Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Häiriö Viihteen tallennuksissa

 Mitä nyt taas??? 14.4 tallennetut ohjelmat kaikki kadonneet listoilta omia aikojaan. Olisi ollut nyt sopivasti aikaa katella niitä. Voitteko selvittää tän heti ja palauttaa ne ohjelmat mieluummiin tän illan aikana. Voi juma............ että alkaa ottaa pattiin! Päivällä ei myöskään ottanu vastaan tallennuksia. Virhekoodia vaan pukkaa. Piuhat on revitty taas moneen kertaan pois ja takas, pois ja takas. Mitä pitää tehdä täällä päässä?Ohjeita kaipaan.

176 vastausta
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Olet oikeassa @Caacao73 , facebook ei asiointikanavana ole kaikille sopiva tai mahdollinen. Ajattelin vain, että koska sinulla on se käytössä, saisit viankorjauksesta enemmän tietoa, kuin mitä tekstari on antanut Hymiö Onnellinen

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


Caacao73
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 47 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Samat ongelmat vaan jatkuvat. Sonerasta luvattu ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä, mutta odottaminen jatkuu edelleen. Muuttukohan tämä tilanne ikinä? Huomenna taitaa tulla kolme (3) kuukautta täyteen saman vian kanssa.

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Vikatilanteen korjaamiseksi tehdään varmasti kaikki voitava. Tuossa on kyllä ikävästi kestänyt jo melko kauan. Vikapalveluun 020 690 101 soittamalla saisit varmasti tarkempaa tietoa, että miksi korjaus kestää (ellet siis ole vielä saanut). Toivotaan, että tilanne saataisiin kuntoon piakkoin!

Caacao73
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 47 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vihdoinkin Sonera otti yhteyttää ja antoi ensimmäisen aikamääreen vian korjaamiseksi, joka oli keväämmällä. Aika sanattomaksi tämä vetää.

mrela
Kommentaattori
  • 9 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vikapalveluun soittamalla.... jos lukee viestiketjua taaksepäin, mielestäni Caacao73 kirjoittaa sen oleellisimman asian. HÄN on ostanut palvelun, ei kuulu hänelle, soitella / ottaa yhteyttä. Palvelunumero joka maksaa, ehhei kuullosta asialliselta.

 

JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Haloo!! Eikö oo ketään asiantuntijaa hereillä enää?

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5150 custom-general.kudos
  • 4506 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ei ole ei, Asiantuntijat kun puhutaan meidän vikapalvelun kavereista he ovat paikalla täällä asiakaspalvelun aukiloaikojen puitteissa. Jotkut muut kuten minäkin notkumme täällä myös vapaa-ajalla 🙂

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone 12 Pro Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

lyzco
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ohjelmaopas sekaisin ja tallennukset katoaa omia aikojaan. Onneksi ei ole montaa kuukautta jäljellä 2 vuoden diilistä niin voi luopua tästä Soneran roskasta. Viime kuukausina jatkuvasti jotain ongelmaa jossain.
MegaMind
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nyt on kahden päivän tallennukset kadonneet (14. ja 15. päivä). Hermot on niin tiukalla näiden ongelmien kanssa ettei mitään määrää. Ja ihmettelen suuresti ettei näistä ongelmista nyt ole tullut mitään tiedotteita???? Olisikohan joku niin reipas ja tiedottaisi jotain. Tämän hienon "uudistuksen" myötä (noin vuosi sitten?) välillä tallentuu mitä sattuu (yleensä edellinen ohjelma) tai sitten tallenus vain katoaa yhtäkkiä. ja nyt sitten vielä nämä ongelmat tähän päälle. Valitettavasti on vielä melkein vuosi jäljellä sopimusta, mutta jos mitään parannusta ei tule nopeasti, niin kyllä voi olla varmaa että uutta sopimusta ei tule.

asiakkaanne
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sama homma täällä. kahen päivän tallenteet nyt kadonnut.

Hassu ongelma, kun kuitenkin katsottaessa toimivat ihan hyvin, mitä niistä nyt ehdin jo eilen katsomaan, ja tänä aamuna, kun ajattelin katsoa, niin hupsista keikkaa kaikki oli taas kadonnut.. Nyt tylsistyneenä ja näreissäni kirjottelen tänne.

 

,,,,Olisi kiva saada jotain väliaika tietoja ongelman korjaustilanteesta?

Alkaa tuo uusintojenkin tallentaminen olemaan turhaa, jos nekin kuitenkin häviävät ennenkuin niitä ehtii kattomaan.