla on käytössäsi: TeliaTV digiboksi laajakaistalla vai TeliaTV digiboksi? 

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
6/50

Jos Telia-TV laajakaistalla jostain kumman syystä on eri palvelu kuin Telia-TV ja laajakaista, niin tuota kombinaatiopalvelua ei Telian sivuilta pysty tilaamaan. On täysin käsittämätöntä muutenkin, että on tuollainen rajoitus, jos jo kannan telialle tahaa palvelusta, gigaisesta kuidusta ja useammasta mobiililiittymästä. Kannattaisi hieman selkeyttää tuotevalikoimaa, jos meinaa saada jotain kaupaksi ja meinaa pitää asiakkaat. Ei tarvita kovin kummoista kilpailevaa palvelua, niin asiakkaat äänestävät aika äkkiä jaloillaan. Sen verran sekavat ja olemattomasti kehitetyt palvelut Telialla.

Highlighted
Kommentaattori
7/50

Noista tunnuksista olen asiakaspalvelulla ja tällä foorumillakin yrittänyt selittää, että olen kokeillut molempia ja vain Telian tunnuksilla pääsee kirjautumaan. Kukaan ei vaan tunnu haluavan auttaa minua saamaan tuota salaperäistä tuotetta, joka vaaditaan Etätallennukseen.

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎22-01-2019
Kirjoituksia: 362
8/50

Etätallennus https://www.telia.fi/palvelu/ohjelmaopas sivustolla toimii vain jos sinulla on tilattu TeliaTV laajakaistalla. Eli toisin sanottuna IPTV tekniikalla tuotettu palvelu.

https://www.telia.fi/palvelu/ohjelmaopas sivustolle ei kuulu päästä kirjaantumaan TeliaTV palvelun tunnuksilla. Sivustolle kirjaudutaan Telia tunnuksella, verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Sivuston tulisi herjata mikäli tilaamasi palvelu ei tue etätallennusta sivusrton kautta.

Palvelu on toistaiseksi näin jouduttu toteuttamaan koska tarjoamme TeliaTV palvelua kolmella eri tekniikalla ja alustalla.

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 436
9/50

Aika jännä, kun esimerkiksi Elisa Viihteessä toistuvia tallennuksia voi asettaa suoraan digiboksin ohjelmaoppaasta. Mikä tässä on Telialle niin vaikeaa, että sama ei voisi toimia Telian digiboksin ohjelmaoppaan kautta? Tietysti Elisalla voi tehdä toistuvia tallennuksia myös puhelimen sovelluksen kautta. Näppärää, mutta ilmeisesti liian vaikeaa Telialle? Vastausta, kiitos!

Highlighted
Kommentaattori
10/50

Teknisesti tuollaisessa toiminnossa ei ole mitään vaikeaa. Joku startup-yritys lisäisi tuollaisen toiminnon päivässä sekä webbiin, että mobiilin. Vaikuttaa lähinnä siltä, että koko Telia TV -palvelun kehitys on nollaprioriteetilla.