HBO Nordic kanavapaketin tilauksen lopetus

  • 1 March 2019
  • 7 kommenttia
  • 37 katselukertaa

Mistä saan lopetettua HBO kanavapaketin tilauksen?


7 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Pääset muokkaamaan kanavapaketteja seuraavaa polkua pitkin kirjautuessasi ensin telia.fi:lle joko pankki- tai Telia-tunnuksin taikka mobiilivarmenteella:


 


Liittymäni ja palveluni -


Telia TV tai Telia TV -sovellus (riippuen onko sinulla digiboksi tai sovellus käytössä) -


Kanavapaketit -


Täppä kohtaan 'Käytössäsi nyt' -


HBO Nordicin rivillä 'Muokkaa' - 


Täppä on valmiiksi kohdassa 'Ei kiitos, haluan päättää sopimuksen' - 


Lähetä tilaus


 


Suosittelen käyttöönottamaan Minun Telia -sovelluksen puhelimelle, sillä onnistuu kaikkien palveluidesi hallinnointi tosi näppärästi muutamalla ruudun hipaisulla:smileyhappy:


 

Minä kokeilin sitä muutaman päivän kun juttelin teidän asiakaspalvelun kautta. Piti soittaa tänään mutta unohdin ja hän sanoi että sen voi perua chatin kautta. Ensinnäkään en meinannut päästä tännekään. Joten lopettakaa se puolestani. En jaksa enää tapella näitten yhteyksien kanssa. Mulla oli sopimus voimassa vain lauantaihin asti eli 22.6.19 asti.


 


Edit LiisaMN: poistettu henkilötiedot viestistä

En pysty vielä ottaa puhelinta käyttöön kun minulla on vanha Nokia fläppipuhelin.

Miten täältä pääsee pois ja Telian sivuille?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Vogetsu ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Jos ei onnistunut chatinkään kautta tuo kanavapaketin irtisanominen niin kokeile tämän kautta ja valitse siinä muita asioita kohta ?


Kirjoita tuonne yhteydenottolomakkeeseen että haluat irtisanoa HBO Nordic kanavapaketin.


 


Eli täältä : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

Ei onnistu Telia-tunnuksilla, kanavapaketteja ei edes näy Telia-tunnuksilla kirjautuneena. Pitää kirjautua pankkitunnuksilla, jotta kanavapaketit näkyy. Silloinkin avain järjetöntä, että voit lopettaa vain yhden kanavapaketin kerrallaan. Jos yrittää perua toista, saat ilmoituksen:

 

"Käsittelemme tilaustasi. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista tilauksen käsittelyn aikana."

 

Kovin on vaikeaksi tehty.

Tosiaan kaikki palvelut saa Omille sivuille näkyviin vahvalla tunnistautumisella eli verkkopankkitunnusten kautta. Yksittäisen liittymän tunnuksilla kirjauduttaessa näkyviin saa vain kyseisen liittymän tiedot. Irtisanomiset muuttavat palvelua järjestelmässä, josta johtuen siihen voi tehdä lisää muutoksia pienellä viiveellä. Siinä menee enimmillään 30 minuuttia, kunnes toisen paketin tilausta voi muuttaa. :smileyhappy:

Vastaa