Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tapanisaarinen
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 26 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Etätallennus tai toistuva tallennus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Haluan tehdä toistuvia tallennuksia, ettei joka ikinen päivä tarvitse erikseen napsutella kymppiuutisia tallennukseen. Minulla on Telia-TV boxi, appi, tallennuspalvelu ja Telian 1000M kuitu.  Kirjautuminen sivulle https://www.telia.fi/palvelut/ohjelmaopas ei toimi. Pitääkö minun vielä kaiken muun lisäksi tilata joku ihme etätallennuspalvelu? Miksi teette asiat näin vaikeiksi?

 

Palvelua ei voida näyttää

Kirjauduit Omille Sivuille tunnuksilla joilla ei tietojemme mukaan ole Telia TV:n etätallennuspalvelua. Jos sinulla on kyseinen palvelu, tarkista että olet kirjautunut palveluun Telia-tunnuksella. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
49 vastausta
jasu40
Kommentaattori
  • 23 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Niin, sanot: Jatkuva tallennus toimii vain omien sivujen kautta"... miksi? Miksi se ei toimi suoraan digiboksilta sekä sovelluksesta? Se olisi kaikkein helpointa ja näppärintä. Miksi Telian pitää väkisin olla vastarannan kiiski ja tehdä kaikki vaikeimman kautta?

Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaSu  kirjoitti:

@jasu40  kirjoitti:

Minulla on käytössä Telia tv digiboksi laajakaistalla- palvelu, ja silti voin tehdä jatkuvia tallennuksia vain tietokoneella omien sivujen kautta! Miksi näitä jatkuvia tallennuksia ei voi tehdä suoraan digiboksilta sekä sovelluksesta? Minulla on myös käytössäni Elisa Viihde- palvelu Telian laajakaistalla, ja siinä voin tehdä jatkuvia tallennuksia suoraan digiboksin ohjelmaoppaan sekä sovelluksen kautta esimerkiksi puhelimella. Miksi tämä on Telialle niin vaikeaa toteuttaa? Ei se voi olla mahdotonta, kun muutkin siihen pystyy. Jos Telian osaaminen ei tähän riitä, niin voisiko Telia vuokrata Elisalta jonkun tekemään tämän ohjelmoinnin?


Jatkuva tallennus toimii tällä hetkellä ainoastaan omien sivujen kautta. Kiitos kuitenkin palautteesta ja niinkuin tuohon edelliseen viestiin laitoin, niin toivottavasti saadaan tuo jatkuva tallennus myös muille Telia TV -tekniikoille.


Voi hyvän tähden noita sun vastauksia tänään. 

Me ollaan asiakkaita ja toivotaan. Sinä  olet telia lainen, jonka tulisi vastata meidän huoliin ja kysymyksiin. Jos et tiedä, niin kysyt ylempänä olevilta. Ja mieluummin sellaisella tarmolla, että heiltä alkaisi tippumaan vastauksia. Eiks jee?

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sehän johtuu siitä, että on pari eri järjestelmää ja ne ei keskustele keskenään.  Vähän niin kun Siemens juna ja Suomen Rautateiden  ratavalvonta.

jasu40
Kommentaattori
  • 23 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Baron  kirjoitti:

@HannaSu  kirjoitti:

@jasu40  kirjoitti:

Minulla on käytössä Telia tv digiboksi laajakaistalla- palvelu, ja silti voin tehdä jatkuvia tallennuksia vain tietokoneella omien sivujen kautta! Miksi näitä jatkuvia tallennuksia ei voi tehdä suoraan digiboksilta sekä sovelluksesta? Minulla on myös käytössäni Elisa Viihde- palvelu Telian laajakaistalla, ja siinä voin tehdä jatkuvia tallennuksia suoraan digiboksin ohjelmaoppaan sekä sovelluksen kautta esimerkiksi puhelimella. Miksi tämä on Telialle niin vaikeaa toteuttaa? Ei se voi olla mahdotonta, kun muutkin siihen pystyy. Jos Telian osaaminen ei tähän riitä, niin voisiko Telia vuokrata Elisalta jonkun tekemään tämän ohjelmoinnin?


Jatkuva tallennus toimii tällä hetkellä ainoastaan omien sivujen kautta. Kiitos kuitenkin palautteesta ja niinkuin tuohon edelliseen viestiin laitoin, niin toivottavasti saadaan tuo jatkuva tallennus myös muille Telia TV -tekniikoille.


Voi hyvän tähden noita sun vastauksia tänään. 

Me ollaan asiakkaita ja toivotaan. Sinä  olet telia lainen, jonka tulisi vastata meidän huoliin ja kysymyksiin. Jos et tiedä, niin kysyt ylempänä olevilta. Ja mieluummin sellaisella tarmolla, että heiltä alkaisi tippumaan vastauksia. Eiks jee?


Todella hyvin kommentoitu! Me olemme maksavia asiakkaita, jotka haluavat kehitystä palveluun. Pahoin pelkään, että täällä palstalla työskentelevät "telialaiset" eivät edes vie näitä palautteita ja toiveita eteenpäin. Ei ihmekään ettei palvelussa tapahdu kehitystä kun Telia tv- palvelun parissa työskentelevät eivät saa näitä palautteita näistä Tallennuspalvelun puutteista. Väsyttää tämä Telian meininki.

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 125 custom-general.kudos
  • 457 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En osaa sanoa tarkempaa syytä siihen, miksi jatkuva tallennus ei toimi tällä hetkellä kun omien sivujen kautta. Nämä kun eivät ole niin yksiselitteisiä asioita, eikä niihin ole antaa yhtä suoranaista vastausta. Toiveet palvelun kehittämiseen on kuitenkin kuultu, eikä niitä ole unohdettu. Sitten kun saadaan tarkempaa asiasta niin kerromme kyllä.

| Telia Yhteisön moderaattori |
jasu40
Kommentaattori
  • 23 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaSu  kirjoitti:

En osaa sanoa tarkempaa syytä siihen, miksi jatkuva tallennus ei toimi tällä hetkellä kun omien sivujen kautta. Nämä kun eivät ole niin yksiselitteisiä asioita, eikä niihin ole antaa yhtä suoranaista vastausta. Toiveet palvelun kehittämiseen on kuitenkin kuultu, eikä niitä ole unohdettu. Sitten kun saadaan tarkempaa asiasta niin kerromme kyllä.



@HannaSu  kirjoitti:

En osaa sanoa tarkempaa syytä siihen, miksi jatkuva tallennus ei toimi tällä hetkellä kun omien sivujen kautta. Nämä kun eivät ole niin yksiselitteisiä asioita, eikä niihin ole antaa yhtä suoranaista vastausta. Toiveet palvelun kehittämiseen on kuitenkin kuultu, eikä niitä ole unohdettu. Sitten kun saadaan tarkempaa asiasta niin kerromme kyllä.


Luulisi, että Telia haluaisi kehittää Telia tv- palveluaan koko ajan, ja tehdä siitä mahdollisimman hyvän ja houkuttelevan vaihtoehdon kilpailijoihin nähden. Ikävää nähdä, että Telialle tämä tv-palvelu ei näytä olevan kovinkaan tärkeä.

tapanisaarinen
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 26 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näin alan ammattilaisena arvioisin, että Telian resursseilla kirjoittaisi vaikka kokonaan uuden sovelluksen kaikilla herkuilla alle vuodessa. Jos siis tahtoa löytyisi. Nyt vain vuodesta toiseen luvataan kehittää palvelua, eikä oikeasti tehdä mitään. Jos kyse ei olisi kansallisesta palvelusta, niin ulkomaiset kilpailijat olisivat pyyhkineet Telialla lattiaa jo vuosikausia.

 

Ainut kehityskelpoinen teknologia Telian palvelussa on mobiiliin ja Apple TV:hen kirjoitettu sovellus. Digiboxit, laajakaistakytkökset, multicastit yms. voisi jättää pölyttymään kaiken muun 2000-luvun alun menneen maailman teknologian joukkoon.

mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 139 custom-general.kudos
  • 258 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaSu  kirjoitti:

En osaa sanoa tarkempaa syytä siihen, miksi jatkuva tallennus ei toimi tällä hetkellä kun omien sivujen kautta. Nämä kun eivät ole niin yksiselitteisiä asioita, eikä niihin ole antaa yhtä suoranaista vastausta. Toiveet palvelun kehittämiseen on kuitenkin kuultu, eikä niitä ole unohdettu. Sitten kun saadaan tarkempaa asiasta niin kerromme kyllä.


Itseäni ainakin ärsyttää suunnattomasti, että tällaisia täysin sisällöttömiä vastauksia edes kirjoitellaan. Mitä tästäkin lainatusta sai (mahdollinen) asiakas enempi irti, kuin että jätettäisiin kokonaan vastaamatta. Itselleni tulee hieman idiootti olo kun ladellaa tuollaista höttöä, jolla ei vastata mihinkään. Jos näitä laskisi, niin kuinka monta kertaa on Telian edustajan viestissä ollut "en osaa sanoa", "ei ole tarkempaa tietoa", "kerromme kyllä kun"? Nämä muuten saa helposti haettuakin, laittakaapa meidän mieliksi lukemat vaikka tähän ketjuun. Huomaatte ehkä itsekin, miten typerästi täällä esiinnytään. En viitsi nyt viitata vanhoihin ketjuihin, kun siitä ei teillä pidetä lainkaan.

tapanisaarinen
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 26 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänne pitäisi saada vastailemaan se, joka näistä asioista päättää. Sen sijaan palkataan ihmisiä kirjoittelemaan mitään sanomattomia kommentteja tänne. Syy ei tietenkään ole niiden, jotka tänne vastaavat, vaan päätöksenteon, jossa asiakas on kakkonen ja läpinäkyvyys nolla. Mutta mitä muuta voi odottaa entiseltä Venäjän keisarikunnan hallinnoimalta viestintälaitokselta, joka yksityistettiin, hassasi rahansa ilman ostamiseen ja lopulta myytiin ruotsalaisille.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5223 custom-general.kudos
  • 4608 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mikkooks  kirjoitti:

@HannaSu  kirjoitti:

En osaa sanoa tarkempaa syytä siihen, miksi jatkuva tallennus ei toimi tällä hetkellä kun omien sivujen kautta. Nämä kun eivät ole niin yksiselitteisiä asioita, eikä niihin ole antaa yhtä suoranaista vastausta. Toiveet palvelun kehittämiseen on kuitenkin kuultu, eikä niitä ole unohdettu. Sitten kun saadaan tarkempaa asiasta niin kerromme kyllä.


Itseäni ainakin ärsyttää suunnattomasti, että tällaisia täysin sisällöttömiä vastauksia edes kirjoitellaan. Mitä tästäkin lainatusta sai (mahdollinen) asiakas enempi irti, kuin että jätettäisiin kokonaan vastaamatta. Itselleni tulee hieman idiootti olo kun ladellaa tuollaista höttöä, jolla ei vastata mihinkään. Jos näitä laskisi, niin kuinka monta kertaa on Telian edustajan viestissä ollut "en osaa sanoa", "ei ole tarkempaa tietoa", "kerromme kyllä kun"? Nämä muuten saa helposti haettuakin, laittakaapa meidän mieliksi lukemat vaikka tähän ketjuun. Huomaatte ehkä itsekin, miten typerästi täällä esiinnytään. En viitsi nyt viitata vanhoihin ketjuihin, kun siitä ei teillä pidetä lainkaan.


Jotta voisimme kommunikoida paremmin niin sopiiko pyytää että kerrot, miten viestisit tai tekisit toisin tilanteessamme? Lähtökohta siis se, että asiakkaiden toiveet on tiedossa ja asiaa on käsitelty lukuisia kertoja ja asiassa ei ole uutta kerrottavaa.

 

Ymmärrän, parhain olisi jos pääsisi kertomaan, että asia x on tehty tai tulossa xx.yyy.zzzz mutta jos näin ei ole mitä sinä sanoisit siinä tilanteessa? Perusteluitako? Entä niissä tilanteissa joissa et saa kertoa ulospäin mitään mitä konepellin alla tapahtuu?

 

Tuossa ylempänä kyseenalaistettiin halumme kehittää palvelua tai että meillä ei kiinnostaisi ylipäänsä. Ymmärrän, että siltä voi ulospäin näyttää koska usein joudumme sanomaan - kuten todettua - "ei uutta kerrottavaa", mutta tv- ja mediabusines on se jonne olemme Bonnier-kaupan myötä menossa. Tätä kun hetken pohtii ja miettii mitä se tarkoittaa niin tässä ei pitäisi olla mitään epäselvää. Joissain asioissa vain menee aikaa. Kuten Hanna kirjoitti niin asiat eivät ole aina niin suoraviivaisia (en ota kantaa juuri tähän tallennuscaseen sinänsä).

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää