Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64340
Kirjoituksia 175013

HBO - Banshee, toimii mobiilin kautta, vaan ei digiboxin kautta



Highlighted

HBO - Banshee, toimii mobiilin kautta, vaan ei digiboxin kautta

Kommentaattori
Viestejä 42 kpl

HBO - Banshee, toimii mobiilin kautta, vaan ei digiboxin kautta

1/6

Moro,

 

5.2.2015 ajattelin viihdyttää itseäni Bansheen uusimmilla jaksoilla ison TV:n ja vimpan päälle hifin äänentoiston äärellä. Vuan notta mitä, iepä toemi ie. Mobiili kyllä toimii, mutta rikipoksin kautta ei, tulee vaan sininen ruutu kun valitsee HBO:n puolelta Bansheen. Muut näyttäisivät toimivan normaalisti, vaan tuo ei.

0 tykkäystä
5 vastausta
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 42 kpl

2/6

Kyllä se vaan kiroilu auttaa - ja seinän potkiminen. Vedin tupakin ja vähän henkeä muutenkin ja tuopas alkoikin yllättäen toimia. Viärä hällyytys siis kysseessä. Kiitos ja anteeksi.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 349 kpl

3/6

Tyypillistä teknologian aikaan, joskus mikään ei toimi ja sitten lähtee itsestään kaikki toimimaan.

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 42 kpl

4/6

Hmjoo, ei tämä nyt ollutkaan mitenkään ainutkertaista. Jos HBO:n sarjaan on tullut uusi jakso, niin erittäin usein, noin 7/10 kerroista, kun ko. sarjan koettaa avata ohjelmakirjastosta, niin töllöön tulee vain musta ruutu. Jos katsoo jotain muuta yhden jakson verran, niin sitten myös aiempi sarja avautuu ok.

 

Tämä on tullut vastaan nyt ainakin seuraavissa sarjoissa: Turn, Banshee, Bitten ja Black Sails. Viihde Mobiilin kautta kaikki toimivat ok, mutta digiboxin kautta eivät. Normaalit troubleshootit tehty, eli virtaa pois ja modeemin resetointia jne.

 

Saako joku toistumaan tämän? Ei kehtais aina katsoa jotain hömppäsarjaa tunnin verran päästäkseen käsiksi haluamaansa sisältöön 😛

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 349 kpl

5/6

Suosittelen tekemään vikailmoituksen Omien Sivujen kautta, ja linkkaamaan tämän ketjun myös vikailmoitukseen. Vikailmoituksen kautta ongelma tulisi paremmin tietoon ja sitä alettaisiin korjaamaan.

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 42 kpl

6/6

Joops, tein vikailmoituksen tänään. Ongelma on jokapäiväinen nykyään, joudun resetoimaan digiboxin joka päivä, aloittaessani HBO-sarjojen katsomista. Valikot eivät näy, digiboxin resetoimisen jälkeen tilanne on ok. Mutta, tämä on tosiaan jokapäiväistä, ei vaan jaksa. Toivottavasti tekniikan pojat ja tytöt löytävät jonkin vian. -Muuten lähtee Sonera Viihde ja HBO irtisanomiseen.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.