Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 54 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Häiriö Viihteen tallennuksissa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 Mitä nyt taas??? 14.4 tallennetut ohjelmat kaikki kadonneet listoilta omia aikojaan. Olisi ollut nyt sopivasti aikaa katella niitä. Voitteko selvittää tän heti ja palauttaa ne ohjelmat mieluummiin tän illan aikana. Voi juma............ että alkaa ottaa pattiin! Päivällä ei myöskään ottanu vastaan tallennuksia. Virhekoodia vaan pukkaa. Piuhat on revitty taas moneen kertaan pois ja takas, pois ja takas. Mitä pitää tehdä täällä päässä?Ohjeita kaipaan.

176 vastausta
thebeet83
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Virhe! Toiminnon suorittaminen ei onnistunut.
tällaista tulee mulla. pariin viikkoon ei ole tallennukset pysyneet. luulin että 4 elokuvan ilmaiset vuokrat koskivat jo menetettyjä tallennuksia... nauratti kun juuri kun läksimme lomalle muualle tuli tarjous voimaan ja kestää loman ajan =D eli myöskään itärajalla ei tallennukset ole onnistuneet aikoihin.
JR8181
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pitääkö nyt tehdä sitten oikea reklamaatio, kun itseä ei tuo hyvitys tyydytä, kun maksan tästä palvelusta sen 95 € / kk. Viikonloppu meni mökillä, joten ei ollut edes mahdollisuutta katsoa leffoja. Mutta vaikka leffat ois ehtinytkin katsomaan niin ainakaan itselle tuo 10-20 % hyvitys kuukausihinnassa ei oikein lämmitä, kun ne ohjelmat ovat jääneet tulematta verkkoon mitä olisi pitänyt tulla. Omasta mielestä hyvitys pitää olla luokkaa 30 - 50 % / kk, jotta ollaan jossain suhteessa siihen ongelman laajuuteen.

Caacao73
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 47 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vastahan tässä tulee neljä (4) kuukautta täyteen tallennus- ja ohjelmakirjasto-ongelmien kanssa. Tosin viikolla 20 on luvattu toimenpiteitä ongelman korjaamiseksi. Henkilökohtaisesti Soneran tarjoama korvaus jatkuvista ja pitkittyneestä ongelmasta tuntuu enemmän loukkaukselta kuin hyvitykseltä. Jotenkin tuntuu, että Soneran toimintamalliin kuuluu mennä sieltä missä rima on matalin, tuntematta häivääkään noloutta tai häpeää.

Nettikatsoja
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mulla toi  Chrome-selain + KotiRuutu ToolKit.yhdistelmä antaa saman virheilmoituksen kuin ennenkin.

Joskut tosin nauhoitukset onnistuu vaikka kyseinen virheilmoitus tuleekin? mystistä!!!

 

Kuka tätä oikeasti yrittää korjata, kun mitään muutosta ei tapahdu?

Eikös sen vanhan koodin voisi palauttaa varmistuksilta joka joskus toimi, ainakin siksi aikaan se joku yrittää korjata sitä nyt viallista versiota?

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Selvästi tämä tarjottu hyvitys ei ole tuntunut suuren joukon mielestä riittävän hyvältä ratkaisulta. Olen tästä välittänyt palautteen nyt eteenpäin meidän talon sisällä, joten asioista päättävät tahot tietävät nyt mielipiteenne. Ymmärrän hyvin, että näin pitkään jatkuneet ongelmat Viihdepaketin tallennuksissa ja toiminnoissa on ollut ikävää aikaa. Ongelmien kimpussa kuitenkin työskentelee jatkuvasti joukko ammattilaisia ja vikatilanne halutaan saada kuntoon mahdollisimman pikaisesti. Tällaiset tv-järjestelmät eivät vain ole yhtä simppeleitä systeemejä, kuin joku yksittäinen nettisivu tms.

Etätallennus ja ohjelmien liian nopeasti päättyvä tallennus ovat jo korjauksessa. Mikäli havaitselle Viihdepaketissa jotakin muuta erikoista tai jokin ei toimi, niin voitte jättää helposti vikailmoituksen omien sivujen kautta, jolloin tieto saadaan heti meidän teknisen puolen henkilöille.

Caacao73
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 47 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Herätys siellä norsunluutornissa, käsittääkseni asiakaspalvelun tehtävä ei ole kritisoida asiakkaiden toimenpiteitä ja sanomisia vaikka pahalta tuntuisikin.

 

Tässä ei ole tarkoituksena kritisoida ammattitaitoista kenttähenkilökuntaa viankorjauksessa vaan Soneran tiedotus- ja asiakaspalvelukulttuuria.

 

Omaan ongelmaamme olemme viikoittain tiedustelleet ja lähettäneet reklamaatiota Soneralle (Tammikuun alusta lähtien), vihdoinkin viime viikolla saimme vastauksen, että ongelmamme aiotaan korjata viikolla 20. Olemme joutuneet tähän asti kuulemaan tuota samaa vakuuttelua, että yksittäinenkin asiakas on tärkeä ja teemme kaikkemme ongelmienne ratkaisemiseksi.

 

Nyt pää pois siltä pensaasta ja miettimään miten vikatiedoitusta voidaan parantaa, jotta asiakkkaalle voidaan välitetään reaaliaikaista tietoa ongelmatilanteista ja korjausaikatauluista. Meidän tapauksen kohdalla tieto kentältä ei ole kulkeutunut vikapalveluun tai ei ole kehdattu myöntää, että ongelmalle ei voi toistaiseksi tehdä mitään.

hillevii
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa


Etätallennus ja ohjelmien liian nopeasti päättyvä tallennus ovat jo korjauksessa. Mikäli havaitselle Viihdepaketissa jotakin muuta erikoista tai jokin ei toimi, niin voitte jättää helposti vikailmoituksen omien sivujen kautta, jolloin tieto saadaan heti meidän teknisen puolen henkilöille.


Miten tuo "#¤%&n kelaus, korjataanko se entiselleen?!

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@hillevii kirjoitti:


Etätallennus ja ohjelmien liian nopeasti päättyvä tallennus ovat jo korjauksessa. Mikäli havaitselle Viihdepaketissa jotakin muuta erikoista tai jokin ei toimi, niin voitte jättää helposti vikailmoituksen omien sivujen kautta, jolloin tieto saadaan heti meidän teknisen puolen henkilöille.


Miten tuo "#¤%&n kelaus, korjataanko se entiselleen?!


Millainen probleema sinulla on kelauksen osalta? Onko kelausongelma tallenteissa, ohjelmakirjastossa vai vuokravideoissa?

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Caacao73 kirjoitti:

Herätys siellä norsunluutornissa, käsittääkseni asiakaspalvelun tehtävä ei ole kritisoida asiakkaiden toimenpiteitä ja sanomisia vaikka pahalta tuntuisikin.

 

Tässä ei ole tarkoituksena kritisoida ammattitaitoista kenttähenkilökuntaa viankorjauksessa vaan Soneran tiedotus- ja asiakaspalvelukulttuuria.

 

Omaan ongelmaamme olemme viikoittain tiedustelleet ja lähettäneet reklamaatiota Soneralle (Tammikuun alusta lähtien), vihdoinkin viime viikolla saimme vastauksen, että ongelmamme aiotaan korjata viikolla 20. Olemme joutuneet tähän asti kuulemaan tuota samaa vakuuttelua, että yksittäinenkin asiakas on tärkeä ja teemme kaikkemme ongelmienne ratkaisemiseksi.

 

Nyt pää pois siltä pensaasta ja miettimään miten vikatiedoitusta voidaan parantaa, jotta asiakkkaalle voidaan välitetään reaaliaikaista tietoa ongelmatilanteista ja korjausaikatauluista. Meidän tapauksen kohdalla tieto kentältä ei ole kulkeutunut vikapalveluun tai ei ole kehdattu myöntää, että ongelmalle ei voi toistaiseksi tehdä mitään.


Ei meidän asiakaspalvelussa tietenkään ole tarkoitus kritisoida asiakkaita. En tiedä millaisesta asiasta tässä sinun tapauksessa on ollut kysymys. Tietysti positiivista jos tilanne ratkeaa ensi viikolla, kuten sinulle on nyt lupailtu. Vikatiedotuksessa on varmasti parantamisen varaa edelleenkin vaikka sen eteen on toki töitä jo tehtykkin.

hillevii
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@NikoNo kirjoitti:

@hillevii kirjoitti:


Etätallennus ja ohjelmien liian nopeasti päättyvä tallennus ovat jo korjauksessa. Mikäli havaitselle Viihdepaketissa jotakin muuta erikoista tai jokin ei toimi, niin voitte jättää helposti vikailmoituksen omien sivujen kautta, jolloin tieto saadaan heti meidän teknisen puolen henkilöille.


Miten tuo "#¤%&n kelaus, korjataanko se entiselleen?!


Millainen probleema sinulla on kelauksen osalta? Onko kelausongelma tallenteissa, ohjelmakirjastossa vai vuokravideoissa?


Ongelma on tässä:

http://klaani.sonera.fi/t5/Tekninen-keskustelu/P%C3%A4ivityksen-my%C3%B6t%C3%A4-muuttunut-kelaus/td-...