HD-kanavat nyt kopiosuojattu ???

  • 26 October 2015
  • 8 kommenttia
  • 32 katselukertaa

Tulikos nyt tuon salauspäivityksen myötä HD-kanaviin kopiosuojaukset?

Minä ainakaan en enään pysty tallentamaan, kuin YLE1:n HD-kanavaa.

SD-kanavia pystyy edelleen tallentamaan. Kyseessä on siis Sony-tv ja ulkoinen kovalevy.


8 kommenttia

Ei ainakaan itsellä ole tällaisesta tullut tietoa, ei tähän hätään löydy itseltäkään toimivaa HD-boksia jolla tallentaa kokeeksi. Sulla toki kyseessä ulkoinen kiintolevy nyt TV:n kanssa mutta jos muut osaisivat kommentoida toimiiko tuo tallennus kiintolevyllisellä digiboksilla kuitenkin.

Saisitko klonkku tänne infottua tarkemmin käytössä olevan telkkarin mallin ja ohjelmistoversion. Ulkoisen kovon tiedot kelpaisi myös.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +7

Kyllä mulla ainaki toimii kiintolevyllisellä boksilla iha normaalisti hoodeetkin.

Täällä myös tallennus lakannut toimimasta ulkoiselle USB-levylle kaapelikortilla näkyviltä MTV3, Nelonen ja FOX HD-kanavilta. Ylen kanavilta onnistuu edelleen.

 

Virheilmoitus: "Tätä ohjelmaa ei voi tallentaa lähettävän aseman tekijänoikeuksien takia". Vai tämäkö oli suunnitelmissakin?

 

Töllönä vuoden 2011 Samppa.

Kunniamerkki +4
Täällä samat ongelmat kuin keskustelun aloittajalla. Eli Ylen kanavat ainoat mitkä ei ole salattuja ja pystyy tallentamaan. Muiden HD-kanavien tallennus ei onnistu. Samaa vikaa ollut monesti mutta aiemmin korjaantunut kortin irrottamisella ja uudelleen kiinnittämisellä mutta nyt ei auta.
Kyseessä myös Sony tv ja kortinlukija ja ulkoinen kovalevy.

Tässä tulis.
TV : Sony Bravia KDL-55W955B
TV:n ohjelmisto : PKG2.601EUA (eli uusin), ei toiminut vanhallakaan ohjelmistolla salauspäivityksen jälkeen.
Kovalevy : 1T Transcend Storejet

 

Digiboxia ei löydy taloudesta.

Tulipa nyt mieleen, että olisiko vika ehkä ulkoisen kovalevyn rekisteröinnissä. Itse en nyt heti voi kokeilla uutta rekisteröintiä, koska on muutama tärkeä tallenne, jotka menettäisin. Voisiko joku muu kokeilla jolla vika esiintyy, jos ei ole mitään tärkeää menetettävää kovolla.

 

Eli kovon rekisteröinnin poisto ja uudelleen rekisteröinti (kovalevy tyhjenee)

Kuitataanpa tänne, että tänään alkanut talletukset taas toimimaan !

Juu, näköjään toimii!

Vastaa