Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
abesimpson
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

Aloitan uuden ketjun, koska edellisessä Häiriö Viihteen tallennuksissa -ketjussa pikalinkit toimivat vain 10 ensimmäiselle sivulle. Sivuja on reilusti enemmän, koska ongelma on iso.  Tämänkin ongelman voisi korjata.

 

 

Sonera Viihteen Digiboksin kautta ohjelmaopas on muuttunut tänä keväänä sietämättömän hitaaksi. Ohjelmien selaaminen parin päivän päähän kestää useita minuutteja.

 

Kierrän ongelman haku-painikkeen kautta. Katson jokaisen kanavan erikseen. Näin ohjelmien tallentaminen käy ilman hermojen menettämistä, vaikka on hidasta edelleen.

 

Tänään ohjelmien nauhoitus ei ole toiminut Ohjelmaoppaan Haku-toiminnon kautta. Ainoastaan ohjelmien muistutus on toiminut. Kyseessä on normaali MTV3-kanava. Esimerkiksi huomenna tuleva Grillikuume-ohjelma ei toiminut.  Ohjelmaoppaan kautta tuon ohjelman sai nauhoitettua normaalisti. Mutta ohjelmaoppaan kautta ei saa nauhoitettua huomenna subilta tuleevaa Penny Dreadfulia. Tulee ERROR 3.

 

Mitkähän neljä lahjaleffaa tulevat ensi viikonlopuksi? Kiitos.

 

 

Kirjoitustasi on muutettu, koska viestin tekstissä oli viallinen HTML. Viallinen HTML on poistettu. Lue viestisi uudestaan ja lähetä se jos olet tyytyväinen.

90 vastausta
JussiJokk
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 36 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@Merja06 kirjoitti:
Lahjaleffat hyvä idea, mutta leffat olivat vanhoja ja pskoja. Olisi edes itse saanut valita neljä ilmaista elokuvaa kaikkien elokuvien joukosta...

 Minusta "lahja" on hieman huono termi surkealle hyvitysyritykselle.

outoa
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Virhekoodi 3:sta pukkaa taas, on muuten aivan mahtavan hyvät vermeet Soneralla.

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Mitään hinnanalennuksia ei ole kenenkään laskuille tehty, koska palvelu ei ole ollut kokonaan poikki. Tällä hetkellä tallennuksetkin toimivat, jos ajastukset laittaa suoraan digiboksin kautta. Ongelmia esiintyy toki edelleen jos yrittää ajastaa nauhoituksia omien sivujen kautta. Tähän mennessä on tarjottu asiakkaille hyvityksenä 4 maksutonta leffavuokrausta ja nämä tuntui kiinnostavan aika monia. Kokonaisuudessaan näitä elokuvia katsottiin kymmeniä tuhansia kertoja viikonlopun aikana. Loputkin Viihteen ongelmat tullaan korjaamaan mahdollisimman pikaisesti.

abesimpson
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera Klaani on yksi parhaista Soneran palveluista. Täällä voi purkaa pahaa mieltä, kun palvelut eivät toimi.

Täällä Soneran somegurut myös auttavat mielellään. Tai ainakin velä viime kuussa auttoivat ystävällisesti.

 

Aivan viime viikkoina neuvonantajien asenne on muuttunut ylimieliseksi. Anteeksi ei enää pyydetä, koska ei itsekään uskota että muutosta tulisi aivan heti. Puutteellisia palveluja pidetään normaalitilana, josta ei pitäisi purppasta.

 

Neuvonantajien tilanne asiakkaiden antaman negatiivisen palautteen paineessa on tukala, mutta yrittäkää tsempata itseänne. Hyvä asiakaspalvelu ja toimivat palvelut kiinnostavat monia. 

 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5214 custom-general.kudos
  • 4599 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Hyvä kommentti kaikkinensa @abesimpson, kiitos.

 

Tarkoitus ei ole olla ylimielinen, pahoitteluni jos tilanne siltä vaikuttaa. Vastaan tässä kohtaa vain omalta osaltani mutta uskon että Neuvontajat ovat huomanneet saman minkä minä - ongelmien jatkuessa (kieltämättä liian pitkään) olette jo nähneet ja kuulleet pahoitteluita jo vaikka kuinka usein ja sen toistelu voi alkaa ärsyttämään - varsinkin sellaisia jotka seuraavat keskusteluita säännöllisesti - jos ei ole muuta kerrottavaa niinkuin meillä useinkaan viime aikoina ei ole ollut. Mielelläni keskittyisin tässä kohtaa jo kertomaan ratkaisuista ja osin näin ollaan päästy jo tekemäänkin mutta tosiaan pelkkä pahoittelun toistaminen ei todennäköisesti lämmitä mieltä yhtään 🙂

 

Se ei kuitenkaan vähennä sitä tosiseikkaa että silloin kun me ollaan mokattu meidän pitää pahoitella ja pyytää anteeksi tapahtunutta, tämä kuuluu asiakaspalvelun peruspilareihin.

 

Kiitos siis palautteestasi sekä myös kehuistasi 🙂

 

 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions


@abesimpson kirjoitti:

Sonera Klaani on yksi parhaista Soneran palveluista. Täällä voi purkaa pahaa mieltä, kun palvelut eivät toimi.

Täällä Soneran somegurut myös auttavat mielellään. Tai ainakin velä viime kuussa auttoivat ystävällisesti.

 

Aivan viime viikkoina neuvonantajien asenne on muuttunut ylimieliseksi. Anteeksi ei enää pyydetä, koska ei itsekään uskota että muutosta tulisi aivan heti. Puutteellisia palveluja pidetään normaalitilana, josta ei pitäisi purppasta.

 

Neuvonantajien tilanne asiakkaiden antaman negatiivisen palautteen paineessa on tukala, mutta yrittäkää tsempata itseänne. Hyvä asiakaspalvelu ja toimivat palvelut kiinnostavat monia. 

 


Kiitos palautteesta, otan tämän ehdottomasti huomioon omissa kirjoituksissani jatkossa.

Ei ole missään nimeessä ollut tarkoitus olla ylimielinen tai tyly. Paljon kun kirjoittelee, niin ei tule aina tarkistaneeksi omaa viestiään useampaan kertaan, että miltä se ehkä saattaa näyttää. Itseäni ei kiristä yhtään asiakkaiden antama palaute ja kritiikki. Olen kuitenkin tehnyt asiakaspalvelutöitä jo lähes 10 vuoden ajan ja siinä ajassa on oppinut, että asioita ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. Meidän somejengin porukka ihan aidosti tykkää työstä, mitä saamme tehdä ja kiva kuulla että se yleisesti ottaen on myös näkynyt ulospäin 🙂

Ymmärrän myös Viihteen ongelmien aiheuttaman närkästyksen hyvin. Anteeksipyytely ja pahoittelu ei vaan tunnu enää tässä vaiheessa kovin hyvältä viestinnältä, kun ei ole tarjota aikataulua kaikkien korjausten valmistumiseksi. Monilta on myös tullut palautetta, että pahoittelukin koetaan vain automaattisena refleksinä, millä ei tarkoiteta oikeasti mitään. Oikeasti kaikki asianosaiset ovat erittäin pahoillaan, että korjaukset ovat kestäneet näinkin kauan.

Toivotaan, että nämä loputkin ongelmat saadaan pian ratkaistua!

Sansu
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@NikoNo kirjoitti:

Mitään hinnanalennuksia ei ole kenenkään laskuille tehty, koska palvelu ei ole ollut kokonaan poikki. Tällä hetkellä tallennuksetkin toimivat, jos ajastukset laittaa suoraan digiboksin kautta. Ongelmia esiintyy toki edelleen jos yrittää ajastaa nauhoituksia omien sivujen kautta. Tähän mennessä on tarjottu asiakkaille hyvityksenä 4 maksutonta leffavuokrausta ja nämä tuntui kiinnostavan aika monia. Kokonaisuudessaan näitä elokuvia katsottiin kymmeniä tuhansia kertoja viikonlopun aikana. Loputkin Viihteen ongelmat tullaan korjaamaan mahdollisimman pikaisesti.


Oikeastikko soneran kanta on tuo että vaikka palvelu on pahasti rikki, niin silti laskutetaan sama hinta? Kuitenkin tuo verkkotallennus on monelle ainoa syy käyttää koko palvelua ja kenen mielestä ne leffat olivat sopiva hyvitys, siis leffat joita itse et edes saa valita ja katseluaika vappuna muutama hassu päivä ?? Tässä minun mielestäni kustaan asiakasta silmään ja aika pahasti. Kuluttajaneuvojalle menee kyllä tästä postia se on aivan varma.

jepjep11
Vakiokalustoa
  • 11 custom-general.kudos
  • 79 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

siis jos palvelu olisi kokonaan poikki tulisi kysymykseen hinnan alennus vasta?!? Ei prk.. mene se näin. hinnan alennus tulee tulla silloon jos tuote/ palvelu ei vastaa kuvattua tuotetta/ palvelua.joten tässä tapauksessa hinnan alennukset on ehdoton hyvitys siltä ajalta jolloin tallennuksissa on ollut vikaa.

VT3280
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 64 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Yritin tallentaa the red road sarjan 6 jaksoa jotka tulivat kaikki peräkkäin, mutta eipäs onnistunutkaan. Otti muistiin ensimmäisen jakson, mutta ei toista, otti taas kolmannen ja neljännen jakson. Mikäs logiikka näissä peräkkäisten tallennuksien kanssa on? Tallensin sitten kuusi jaksoa yhtenä pätkänä eli muokkasin ensimmäisen jakson loppuaikaa. Muokattaessa tallennuksen tietoja ohjelman nimi ja kanava ei säily, vaan ohjelman nimeksi tulee kanavan nimi ja kanavaks se mikä on juuri silloin päällä. Toki nämäkin voi muuttaa, mutta pitäisi olla ne tiedot mitkä valitaan heti alussa. Eli vielä on parannettavaa tallennuksien kanssa.

Hyvä jos edellinen iso ongelma on korjattu, kohta nähdään onko näin.

Shaquel
Kommentaattori
  • 18 custom-general.kudos
  • 40 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@NikoNo kirjoitti:

Mitään hinnanalennuksia ei ole kenenkään laskuille tehty, koska palvelu ei ole ollut kokonaan poikki. Tällä hetkellä tallennuksetkin toimivat, jos ajastukset laittaa suoraan digiboksin kautta. Ongelmia esiintyy toki edelleen jos yrittää ajastaa nauhoituksia omien sivujen kautta. Tähän mennessä on tarjottu asiakkaille hyvityksenä 4 maksutonta leffavuokrausta ja nämä tuntui kiinnostavan aika monia. Kokonaisuudessaan näitä elokuvia katsottiin kymmeniä tuhansia kertoja viikonlopun aikana. Loputkin Viihteen ongelmat tullaan korjaamaan mahdollisimman pikaisesti.

______________________________

 

mikä on katseluprosentti verrattuna asiakasmäärään? paljonko leffaa kohti ja saisko sit vielä suorat luvut leffoille paljonko kutaki leffaa katsottu? faktat tiskiin kiitos. Et autostakaan maksa koko hintaa jos vaihdelaatikosta toimii vain 1-vaihde, tai jopa kaksi vaihdetta... haloo sonera, nyt järki käteen