Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
PAPPES_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ginx kanava "salattu signaali"

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla on sonera mix m - valitsin kanavapakettiin Ginx kanavan. Tämä ei kuitenkaan suostu näkymään, vaan ruutuun pukkaa pelkästään "salattu signaali" -ilmoitus.
Muut kanavapekttiin valitut kanavat näkyvät, mikä tuossa Ginxissä mättää?
1 vastaus
Jaakko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi PAPPES

Näyttäisi siltä, että olet tänään valinnut tuon kyseisen kanavan pakettiin. Kanavien valtuutuksissa on meidän päässä tällä hetkellä ruuhkaa, niin tuossa saattaa vielä hetki mennä. Todennäköisesti huomenna kanavan pitäisi näkyä normaalisti. Pahoittelut tästä!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/ Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy -palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu