Etätallennuslupa evätty


Aivan yllättäen en enää pystykään etätallentamaan, vaan saan ilmoituksen, että käyttämälläni tunnuksella ei ole etätallennuslupaa. Kuitenkin on aina ollut. Eikä mikään ole muuttunut, paitsi että sopimukseni on katkolla. Haluan etätallennuksen takaisin, se on minulle tärkeä toiminto. 


4 kommenttia

Tarkista ensin, onko verkkotallennusominaisuus kytkettynä Telia TV:hen ja kytke se tarvittaessa uudelleen päälle. Kirjaudu täältä Telia Tunnuksella tai pankkitunnuksilla sisään, klikkaa TELIA TV ja seuraavasta ruudusta klikkaa Verkkotallennus.

Kiitos vastauksesta!

 

Olen kirjautunut tunnuksilla, joita olen käyttänyt jo pitkään. Alun perin siis tunnistautunut pankkitunnuksilla. En pääse katsomaan onko verkkotallennus kytketty päälle, koska "uutta tilausta käsitellään parhaillaan" (tällainen ilmoitus tulee, että ei voi tehdä muutoksia koska tilausta käsitellään). Määräaikainen sopimukseni on päättymässä ja olen (ilmeisesti) tehnyt jatkotilauksen. Sekin oli todella hankalaa. Minulla on ollut verkkotallennus käytössä jo vuosia ja se on myös uudessa tilauksessani. Ei kai sitä noin vain voi katkaista useaksi päiväksi kertomatta siitä asiakkaalle... Se on minulle tärkeä toiminto ja käytän sitä paljon.

Oliko sulla vielä tallessa laajakaistatunnukset? Samat millä pääsee telian sähköpostiin. Jos on niin kirjauduppa niillä omille sivuille ja testaa etätallennusta. Siellä nimittäin on yleistä vikaa ettei noilla teliatunnuksilla onnistu etätallennuksen laittaminen osalla asiakkaista. Se on tutkinnassa ja korjauksessa.

Kiitos, tämä auttoi etätallennukseen. En kuitenkaan päässyt sillä tunnuksella tänne Yhteisöön, vaan jouduin kirjautumaan uudelleen toisella tunnuksella, sillä joka ei nyt anna etätallentaa, vaikka on toiminut monta vuotta. 

Vastaa