Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 53 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Häiriö Viihteen tallennuksissa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 Mitä nyt taas??? 14.4 tallennetut ohjelmat kaikki kadonneet listoilta omia aikojaan. Olisi ollut nyt sopivasti aikaa katella niitä. Voitteko selvittää tän heti ja palauttaa ne ohjelmat mieluummiin tän illan aikana. Voi juma............ että alkaa ottaa pattiin! Päivällä ei myöskään ottanu vastaan tallennuksia. Virhekoodia vaan pukkaa. Piuhat on revitty taas moneen kertaan pois ja takas, pois ja takas. Mitä pitää tehdä täällä päässä?Ohjeita kaipaan.

176 vastausta
JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 53 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JUNNU1059 kirjoitti:

 Mitä nyt taas??? 14.4 tallennetut ohjelmat kaikki kadonneet listoilta omia aikojaan. Olisi ollut nyt sopivasti aikaa katella niitä. Voitteko selvittää tän heti ja palauttaa ne ohjelmat mieluummiin tän illan aikana. Voi juma............ että alkaa ottaa pattiin! Päivällä ei myöskään ottanu vastaan tallennuksia. Virhekoodia vaan pukkaa. Piuhat on revitty taas moneen kertaan pois ja takas, pois ja takas. Mitä pitää tehdä täällä päässä?Ohjeita kaipaan.


Jee!! Nyt on jo useamman päivän toiminut etätallennus sekä suoraan boxlta tallennus. Tallenteita ei ole myöskään kadonnut. Muutenkin systeemi on nyt toiminut kiitettävästi! Toivotaan että homma pelaa nyt

jatkossakin

Caacao73
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 47 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Syytä olla onnellinen. Täällä ei edes tallennusvalikossa näy ohjelmat, joten tallenusten tekeminen on kovin vaikeaa.

Caacao73
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 47 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vika on suurelta osin korjattu (Tosin se kesti viisi kuukautta), kiitos Sonera.

 

Aiemmin luvattiin hyvityksiä, kun toimenpiteet oat saavuttaneet kuluttaa hyväksyttävän ratkaisun. Monen yhteydenoton jälkeen sain Soneran edustan tavoitettua ja hyvityksiä tiedusteltuani sain seuraavaan kommentin. "" Olisiko kolme (3) ilmaista leffalippua mitään? Hämmästyksestäni toivuttuani totesin, ei näin. Pitkän väännön jälkeen luvattiin ilmainen ilmainen kuukausi (Vrt, +90 euroa) ilman laajakaistaa ja Viihde Palveluita koskeviin kuluihin. Olisin halunnut enemmän, mutta tyly ilmoitus oli, että valtuudet ei riitä. Yllätys on se, että eihän tuo hyvitys seuraavassa laskussa näkynyt, vaan on taas yritettävä tiedustella, koska tuon hyvityksen voisin saada. Pitääkö kaikki hoitaa aina vaikeimmannan kautta ja uuvuttaa asiakas, että ei kyselisi oikeuksiensa perään?

naur1s
Vakiokalustoa
  • 16 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kyllähän tuo on juuri Soneran taktiikka, että väsytetään asiakkaat. Siinä säästää, kun osa ei sitten jaksa vängätä muutaman kympin takia. Ei esim. jonkun 30 euron hyvityksen takia käytetystä ajasta kovin kummoisille tuntipalkoille pääse. Vielä kun ottaa huomioon, että hyvitys kuuluisi ainakin minun oikeistajuni mukaan tulla ilman sen suurempia ponnistuksia.
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 463 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Caacao73 jos saamasi hyvitys ei jostain syystä laskulla näy, niin voipi olla että se on mennyt vikaan, tai on tulossa myöhemmin. Melkeinpä sinuna ottaisin yhteyttä Omien Sivujen kautta joko Chatilla (kysy meiltä) tai palvelupyynnöllä.

 

Emme tietenkään tahallamme asiakkaitamme pyri uuvuttamaan, vaan päin vastoin. Haluamme tarjota hyvää ja sujuvaa palvelua jokaisessa kanavassa.

Virheitä ja kämmejä sattuu, mutta kyllä niistä aina selvitään. 🙂 Ei me tahallamme täällä ketään kiusata. 🙂

 

 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

harda1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänään 27.7.2015 ei ole tallennuksessa olevien ohjelmien katsominen onnistunut klo 16 jälkeen. Vikakoodi on 521, Mitähän tuo tarkoittaa?

Jokru
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kävin äsken keskustelua chatissa, ja ongelma on aika laaja.Alkaa pikkuhiljaa vit.... Soneran toiminta !