Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
abesimpson
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Aloitan uuden ketjun, koska edellisessä Häiriö Viihteen tallennuksissa -ketjussa pikalinkit toimivat vain 10 ensimmäiselle sivulle. Sivuja on reilusti enemmän, koska ongelma on iso.  Tämänkin ongelman voisi korjata.

 

 

Sonera Viihteen Digiboksin kautta ohjelmaopas on muuttunut tänä keväänä sietämättömän hitaaksi. Ohjelmien selaaminen parin päivän päähän kestää useita minuutteja.

 

Kierrän ongelman haku-painikkeen kautta. Katson jokaisen kanavan erikseen. Näin ohjelmien tallentaminen käy ilman hermojen menettämistä, vaikka on hidasta edelleen.

 

Tänään ohjelmien nauhoitus ei ole toiminut Ohjelmaoppaan Haku-toiminnon kautta. Ainoastaan ohjelmien muistutus on toiminut. Kyseessä on normaali MTV3-kanava. Esimerkiksi huomenna tuleva Grillikuume-ohjelma ei toiminut.  Ohjelmaoppaan kautta tuon ohjelman sai nauhoitettua normaalisti. Mutta ohjelmaoppaan kautta ei saa nauhoitettua huomenna subilta tuleevaa Penny Dreadfulia. Tulee ERROR 3.

 

Mitkähän neljä lahjaleffaa tulevat ensi viikonlopuksi? Kiitos.

 

 

Kirjoitustasi on muutettu, koska viestin tekstissä oli viallinen HTML. Viallinen HTML on poistettu. Lue viestisi uudestaan ja lähetä se jos olet tyytyväinen.

90 vastausta
VT3280
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 64 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tarkastelin muutamista tallennuksista olisiko tulleet kokonaan, mutta eipä ollut. Esim blacklist kaltaisen sarjan loppuminuutit ovat tärkeitä. On se harmi, tallentamisessa ongelma, ohjelmat pitkittyy eli loput jää tallentamatta. Mitähän seuraavaksi.

Onko mitään uutta tietoa, koska tämä ongelma korjaantuu?

Pitää alkaa selvittämään sopimuksen purkua, koska en saa sitä palvelua josta maksan noin 90 euroa kuussa. Korvauksena saatu vain 4 elokuvaa jotka eivät kiinnostaneet yhtään, osa vielä vanhoja.

Sonera voisi palkata ne spesialistit takaisin, jotta homma saataisiin kuntoon.

Harmittaa kirjoittaa tälläistä palautetta, koska sonera on toiminut hyvin, mutta alkaa olla mitta täysi.

Caacao73
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 47 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olemme yrittäneet "hiki päässä" ohjelmoida huomiselle tallennuksia, mutta George Gently (La klo 22.10) pukkaa koko ajan virhekoodi 3. Meille ainakin annettiin ymmärtää, että tämä uusi tallennusvika olisi jo korjattu?!

 

Vanhojen ongelmien kanssa tulemme vielä toimeen, kunhan emme katso tallenteita tai ohjelmakirjasto välillä 19.00 - 23.00. Juhlan aihetta, eilen tuli neljä (4) kuukautta täyteen edellä mainitun vian kanssa, johon olemme vihdoin viimein saanet korjausaikataulun eli viikon 20. Lopputulosta odotamme jännityksellä.

Sansu
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko kukaan saanut soneralta tietoa hyvityksistä? jokaisen laskun pitäisi olla normaalia pienempi, niin kauan kuin vika jatkuu.

lyzco
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hyvityksiä ei ole tarjottu, mutta peruutetusta Spotifysta yritettiin kyllä laskuttaa ihan pokkana😳
Peippola
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, 

mikä mättää kun edelleenkin tallennukset loppuvat ennen ohjelmien lopputekstejä? Ei luulisi olevan vaikeaa lisätä ohjelmaan hiukan koodia lisää, että tallennus ottaisi kokonaan ohjelman. Kaikkia ohjelmia ei ole nähtävissä jälkikäteen muissa medioissa. 

Vai onko tarkoitus että asiakkaat, joilla ei ole kanavapakettia, siirtyvät muille operaattoreille?

 

Niin ja toinen on mitä järkeä laittaa tähän esikatselua ja muita vaihtoehtoja käyttöön, jos ne hävittävät kok tekstin?! Uskomatonta!

jepjep11
Vakiokalustoa
  • 11 custom-general.kudos
  • 79 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

ja taas herjaa tallennusvirhe 3 varsinkin subilla,kun yrittää verkko tallentaa!!jäipä die hardit näkemättä.ei toimi systeemit ei.ja ei,en tuuleta piuhaa enää kertaakaan tulkoonsa soneran mies sen tekemään.alkaa mennä hermot tähän toimimattomuuteen. kyllä sopimuskauden irtisanomisen kriteerit jo on täynnä...

 

hillevii
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jooh.. tovi sitten yritin ajastuttaa BOKSIN kautta ohjelmaa (TV2, Kova laki), joka ei ollut vielä alkanutkaan, niin ilmoitus on: Tallennusta ei voida suorittaa, koska ohjelma on jo loppunut. Siis hel vetti Venäjän aikavyöhykkeelläkö Soneran vermeet on.

hillevii
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

PS: Meiltä löytyy joku Die hard tallennettuna - ei kyllä ole ollut tarkoitus, vaan ihan vit tu eri ohjelman olin ajastanut eilen

jepjep11
Vakiokalustoa
  • 11 custom-general.kudos
  • 79 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

tulen kattomaan teille Hymiö Erittäin onnellinen

 

 

Merja06
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt alkaa menemään hermo! Maksan reilu 80 euroa kuukaudessa palvelusta, joka ei toimi. Kun haluan tallentaa ohjelman b, tallentuukin ohjelma a joka alkaa tunti ennen b:tä. Eilen fiksuna laitoin tallentaen a:n, b:n sekä c:n (ohjelma joka tulee b:n jälkeen) varmistaakseni, että haluttu ohjelma tallentuu. Vaan mitäpä tapahtui? Tallentui a ja c, b ei! Mikäli Soneralta on luvattu hyvitystä joka laskussa niin kauan kuin vika jatkuu, on ainakin minun laskutus unohtunut moiselta listalta. Lahjaleffat hyvä idea, mutta leffat olivat vanhoja ja pskoja. Olisi edes itse saanut valita neljä ilmaista elokuvaa kaikkien elokuvien joukosta...