Eurosport saatavilla nyt Mix S pakettiin

  • 11 February 2015
  • 14 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Noniin, tästä ollaan saatu kyselya ja palautetta. Vihdoinkin Eurosport on saatavilla myös Mix S paketissa. Koko kanavapakettitarjonta löytyy täältä .


14 kommenttia

Voisin jatkaa mielelläni Viihteen tilausta jos kanava lisättäisiin myös siihen. Ainut katsomisen arvoinen kanava mun mielestä. Ja jos/kun Viihde siirtyy HTML5 aikaan.

 

Edit: Tämä sivu olisi myös hyvä päivittää ajantasalle.

 

http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/ajankohtaista/asiakastiedotteet/Uusia+kanavia+kaapeli+tvssa/

@Windstapper Kiitos huomiosta, laitoin eteenpäin että korjataanpa sivun informaatiota :smileyhappy:


Mutta tuosta Eurosportista, eikös se Viihteeseenkin Mix S-paketin kautta ole saatavilla? Vai ymmärsinkö minä nyt jotain väärin?

Tarkotin nyt tuota MTV Total pakettia, ei yksi lisäkanava pahaa tee, koska muutenkin urheilu painotteinen kanavapaketti on kysessä, voisi lisätä MTV Total kanavan kysyntää.

@Windstapper Varmasti lisäisi kysyntää entisestään :smileyhappy: Täältä me ei voida muutoksia tuohon Totalin paketin sisältöön tehdä, mutta toivotaan, että ohjelmayhtiö ottaisi vinkistä vaarin :smileywink:

Hieno homma urheilun ystäville tuo Eurosportin ottaminen Mix S -paketin valikoimaan! Tosin tämän seurauksena irtisanoin oman S-paketin parin vuoden tilauksen jälkeen: kovasti nääs vaikuttaa siltä, että itselleni mieluisia kanavia ei valikoimaan tulla minun elinaikanani Viihde-puolelle lisäämään.  Ja kyllä, kerroin tämän syyn myös asiakaspalvelulle.

@hillevii Miten nämä meidän muut kanavapaketit, löytyykö näistä mieluista tarjontaa? Minkälaista sisältöä kaipaisit?

Olen ehkä käsittänyt tämän otsikon alaisen keskustelun eri tavalla.
 Mutta jos on kiinnostunut vain Eurosport-kanavasta, riittää kun tilaa kaapelikortin, niin näkee SD ja HD-version kanavasta muutaman muun kanavan lisäksi :smileyhappy:

 

Kaapelikortti 2,90 €/kk, sisältää kuukausittain vaihtuvan Bonuskanavan, Travel Channel ja Eurosport -kanavan. Lisäksi kaapelikortilla näkyvät veloituksetta MTV3 HD, Nelonen HD, Eurosport HD ja FOX HD.

Kaapelitelevisiossa voi tehdäkin niin, mutta Sonera Viihteen puolella ei ole tällaista mahdollisuutta.

Saatiinpa muutoksia "S-kanaviin", heippa Showtime!

Eipä tuo haittaa. Todella vähän on käyttöä. Harmi ettei mitään tule tilalle, mutta hinta varmaan pysyy samana. Voisivat laittaa sen toisen history channel kanavan.


@erkkipj kirjoitti:

Olen ehkä käsittänyt tämän otsikon alaisen keskustelun eri tavalla.
 Mutta jos on kiinnostunut vain Eurosport-kanavasta, riittää kun tilaa kaapelikortin, niin näkee SD ja HD-version kanavasta muutaman muun kanavan lisäksi :smileyhappy:

 

Kaapelikortti 2,90 €/kk, sisältää kuukausittain vaihtuvan Bonuskanavan, Travel Channel ja Eurosport -kanavan. Lisäksi kaapelikortilla näkyvät veloituksetta MTV3 HD, Nelonen HD, Eurosport HD ja FOX HD.


Soneran Kaapelikorttiin ei enää UUSILLE tilaajille kuulu tuo Eurosport ollenkaan, sen saa vain osana kanavapakettia. Tästä asiakkaiden eriarvoisesta kohtelusta, kanavavalikoiman jatkuvasta heikentymisestä ja hintojen asteittaisesta noususta johtuen palautin kaapelikorttini enkä tule enää tilaamaan Soneralta kanavia tai yleensäkkään mitään tv-palveluita. Aikaa löytyy nyt muuhunkin ja mitä katselenkin, katson sen Netflixistä.

Eipä näy eurosport HD vaikka Soneran sivut näin kertoo. Miksi sivustoja ei voi päivittää jos HD ei kuulu pakettiin. Tämän HDn takia hankin mixin. Voisinkohan tämän perusteella purkaa sopimuksen, siis mixin? E2 näkyy HDnä. Tämä siis kaapelissa.

Mistä kanavat valitaan?

Löyty.

Vastaa