Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64921
Kirjoituksia 176536

Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0



Highlighted

Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

Kommentaattori
Viestejä 24 kpl

Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

1/91

Aloitan uuden ketjun, koska edellisessä Häiriö Viihteen tallennuksissa -ketjussa pikalinkit toimivat vain 10 ensimmäiselle sivulle. Sivuja on reilusti enemmän, koska ongelma on iso.  Tämänkin ongelman voisi korjata.

 

 

Sonera Viihteen Digiboksin kautta ohjelmaopas on muuttunut tänä keväänä sietämättömän hitaaksi. Ohjelmien selaaminen parin päivän päähän kestää useita minuutteja.

 

Kierrän ongelman haku-painikkeen kautta. Katson jokaisen kanavan erikseen. Näin ohjelmien tallentaminen käy ilman hermojen menettämistä, vaikka on hidasta edelleen.

 

Tänään ohjelmien nauhoitus ei ole toiminut Ohjelmaoppaan Haku-toiminnon kautta. Ainoastaan ohjelmien muistutus on toiminut. Kyseessä on normaali MTV3-kanava. Esimerkiksi huomenna tuleva Grillikuume-ohjelma ei toiminut.  Ohjelmaoppaan kautta tuon ohjelman sai nauhoitettua normaalisti. Mutta ohjelmaoppaan kautta ei saa nauhoitettua huomenna subilta tuleevaa Penny Dreadfulia. Tulee ERROR 3.

 

Mitkähän neljä lahjaleffaa tulevat ensi viikonlopuksi? Kiitos.

 

 

Kirjoitustasi on muutettu, koska viestin tekstissä oli viallinen HTML. Viallinen HTML on poistettu. Lue viestisi uudestaan ja lähetä se jos olet tyytyväinen.

Vastaa
0 tykkäystä
90 vastausta
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 46 kpl

31/91

Onko tallennusvika todellakin korjattu niin kuin Nikono väittää? Ainakin meillä sama tallennusongelma on jatkunut koko tämänkin viikon muuttumatta mihinkään. Yrittäessäni ohjelmoida huomiselle, Sonera muistaa minua edelleen Virhekoodi 3:lla.

 

Täytyy vielä avautua, että vanha tallenteiden ja ohjelmakirjaston vika vaivaa edelleen, vaikka Sonera on sitä korjannut vasta neljä (4) kuukautta. Tosin jättämäni vikailmoitus aina unohtuu tai pyyhkiytyy mystisesti ja se on uusittava viikottain.

 

Jotenkin näitä ketjuja lukiessa tulee mieleeni Saddamin probaganda-koneisto, joka yrittää päivittäin selvittää mustan valkoiseksi. Jos Sonera sanoo, että järjestelmässämme ei ole vikaa niin sen on oltava absoluuttinen totuus. Vääräuskoiset poltetaan roviolla.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

32/91

NikoNo totesit:"Tällä hetkellä tallennuksetkin toimivat, jos ajastukset laittaa suoraan digiboksin kautta. "

Tämä ei valitettavasti pidä paikkaansa, noin kolmasosa yrityksistä päätyy virhekoodi 3:en eikä talllennusta  saa asetettua. Osa onnistuu ja osa ei.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 481 kpl

33/91

Ei se varmasti kokonaisuudessaan vielä olekkaan kunnossa. Sanoinkin että sinne on korjauspäivitys ajettu toissapäivänä ja tämä korjaus on ainakin osan ongelmista vienyt pois. Jotkut asiakkaat ovat raportoineet, että 10 minuutin lisäys tallennusten loppuun on lähtenyt toimimaan. Tein myös itse testailuja tallennusten osalta ja sain ohjelmia menemään tallennukseen myös omien sivujen kautta. Hyvä, että raportoitte edelleen näistä teidän havainnoista, niin tiedetään missä mennään.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 59 kpl

34/91

Hel vettiäkö sitten annat ymmärtää, että olisi kunnossa; sekalainen/puuttuva info lisää ärsytystä entisestään. Jos toivotte jonkin olevan kunnossa mutta haluatte asiakkaiden testaavan ja raportoivan (normaalisti tähän on palkatut ammattilaiset), ilmaiskaa se jollain todella tavalla.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 29 kpl

35/91

@NikoNo kirjoitti:

 Hyvä, että raportoitte edelleen näistä teidän havainnoista, niin tiedetään missä mennään.


 Sori, mutta tämä lause kertoo kaiken.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 481 kpl

36/91

Lähinnä yritin viestiä sitä, että asian eteen tehdään kokoajan töitä ja monia asioita on jo onnistuttu korjaamaan jos verrataan siihen alkutilanteeseen, mistä tämä hässäkkä alkoi. Toki jos nämä väliaikatiedot on teidän mielestä tarpeettomia ja aiheuttaa lisää tuskaa, niin viestitään vasta sitten kun ongelmat on kokonaan ratkaistu. Ei tässä kuitenkaan ole tarkoitus pahaa mieltä aiheuttaa.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 91 kpl

37/91
Sonera varmasti maksaa meille asianmukaisen tuntipalkan tästä testaus- ja kehitystyöstä?
Vastaa
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 91 kpl

38/91
Ps. Nikono käyt varmaan aika monen hermoille noilla viesteilläsi täällä. Ainakin minun
Vastaa
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 15 kpl

39/91
Kunhan laskunne maksatte ajoissa, siinä taitaa soneran mielipide meistä asiakkaista olla. Eilen omien sivujen kautta chattailin soneran asiakaspalvelun kanssa kyseisestä asiasta, kysyin että miten sonera hyvittaa palvelun toimimattomuudesta, vastaus oli että anna palautetta soneralle ja chat yhteys katkaistiin...eli pääkonttoriinko se palaute pitää kirjoittaa, vai mikä virka näillä ns. Asiakaspalvelijoilla oikein on?
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 29 kpl

40/91

@Sansu kirjoitti:
Kunhan laskunne maksatte ajoissa, siinä taitaa soneran mielipide meistä asiakkaista olla. Eilen omien sivujen kautta chattailin soneran asiakaspalvelun kanssa kyseisestä asiasta, kysyin että miten sonera hyvittaa palvelun toimimattomuudesta, vastaus oli että anna palautetta soneralle ja chat yhteys katkaistiin...eli pääkonttoriinko se palaute pitää kirjoittaa, vai mikä virka näillä ns. Asiakaspalvelijoilla oikein on?

Taitaa pitää paikkansa Kauppalehden keskustelusta poimittu toteamus, että "Sonera keskittyy yrityspuolelle ja yksityisasiakkaat ovat vain hiekkaa rattaissa."

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.