Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64839
Kirjoituksia 176348

Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0



Highlighted

Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

Kommentaattori
Viestejä 24 kpl

Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

1/91

Aloitan uuden ketjun, koska edellisessä Häiriö Viihteen tallennuksissa -ketjussa pikalinkit toimivat vain 10 ensimmäiselle sivulle. Sivuja on reilusti enemmän, koska ongelma on iso.  Tämänkin ongelman voisi korjata.

 

 

Sonera Viihteen Digiboksin kautta ohjelmaopas on muuttunut tänä keväänä sietämättömän hitaaksi. Ohjelmien selaaminen parin päivän päähän kestää useita minuutteja.

 

Kierrän ongelman haku-painikkeen kautta. Katson jokaisen kanavan erikseen. Näin ohjelmien tallentaminen käy ilman hermojen menettämistä, vaikka on hidasta edelleen.

 

Tänään ohjelmien nauhoitus ei ole toiminut Ohjelmaoppaan Haku-toiminnon kautta. Ainoastaan ohjelmien muistutus on toiminut. Kyseessä on normaali MTV3-kanava. Esimerkiksi huomenna tuleva Grillikuume-ohjelma ei toiminut.  Ohjelmaoppaan kautta tuon ohjelman sai nauhoitettua normaalisti. Mutta ohjelmaoppaan kautta ei saa nauhoitettua huomenna subilta tuleevaa Penny Dreadfulia. Tulee ERROR 3.

 

Mitkähän neljä lahjaleffaa tulevat ensi viikonlopuksi? Kiitos.

 

 

Kirjoitustasi on muutettu, koska viestin tekstissä oli viallinen HTML. Viallinen HTML on poistettu. Lue viestisi uudestaan ja lähetä se jos olet tyytyväinen.

Vastaa
0 tykkäystä
90 vastausta
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 46 kpl

41/91

Tuli mieleen näitä asiakaspalvelijoiden/asiantuntijoiden vastauksia lukiessa, että kehu-palkin lisäksi voisi lisätä moiti/hauku-palkin viestitilan alalaitaan. Moni asiakaspalvelija tuntuu ottavan kirjoitetut viestit kovin henkilökohtaisesti.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 049 kpl

42/91

No niin, vedetäänpä vähän happea, ainakin me Soneran profiilien kautta kirjoittelevat. Jos mahdollista niin muutkin mutta toki ymmärrän että asiakkaat olette tosi tosi närkästyneitä ja se näkyy ja kuuluu myös kirjoituksissa. Eikä siinä mitään, se on teidän oikeus mutta jos mahdollista niin rauhotutaan koko poppoo edes vähän jookos 🙂

 

Ei me tarkoiteta ketään suututtaa, eikä me myöskään sitä että te testaatte meidän puolesta. Jos me pyydetään testaamaan niin me pyydetään se ihan selkeästi. Lähinnä kyse on tiedon liikkumisesta, millaisia huomioita olette tehneet ja mitä on tullut vastaan.

 

 


@Sansu kirjoitti:
Eilen omien sivujen kautta chattailin soneran asiakaspalvelun kanssa kyseisestä asiasta, kysyin että miten sonera hyvittaa palvelun toimimattomuudesta, vastaus oli että anna palautetta soneralle ja chat yhteys katkaistiin...eli pääkonttoriinko se palaute pitää kirjoittaa, vai mikä virka näillä ns. Asiakaspalvelijoilla oikein on?

 

Asiakaspalvelumme ohjeistus on se että jos asiakas reklamoi jostain - niinkuin sinulla oli tilanne siellä chatissa - niin se laitetaan ko asiakasneuvojan toimesta eteenpäin. Tämä sääntö on yksiselitteinen. Kiitos siis kun kerroit, toimitan tämän tiedoksi kyseisesta kanavasta vastaavalle.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 29 kpl

43/91

@TeroRe kirjoitti:

No niin, vedetäänpä vähän happea, ainakin me Soneran profiilien kautta kirjoittelevat. Jos mahdollista niin muutkin mutta toki ymmärrän että asiakkaat olette tosi tosi närkästyneitä ja se näkyy ja kuuluu myös kirjoituksissa. Eikä siinä mitään, se on teidän oikeus mutta jos mahdollista niin rauhotutaan koko poppoo edes vähän jookos 🙂

Ei me tarkoiteta ketään suututtaa, eikä me myöskään sitä että te testaatte meidän puolesta. Jos me pyydetään testaamaan niin me pyydetään se ihan selkeästi. Lähinnä kyse on tiedon liikkumisesta, millaisia huomioita olette tehneet ja mitä on tullut vastaan.


Kyllä täällä ollaan närkästyneitä ja aivan h*lvetin hyvä jos se alkaa näkymään. Vielä kertauksena sinne isoille pomoille: Syy on se, että tuote on rikki, sitä ei tunnuta saavan kuntoon mutta laskutus juoksee täysimääräisenä koko ajan. Ei yksinkertaisesti voi olla niin, että kehutaan että kyllä tämä osittain toimii. Säännöt eivät ole samoa toisin päin. Minulle tuli esimerkiksi joskus vuosi sitten näppihäiriö laskua maksaessa, oli lipsahtanut pilkku vikapaikkaan ja laskusta tuli vahingossa maksettua 1/10. Pamahti viitosen huomautusmaksu, eikä silloin auttanut valittaa että lasku on osittain maksettu.
Ei edelleenkään mitään henkilökohtaista, eihän se teidän vika ole jos hommat ei toimi. Ikävä vain, että asiakaspalvelun vastaukset ovat aika ympäripyöreitä. Eikö teillekkään tule tietoa, mikä milloinkin on vikana ja milloin vikojen voisi odottaa olevan korjattu?

 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 64 kpl

44/91

Täällä ainakin näyttää toimivan hyvin. Ei virhekoodia 3 pitkään aikaan. Tärkein ongelma näyttää korjaantuneen eli lisäaika loppuun. Minua ainakin kiinnostaa väliaikatiedot, kunhan kerrottaisiin mitä on korjattu. En oleta että kaikilla nämä korjaukset näkyy heti. Todennäköisesti järjestelmää ei koskaan saada sellaiseksi että ongelmia ei olisi. Näissä keskusteluissa, muuallakin, on kielenkäyttö todella huonoa mutta tähän on menty kun ei tarvitse kasvotusten enää puhua.

Ongelmia toki täälläkin vielä on, kuten aiemmin kirjoitin, mutta nämä eivät ole mielestäni tärkeimpiä.

Vastaa
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 049 kpl

45/91

Hyvä hyvä, korjaustoimenpiteitä tehdään koko ajan ja kuten VT3280 kirjoitti niin korjaukset eivät näy heti ja samantien välttämättä kaikilla.

 


@JussiJokk kirjoitti:

Eikö teillekkään tule tietoa, mikä milloinkin on vikana ja milloin vikojen voisi odottaa olevan korjattu?


Kyllä asiakaspalveluunkin tulee tiedot vikatilanteista, ei tosin ihan niin kattavat tiedot kuin mitä meidän vikapuolen kavereilla on. Riippuen tilanteesta, kaikissa ei välttämättä ole ainakaan heti ole mainittu mikä on arvioitu korjausaikataulu, tässä Viihteen kohdalla esim. näin ei ole ollut ja johtuu siitä että kyseessä oli ja on sen verran isomman luokan vika.

 

Mutta mukava tosiaan kuulla jo välissä kommentteja että "nyt näyttää toimivan", mukava pilkahduksia kaiken hässäkän keskellä 🙂

 

 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 40 kpl

46/91

Joo eihän se teidän vika ole, jos ei palvelu toimi ja ettehän te niitä hienoja "hyvityksiä" ole varmaankaan keksiny, johonkinhan se paha olo pitää päästä purkamaan ja tässä se nyt sattuu vaan osumaan se *******a tuulettimeen teidän kohdalla, ikävässä asemassa olette.

 

pahoitteluni omasta puolestani, kun kirjoitukset eivät ole aina kovinkaan mairittelevia, mutta olen yrittänyt jättää henk. koht. asiat pois niistä. Netti jatkuu, viihde vaihtuu. Hyvää kesää teille ja tsemppia jatkoon kaikille

Vastaa
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 049 kpl

47/91
@Shaquel, ymmärrän reaktionne täysin, minulla itsellänikin on Viihde tosin en niin aktiivinen tallenteiden käyttäjä kun en kerkee niitä enää katsomaan kun esikoinen syntyi, mutta siis käytän kuitenkin ja voin siis senkin takia kuvitella tilanteen niinkuin te sen koette.

Ja, Klaani on avattu juuri tällaisia varten, kokemusten ja ajatusten vaihtoa varten. Joskus keskustelu on kiivaampaa ja tunteet enempi pinnassa ja joskus meno on rauhallisempaa. Mutta tosiaan Klaani on teidän ja te olette täällä pääroolissa ja kaikki keskustelu on hyvästä 🙂

Hyvää kesää sinullekin ja harmi että vaihdat Viihteen pois. Ehkä vielä joskus voidaan palata sen kanssa vielä asiaan..? 🙂
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 29 kpl

48/91

Edelleen vika jatkuu. Osa ajastuksista hukassa ja virhekoodi kolmosta pukkaa.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 28 kpl

49/91

Ehdin jo luulla että viat on korjattu, mutta kattia kanssa. Tänään en päässyt omien sivujen kautta tekemään etätallennusta, ohjelmavalikko ei auennut ollenkaan ja neuvottiin yrittämään myöhemmin uudestaan. Käytin sitten telkkarin ohjelmavalikkoa (jossa on tosi puuduttavaa surffailla päivien ja kanavien välillä), ja kas, tuli Virhekoodi 3.

 

Siispä, kun kerran minuun (meihin) ei asiakkaana suhtauduta asiallisesti ja laskut maksatetaan täysimääräisinä palvelusta johon ei pätkääkään voi luottaa, niin vaihdan kyllä Sonera Viihteen johonkin toiseen palveluun. Ei sillä, että uskoisin muiden toimivan paremmin, mutta äänestän jaloillani kun kerran ääntäni ei kuunnella. Kyllä näin pitkään jatkuneesta häiriöstä, josta on ollut oikeasti harmia ja haittaa, on hyvitettävä rahallisesti. Se, että tarjotaan muutama ennalta valittu elokuva muutaman päivän ajan katsottavaksi on lähinnä naurettavaa ja halventavaa. 

Vastaa
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 29 kpl

50/91

 


@annamixxx kirjoitti:

Ehdin jo luulla että viat on korjattu, mutta kattia kanssa. Tänään en päässyt omien sivujen kautta tekemään etätallennusta, ohjelmavalikko ei auennut ollenkaan ja neuvottiin yrittämään myöhemmin uudestaan. Käytin sitten telkkarin ohjelmavalikkoa (jossa on tosi puuduttavaa surffailla päivien ja kanavien välillä), ja kas, tuli Virhekoodi 3.

 

Siispä, kun kerran minuun (meihin) ei asiakkaana suhtauduta asiallisesti ja laskut maksatetaan täysimääräisinä palvelusta johon ei pätkääkään voi luottaa, niin vaihdan kyllä Sonera Viihteen johonkin toiseKyllen palveluun. Ei sillä, että uskoisin muiden toimivan paremmin, mutta äänestän jaloillani kun kerran ääntäni ei kuunnella. Kyllä näin pitkään jatkuneesta häiriöstä, josta on ollut oikeasti harmia ja haittaa, on hyvitettävä rahallisesti. Se, että tarjotaan muutama ennalta valittu elokuva muutaman päivän ajan katsottavaksi on lähinnä naurettavaa ja halventavaa. 


Kyllä nyt laskut pitää maksaa jos se edes osittain toimii. Ainahan voi vuokrata vaikka elokuvan. Mistä tuli mieleen, että jos vaikka vuokraamossa olisi vikaa se kyllä korjattaisiin alta aikayksikön.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.