Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 53 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Häiriö Viihteen tallennuksissa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 Mitä nyt taas??? 14.4 tallennetut ohjelmat kaikki kadonneet listoilta omia aikojaan. Olisi ollut nyt sopivasti aikaa katella niitä. Voitteko selvittää tän heti ja palauttaa ne ohjelmat mieluummiin tän illan aikana. Voi juma............ että alkaa ottaa pattiin! Päivällä ei myöskään ottanu vastaan tallennuksia. Virhekoodia vaan pukkaa. Piuhat on revitty taas moneen kertaan pois ja takas, pois ja takas. Mitä pitää tehdä täällä päässä?Ohjeita kaipaan.

176 vastausta
sillivanilli
Kommentaattori
  • 11 custom-general.kudos
  • 21 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Veikkaan että pin-koodi tulee perille välittömästi sen jälkeen, kun "lahjaleffojen" (lue roskan) määräaikaisuus on mennyt umpeen.

mikaknurmi
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tallennus ei taasen toimi, YLE1, George Gently...
Shaquel
Kommentaattori
  • 18 custom-general.kudos
  • 40 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

ja etätallennus ei _taaskaan_ toimi, mitäs saadaan hyvityksenä, 3min aikarajalla nähtäväksi -74 vuodelta pekka ja pätkä lyhytelokuva, vai meneekö jo liian hyväksi? naurettavaa toimintaa... ei palvelun laatu voi oikeasti olla näin surkeaa enää.

Tolvananen
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Todellakin ihan p...ka korvaus/hyvitys, tuolla aikajanalla ja noilla elokuvilla. Pitäkää tunkkinne, ei tämä kyllä miksikään muutu. Aina samaa asiakkaiden aliarviointia😡
arise1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Yritin katsella yhtä näistä "hienoista korvauksista", mutta vaatii pinkoodin. Mikähän se on? 

jesse56
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 74 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Se löytyy jokaisen omista sopimuspapereista,muusta en sit tiedä.

Mardex
Kommentaattori
  • 9 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@arise1 kirjoitti:

Yritin katsella yhtä näistä "hienoista korvauksista", mutta vaatii pinkoodin. Mikähän se on? 


Omat Sivut --> Sonera viihde --> Tilaa PIN-koodi tai salasana

 

JohnHilly
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla ohjelmat ovat tallentuneet nyt, vaikka Omien sivujen tallennus antaa virheen.

Tallennukset eivät näy Omilla sivuilla.

 

Miksi lahjaleffoissa näkyy hinta 4,90 e? Jos se peritään, niin...

KarppaI
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

"Yritin katsella yhtä näistä "hienoista korvauksista", mutta vaatii pinkoodin. Mikähän se on? "

 

Voit tilata uudet PIN-koodit kännykkään, mutta varaudu siihen, että voit joutua odottamaan seuraavaan aamuun. Soneran robotit työskentelevät näköjään vain virka-aikana...

 

Ainakin itselläni meni seuraavaan aamuun ennen kuin tuli uudet PIN-koodit... Olisi tullut varmaan postitse melkein yhtä "nopeasti"...

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5229 custom-general.kudos
  • 4621 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itseasiassa tässä on taustalla tiettyjen järjestelmien logiikka, tuli ilmi kun kaivelin just tätä salasana-asiaa joku aika sitten.

 

Eli eli, sama järjestelmä joka lähettää esim. uusien laajakaistojen tunnukset yms yms asiakkaalle tekstarina, lähettää myös tuon PIN-koodin jos se on unohtunut. Järjestelmään on konffattu aikarajoitus, että se ei lähetä tekstareita ilta/yöaikaan ja näin häiritsisi asiakkaita ehkä juur siihen siihen kellonaikaan epäoleellisilla viesteillä (esim. klo 2400 tulisi tekstari jossa sanotaan että "laajakaistan toimituksesi etenee").

 

Tämä toi mukanaan sen että myös noita PIN-koodeja ei lähde ilta/yöaikaan vaikka asiakas itse on sen erikseen tilannut. Ja tätä asiaa lähdettiin meillä tutkimaan että mitä asialle on tehtävissä, toistaiseksi illalla/yöllä tilatut salasanat toimitetaan seuraavana aamuna.

Tero, Yhteisömanageri

<<<< Lomalla 30.6. - 1.8.2021 >>>>

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää