Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
abesimpson
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

Aloitan uuden ketjun, koska edellisessä Häiriö Viihteen tallennuksissa -ketjussa pikalinkit toimivat vain 10 ensimmäiselle sivulle. Sivuja on reilusti enemmän, koska ongelma on iso.  Tämänkin ongelman voisi korjata.

 

 

Sonera Viihteen Digiboksin kautta ohjelmaopas on muuttunut tänä keväänä sietämättömän hitaaksi. Ohjelmien selaaminen parin päivän päähän kestää useita minuutteja.

 

Kierrän ongelman haku-painikkeen kautta. Katson jokaisen kanavan erikseen. Näin ohjelmien tallentaminen käy ilman hermojen menettämistä, vaikka on hidasta edelleen.

 

Tänään ohjelmien nauhoitus ei ole toiminut Ohjelmaoppaan Haku-toiminnon kautta. Ainoastaan ohjelmien muistutus on toiminut. Kyseessä on normaali MTV3-kanava. Esimerkiksi huomenna tuleva Grillikuume-ohjelma ei toiminut.  Ohjelmaoppaan kautta tuon ohjelman sai nauhoitettua normaalisti. Mutta ohjelmaoppaan kautta ei saa nauhoitettua huomenna subilta tuleevaa Penny Dreadfulia. Tulee ERROR 3.

 

Mitkähän neljä lahjaleffaa tulevat ensi viikonlopuksi? Kiitos.

 

 

Kirjoitustasi on muutettu, koska viestin tekstissä oli viallinen HTML. Viallinen HTML on poistettu. Lue viestisi uudestaan ja lähetä se jos olet tyytyväinen.

90 vastausta
Hellsinki92
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hiio hoi ja silleen... Tallennuksissa on itsellänikin ollut jo pitemmän aikaa ongelmia... Ja muutenkin Viihde Järjestelmän teknisessä puolessa. Onkos muilla ollut sitä että Netti katkeaa yhtäkkiä ja on pitkään poissa käytöstä?? tai että digiboksi jäätyy täysin ja joutuu virrat katkaisemaan ja Tallennukset heittää virhekoodia 3 vaikka yrittää tallentaa. Tiedän että ongelmia ollut muta onko näistä kenellekkään luvattu/annettu mitään hyvitystä?? Olisi ainakin aika koska olen harkinnut palvelun irtisanomista ja siirtymistä Elisa Viihteeseen.

Nettikatsoja
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Minulla toimi tallennus jonkun päivän, mutta nyt taas tulee virheilmoituksia 😞

 

 

VT3280
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 64 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Meikäläistä häiritsee vain se että perättäisten ohjelmien tallennus ei onnistu aina. Aiemmin toimi ihan hyvin. Ei muuta kun muista digibokseista mallia ottamaan, jos ei muuten osata ratkaista ongelmaa.

rOistoP
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Taas on pari päivää ollut verkkosivun kautta tallennusten ohjelmointi verkkosivun kautta mahdotonta.  Punainen teksti: "Virhe! Toiminnon suorittaminen ei onnistunut." tulee joka yrityksellä. Saas nähdä, toimiiko boksilla tallennus.  Taisi olla alkukuusta muutama toimivakin päivä välissä.  Ei taida pari ilmaisleffaa olla riittävä kompensaatio.

MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Täällä testailtiin, ja saatiin etätallennus toimimaan ihan ok. Mikä teillä on tilanne nyt, onko edelleen ongelmia sen kanssa? Omien Sivujen etätallennuksesta on vielä ilmoitus auki tuolla vika-ja häiriösivuilla, koska joillain asiakkailla on sen kanssa ollut vielä häikkää.

 

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


naur1s
Vakiokalustoa
  • 16 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Edelleen jatkuu tallennusongelmat. Esim tämän illan Madventures Subilta pukkaa Virhekoodi 3:a. Muita ajastettuja tallennuksia on jäänyt tallentumatta. Ja kelaus on aivan karsea. Ohjelmaoppaassa vääriä tietoja ym. Ja on tehty monta vikailmoitusta.
JoonasHa
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 72 custom-general.kudos
  • 139 custom-general.replies
  • 13 custom-general.solutions

Virhekoodi 3 ilmaantuu satunnaisesti eri ohjelmien kohdalla, kun tallennetta ohjelmoidaan. Ongelman ilmaantuessa kannattaa kokeilla ohjelmoida tallennetta vielä parin tunnin päästä uudelleen. Jos ongelma ei kuitenkaan ohjelman kohdalla poistu, tulee siitä jättää vikailmoitus suoraan omien sivujen kautta.

 

Vikailmoitukselle tarvitaan tiedot: miltä kanavalta ohjelma tulee, moneltako se alkaa ja ohjelman nimi.

Jos löysit hyvän viestin, paina tykkää. Jos sait apua, voit merkata viestin ratkaisuksi.
naur1s
Vakiokalustoa
  • 16 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Varmistin asian vikapalvelusta. Minun ei tarvitse samasta tallennusongelmasta soitella moneen kertaan vikapalveluun. Eihän tässä muuta ehtisi tekemään kuin juttelemaan vikapalvelun kanssa kaiket vapaa-ajat. Erikoisia nämä ohjeet täällä.
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Onko sinulla tällä hetkellä vikailmoitus avoinna tallennushommasta? Näiden kanssa oli aiemmin laajemminkin ongelmia, ja silloin ei tosiaan erikseen enää uutta vikaria tarvinut tehdä, koska ongelma oli jo tiedossa.

Nyt jos sinulla on jatkuvasti ongelmia tallentamisen kanssa, eikä tuo parin tunnin päästä uudelleen yrittäminenkään auta, kannattaa melkein kuitenkin uutta ilmoitusta laittaa tulemaan, jotta päästään selvittämään mistä ongelma johtuu.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


Caacao73
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 47 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Olemme matkoilla ja olemme eilen ja tänään yrittäneet tehdä Sonera Viihteeseen verkkotallennuksia tulevalle viikonlopulle. Olipa päivä, aika tai ohjelma mikä tahansa niin tulee ilmoitus, "Virhe, toiminnon suorittaminen ei onnistunut." Onko kyseessä laajempi ongelma vai piinaako Sonera taas minua henkilökohtaisesti?