Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 91 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

HBO Nordicin sarja "Last Week Tonight"

Tilaan Telian kautta HBO Nordicin kirjastoa. Yleensä kaikki HBO:n julkaisemassa viikko-ohjelmassa mainitut ohjelmat tulevat välittömästi myös Telialle katsottaviksi. Nyt kuitenkin Telia jostain syystä viivyttelee "Last Week Tonight with John Oliver" -sarjan uusimman jakson (6/22) julkaisemisessa. Usein uusin jakso on ollut jo maanantai-iltaisin katsottavissa, nyt sitä ei vielä tänäänkään löydy, ei sovellukselta eikä TV:stä. Mainitessani aikaisemmin Telialle asiasta, syy lykättiin yksinomaan HBO:lle. Oltuani ko. yhtiöön puhelimitse yhteydessä sain vastauksen, että mainittu jakso löytyy jo heidän omasta palvelustaan (minkä käydessäni HBO:n kotisivulla itsekin totesin), eikä heillä ole minkäänlaista teknistä estettä jakson välittämisessä myös Telialle. Täten viivytyksen syy vaikuttaa todellakin olevan pelkästään Telialla, ja on harmillista, että asiakas joutuu tällaiseen tilanteeseen, missä joutuu metsästämään vastausta yhtiöltä jos toiseltakin. Seuraan sarjaa säännöllisesti, ja toivoisin siis. että Telia ottaisi vihdoin lusikan kauniiseen käteen ja saattaisi ko. ohjelman katsottavaksi. Siitä palvelusta nimittäin juuri maksan.

3 vastausta
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 203 custom-general.kudos
  • 819 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions


@ericrose  kirjoitti:

Tilaan Telian kautta HBO Nordicin kirjastoa. Yleensä kaikki HBO:n julkaisemassa viikko-ohjelmassa mainitut ohjelmat tulevat välittömästi myös Telialle katsottaviksi. Nyt kuitenkin Telia jostain syystä viivyttelee "Last Week Tonight with John Oliver" -sarjan uusimman jakson (6/22) julkaisemisessa. Usein uusin jakso on ollut jo maanantai-iltaisin katsottavissa, nyt sitä ei vielä tänäänkään löydy, ei sovellukselta eikä TV:stä. Mainitessani aikaisemmin Telialle asiasta, syy lykättiin yksinomaan HBO:lle. Oltuani ko. yhtiöön puhelimitse yhteydessä sain vastauksen, että mainittu jakso löytyy jo heidän omasta palvelustaan (minkä käydessäni HBO:n kotisivulla itsekin totesin), eikä heillä ole minkäänlaista teknistä estettä jakson välittämisessä myös Telialle. Täten viivytyksen syy vaikuttaa todellakin olevan pelkästään Telialla, ja on harmillista, että asiakas joutuu tällaiseen tilanteeseen, missä joutuu metsästämään vastausta yhtiöltä jos toiseltakin. Seuraan sarjaa säännöllisesti, ja toivoisin siis. että Telia ottaisi vihdoin lusikan kauniiseen käteen ja saattaisi ko. ohjelman katsottavaksi. Siitä palvelusta nimittäin juuri maksan.


Tosiaan häiriötilannetta siellä oli eli ei löydy - tehtiin ilmoitusta tästä eteenpäin. Pahoittelut tästä viiveestä. 

tantero77
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Milloin tähän jaksoon 22 saadaan tekstitykset? Yleensä ne on tulleet perjantaisin, mutta vieläkään ei näy.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 109 custom-general.kudos
  • 481 custom-general.replies
  • 40 custom-general.solutions


@tantero77  kirjoitti:

Milloin tähän jaksoon 22 saadaan tekstitykset? Yleensä ne on tulleet perjantaisin, mutta vieläkään ei näy.


Morjesta @tantero77 ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Testasin itsekki tämän ja sieltähän ne puuttuvat. Laitetaan heti eteenpäin, jotta saadaan tekstit mahdollisimman nopeasti toimimaan. Kiitoksia, kun ilmoitit asiasta!

 

Mikäli sinulla on käytössä Telia TV -sovellus niin sitä kautta tekstitykset toimivat normaalisti. Tarvitset siihen Telia Tv -sovellus tunnuksen, jonka voit käydä tekemässä omilla sivuilla.

 

Edit1. Toimii Telia TV -sovelluksella katsottaessa.