Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64988
Kirjoituksia 176672

Formula-lähetykset Sonera Viihteessä huonontuneet?

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 32 kpl

1/23

En tiedä onko kyse ominaisuudesta vaiko viasta, mutta Formula-lähetysten seuranta näyttäisi ensimmäisen aika-ajon perusteella heikentyneen viime vuodesta. Jo alkanutta lähetystä ei voi aloittaa alusta kuten ennen.

Aiemmin alkanut lähetys löytyi MTV Max HD:n ohjelmakirjastosta ja sitä pystyi alkaa katsomaan vaikka puoli tuntia livelähetyksen alkamisen jälkeen. Nyt ohjelmaa ei ole ilmestynyt kirjastoon vaikka lähetys on päättynyt jo puoli tuntia sitten. Milläköhän viiveellä Formula-lähetykset tulee kirjastoon?

Viime kaudella Formula-lähetyksen katsomisen pystyi aloittamaan alusta kesken live-lähetyksen myös Ohjelmaoppaan (Guide) kautta. Ohjelmatiedoissa on Play-kuvake, jolloin sai valita meneekö live-lähetykseen vai aloittaako ohjelman alusta. Nyt se ei onnistu vaan menee aina live-lähetykseen.

Onkohan tässä kyse tietoisesta palvelun huonontamisesta, yleisestä vikatilanteesta vaiko minun liittymässä/laitteistossa olevasta viasta?

Sonera Viihteen Mobiiliversiosssa nuo ominaisuudet muuten toimivat. Kirjastosta tai Ohjelmaoppaasta pystyi aloittamaan tämänaamuisen aika-ajolähetyksen alusta kesken live-lähetyksen.

Vastaa
0 tykkäystä
22 vastausta
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

11/23

Sama ongelma mulla. Ennakkolähetykset pystyy katsoon formuloista jälkikäteen, mutta itse aika-ajot ei aukea, vaan yhteysvirhe. MM-kiekko toimii kuten pitää.

Reititin ja digiboxi resetoitu, eikä auta!

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 32 kpl

12/23

Nyt sunnuntaiaamuna Mobiiliviihteen kirjastosta löytyy kahdet aika-ajot. Klo 14:55 tulleen livelähetyksen tallennus ei avaudu edelleenkään, mutta illalla klo 19:30 tullut jälkilähetys toimii. Eipä voi yhtään luottaa että tämän päivän kisan pystyisi katsomaan muuta kuin livenä. Erittäin huonosti toiminut palvelu tänä vuonna 😞

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 485 kpl

13/23

Itselläni toimi eilen ihan hienosti Formuloiden aikaan lähetyksen aloittaminen alusta kesken kisan. Tässä voisi olla fiksuinta resetoida digiboksi, jotta ongelma tulisi kuntoon. Tästä ei siis ole tällä hetkellä mitään aktiivista vikatilannetta tutkinnassa. Mikäli ei ongelma näillä vinkeillä ratkea, niin sitten olisi hyvä tehtä vikailmoitus omien sivujen kautta, jotta pääsevät ongelmaa tutkimaan.

Kimiltä oli kyllä harmillisen vaisu kisa 😞

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 32 kpl

14/23

Joo, itse kisalähetys toimi Sunnuntaina, mutta katsoin sen alusta livenä kun palveluun ei voi luottaa.

Digiboksin resetointia ei kannata joka väliin suositella, ei se ongelmaa poista jos sama ongelma on Mobiiliviihteen puolella.

Jos näihin viesteihin vastaa niin kannattaa lukeakin nämä ettei ihan puutaheinää vastaile 😉

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 190 kpl

15/23
Tänään ei löytynyt viihde mobiilista formulan vapaita harjoituksia olleekaan. Tulevatko ne näkymään siellä. Entä tuleeko kuitenkin tärkeimmät eli aika-ajot sekä itse kisa olemaan maxin ohjelmakirjastossa sonera viihde mobiili puolella.
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

16/23

Itsekin tänään ihmettelin kun piti katsella noita harjoituksia, mutta en niitä ainakaan löytänyt mistään. Viime kaudella nuo tosiaan vielä ainakin näkyi. Onko nuo sitten kokonaan poistunut vai onko vain hetkellinen ns ongelma?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 26 kpl

17/23

Ovat eri paikoissa kirjastossa. Osa on Formula 1 .... ja osa on MTV Sport ...

..mutta olin näköjään puusilmä. Harjoituksia en minäkään sieltä löytänyt.

Löysinpäs lopulta. Ovat Australia ...

Vastaa
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 190 kpl

18/23

Kiitos tiedosta, siellähän ne oli . Itse en vilkaissut jotenkin tuli mieleen, että oli elokuva nimeltä australia. Olisi pitänyt arvata ja vilkaista tarkemmin. Tietää tulevaisuudessa.

Vastaa
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

19/23

Joo löytyi näköjään, kiitokset vinkistä. Tämä nyt ei liity formuloihin, mutta onko muilla esim. tekstit hävinneet kesken ja ne saa hetkeksi näkyviin kun laittaa tekstin pois ja valitsee suomen? Jotenkin ihmettelen tätä kun tekee nyt esim tuossa 24 lontoossa tai no tehnyt jo pari viikkoa, mutta nyt alkoi mennä pois useasti että oli pakko kysellä miten muilla?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 27 kpl

20/23
Elisan uudet kaapeli F1-kanavat: MTV Sport F1- On Board MTV Sport F1- Varikko MTV Sport F1- Sijainti MTV Sport F1- Data MTV Sport F1- Kohokohdat Onko soneralle tulossa samat ? Vai ovatko jo peräti jossain, kaapelikanavien uusi haku ei ainakaan tuottanut tulosta...
Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.