Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Häiriö Viihteen tallennuksissa

 Mitä nyt taas??? 14.4 tallennetut ohjelmat kaikki kadonneet listoilta omia aikojaan. Olisi ollut nyt sopivasti aikaa katella niitä. Voitteko selvittää tän heti ja palauttaa ne ohjelmat mieluummiin tän illan aikana. Voi juma............ että alkaa ottaa pattiin! Päivällä ei myöskään ottanu vastaan tallennuksia. Virhekoodia vaan pukkaa. Piuhat on revitty taas moneen kertaan pois ja takas, pois ja takas. Mitä pitää tehdä täällä päässä?Ohjeita kaipaan.

176 vastausta
Vekalevi
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vikoja ollut tosiaan liikaa, eilenkin tallennettu Lapin poliisit jäi kesken . Täyden hinnan maksaneena odottaisin saavani täydellisen paketin. Tallentava boksi kaikille asiakkaille. Moni varmaan miettii sopimuksen päätyttyä, jatkaako vai vaihtaako palvelun tarjoajaa. Pahoittelut tosiaan eivät riitä korvaukseksi, koska vikaa ollut niin paljon.

LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 144 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Päivitystä tilanteeseen! Alla viesti mikä julkaistu Soneran Facebook-sivuilla

 

Heti aluksi suuret kiitokset Teille kaikille pitkäjänteisyydestänne ja kärsivällisyydestä korjauksen suhteen. Häiriöt Sonera Viihteen tallennuksissa ovat nyt korjattu ja tallenteiden ohjelmointi onnistuu normaalisti digiboksin kautta. Pahoittelemme ettemme pysty häiriön aikana hävinneitä tallenteita palauttamaan takaisin. Olemme myös korjanneet Android-laitteiden Kake-sovelluksen sekä HBO:n ohjelmakirjastoa ja MTV Sport kanavien EPG:tä koskevat ongelmat. Korjauksen alla ovat yhä Omien Sivujen etätallennukseen kohdistuvat ajoittaiset ongelmat.

 

Ymmärrämme tästä syystä aiheutuneen mielipahan jokaisen kohdalla, sillä Viihteen tallennusominaisuudet ovat monista palvelun ominaisuuksista erityisesti tärkeä. Tahtotilamme onkin jatkossa panostaa palvelun toimivuuteen yhä entistä enemmän. Jos tilanteen osalta on jäänyt kysyttävää / haluatte antaa meille vielä palautetta, otamme ne mielellämme vastaan. Teidän palautteenne ja huomionne ovat meille tärkeitä.

 

Jos mieleenne heräsi lisää kysymyksiä asiaan liittyen, suosittelemme teitä ottamaan henkilökohtaisesti yhteyttä vikapalveluumme. Paras keino välittää viesti ilman soittamista, on kirjoittaa tämä palvelupyyntönä Soneran Omien Sivujen kautta.

 

Pidetään täälläkin keskustelu avoinna. Ehkäpä saadaan lisää tietojakin tähän liittyvistä asioista myöhemmin.

naur1s
Vakiokalustoa
  • 16 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Onko verkkotallenteiden varmuusyliaika korjattu?
asiakkaanne
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nii. Milloin tiedotatte hyvityksistä? Tosin turha varmaan edes kysyä, kun pelkkää tyhjää sieltä tulee kuitenkin.

On aika kusetettu olo tiedän puolelta. Voisin sanoa että nauratte päin naamaa asiakkaillenne. Juuri sain tiedon ettei minulta veloiteta discovery jupakasta huhtikuun kuukausimaksua. NO HUI, sehän on minulla muutenkin jo ilmaiseksi ensi lokakuuhun asti. Eli ei mitään muutosta, muuta kuin että KANAVAT EIVÄT NÄKYNEET. Viime lokakuussa sain vuoden discoveryt ilmaiseksi jos jatkan sopimusta kahdella vuodella.

 

Tietääkö kukaan onko jollain muulla operaattorilla toimivampi palvelu?

LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 144 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Verkkotallenteiden "ylivarmuusaika" on myös korjattu eli nyt tallenteet ei lopu kesken häntäpäästä. Tiedotamme vielä lisää mahdollisista hyvityksistä todennäköisesti huomenna.

 

 

Henkilökohtaisesti voisin vielä sanoa, ettei ole paljon naurattanut tämä tilanne Hymiö Välinpitämätön. Harmitus on varmasti molemminpuolin aikamoinen eikä kukaan tällaisesta tilanteesta hyödy. Vaikeudet on kuitenkin nyt selätetty, hoidetaan nyt jälkitoimenpiteet vielä loppuun.

abesimpson
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hienoa, että taas toimii. Paras hyvitys on hyvä asiakaspalvelu, joka pitää tiedotuksen ajantasalla.

mrela
Kommentaattori
  • 9 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sama juttu täälä, Discovery ilmaiseksi määräaikaisuutta vastaan.

Eli ei hyvityksiä. Ja nyt näkyy jokin eläin kanava ja Viasathuuhaata. Eikö nämä viat ja sekoilut jo ole sopimusrikkomus. Jos minä teen ainoan virheen mitä voin tehdä, en maksa laskua tai haluan irtisaoa määräaikaisen, olen rikkonut sopimuksen. Josta penalttia kanavat ja laajakasita poikki ja loppu sopimuskausi maksua Soneralle? Ehhei, kyllä jos Sonera ilmiselvästi on rikkonut sopimusta, eikä vain tätä nykyistä, vaan myös edellistä samoin tavoin poistamalla sisältöä, tulee myös määräaikaisella olla oikeus sopipmusten purkamiseen ilman velvoitetta korvauksista.

Sansu
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Jos tätä ei laskussa hyvitetä, niin itsellä loppuu ainakin samantien viihteen tilaus, ihan selvä sopimusrikkomushan tämä. Sinä joka kirjoitit että paras hyvitys on hyvä asiakaspalvelu,taidat olla joko trolli tai soneralla töissä 😉
naur1s
Vakiokalustoa
  • 16 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Eipä ainakaan eilisissä tallennuksissa ole yliaikaa sekuntiakaan.
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Vielä on häikkää, vaikka jo ehdittiin hurraata huutaa täällä. Uusista verkkotallenteista puuttuu edelleen kymmenen minuutin lisäaika ohjelman lopusta, ja nyt tätä kuumeisesti ollaan säätämässä kuntoon. Pahoittelen että ehdimme iloitella liian aikaisin!

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7