Kirjoitettu
15-04-2015
22:53
Muokattu
16-04-2015
11:06
RaMaria
Mitä nyt taas??? 14.4 tallennetut ohjelmat kaikki kadonneet listoilta omia aikojaan. Olisi ollut nyt sopivasti aikaa katella niitä. Voitteko selvittää tän heti ja palauttaa ne ohjelmat mieluummiin tän illan aikana. Voi juma............ että alkaa ottaa pattiin! Päivällä ei myöskään ottanu vastaan tallennuksia. Virhekoodia vaan pukkaa. Piuhat on revitty taas moneen kertaan pois ja takas, pois ja takas. Mitä pitää tehdä täällä päässä?Ohjeita kaipaan.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
01-05-2015 02:55
Ihan tosissanneko aiotte vain jollain hemmetin lahjaleffoilla hyvittää noin pitkän tallennusten toimimattomuuden? Ehdottaisin että jokainen ottaa kuluttajaneuvojaan yhteyttä ja tiedustelee, että onko ihan kohtuullinen hyvitys kyseessä, epäilen että ei. Kuitenkin todella olennainen osa viihdepalvelua tuo tallennus. Mitä soneran väki sanoo? Ilmeisesti sopimus on ainakin purettavissa samantien, koska palvelu ei todellakaan ole vastannut sovittua?
01-05-2015 11:06
Oleellinen osa palvelua, eli tallennukset, ovat tökkineet viikkokaupalla ja hyvityksenä neljä ennalta määrättyä leffaa, jotka kaiken lisäksi on katsottava 3 päivän sisällä tuntuu lähinnä huonolta vitsiltä.
Jos tarkoituksena on pottuilla asiakkaille, niin olette onnistuneet.
Oletteko tosissanne?
01-05-2015 11:45
Eipäs tullut luettua tuota tekstiviestiä huolella, en sisäistänyt tuota aikarajaa, kun vasta nyt kun luin Karppalin viestin.
Pukki(Sonera) kaalimaan vartijana !
Itse irtisanoin MTV Totalin päättymään kun määräaikainen loppuu 17.5.2015. Lisäksi irtisanoin Discovery paketin, joka annettiin Marraskuussa vuodeksi ilmaiseksi kun tilasin MÄÄRÄAIKAISEN MTV Totalin. Total pääsääntöisesti jalkapallon ja formulan takia, mutta nyt saa riittää. Discoveryn laitoin pois ihan vit...ksen takia olisi näkynyt Marraskuuhun ilmaiseksi, mutta ei vaan jaksa. Viikonpolun jälkeen varmaankin irtisanon Sonera Viihteenkin, vaikkakin määräaikainen. Kokeillaan vaikka Elisaa välillä, mutta ei määräaikaisena enää mitään vaikka olisi halvempi huomattavasti.
01-05-2015 11:55
Kirjoituksiin: Monelle tämä hyvitys on ollut positiivinen asia... EI kaksi asiakasta ole moni. Soneralle ei tästä koidu mitään ns. rahallista menetystä. Avataan ilmaiseksi leffat joita ei todennäköisesti katselisi kuitenkaan kukaan... 1 tärppi oli 3 ihan pas...
01-05-2015 13:38
Joo, onhan tuo hyvitys lähinnä naurettava. Ehkä tuon aikarajan ymmärtää tuossa, mutta sais nyt ees itse valita ne leffat..
En koko ketjua ole lukenut, mutta itsellä ainakin katosi samalla kaikki tallennetut ohjelmat tuolta.. onko mitn tietoo onko noi tulossa takas tuonne joskus? Suht karvas paikka oli penskoille kun se suosikki olikin kadonnut sieltä..
01-05-2015 16:27
http://www.kkv.fi/asiointi/kuluttajaneuvonta/ sinne vaan yhteydenottoa, jos soneralta ei muuta hyvitystä irtoa. Onnistuisikohan jonkinlainen joukkovalitus tuonne tehdä?
01-05-2015 17:26
Tässä alkaa olemaan jo mahdollisuus purkaa sopimus, tosin Sonera ei tähän helposti suostu. Kiva huomata muutaman päivän päästä että tallennus ei toiminut jne.
01-05-2015
20:18
Muokattu
01-05-2015
20:19
On tämä aivan käsittämätöntä! Jääkiekon MM-kisojen tallennuksistakin jää minuutteja erän lopusta puuttumaan! Eikö Sonera todellakaan pysty palkkaamaan asiantuntijoita korjaamaan näitä aivan ilmeisimpiä vikoja! Vai onko kaikki jo saneerattu tiehensä?
01-05-2015 23:27
01-05-2015 23:42
Kuinka pitkään tuota uutta PIN koodia pitää odottaa, että voi edes katsoa jotain noista leffoista?
Pari kertaa jo tilannut kännykkään, mutta mitään ei tapahdu?
Puhutaanko tunneista vaiko kenties päivistä? Menee meinaa kohta määräaikakin umpeen...