Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Häiriö Viihteen tallennuksissa

 Mitä nyt taas??? 14.4 tallennetut ohjelmat kaikki kadonneet listoilta omia aikojaan. Olisi ollut nyt sopivasti aikaa katella niitä. Voitteko selvittää tän heti ja palauttaa ne ohjelmat mieluummiin tän illan aikana. Voi juma............ että alkaa ottaa pattiin! Päivällä ei myöskään ottanu vastaan tallennuksia. Virhekoodia vaan pukkaa. Piuhat on revitty taas moneen kertaan pois ja takas, pois ja takas. Mitä pitää tehdä täällä päässä?Ohjeita kaipaan.

176 vastausta
LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 144 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ja ilmeisesti myös Virhekoodi 3 on ilmestynyt osaan tallenteista. Varsinkin klo 9.00 ja klo 21.00 alkaviin tallennuksiin. Näiden osalta siis vianselvitys jatkuu. Isoimmat häiriöt ovat kuitenkin korjattu kuten aiemmin kerrottu.

Hyvitysten suhteen siis joudutaan vielä tietoja odottelemaan hetken aikaa lisää koska vika jatkuu ainakin osittain.

arise1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Niin pitäisikö jo pystyä tallentamaan netin kautta, täällä kyllä näyttää punaista lätkää, ettei onnistu. Ei ole onnistunut aikoihin. Telkun kautta kyllä onnistuu, vihdoinkin.

Vekalevi
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei tuu mitään tuosta Soneran touhusta. Onkohan siellä oikein ammattilaiset asialla? Taas häiriöitä. Tällä menolla tulee kova asiakaskato. 

Shaquel
Kommentaattori
  • 18 custom-general.kudos
  • 40 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

etätallennus lottoaa leffojen kanssa hienosti, noin joka toisen leffan sai laitettua tallentumaan, loput tarjos erroria... oivoi

 

joo-o, asiakaspalvelu voisi soittaa 15:30 jälkeen, eikä keskellä työpäivää, niin puheluihin voisi olla mahdollisuus vastata, vaikka samaa huuhaata sieltä tarjotaan, mitä täälläkin ku viat jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu

JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

No niin! Toimihan se jonkin aikaa. Etätallennus ei pelitä PC: n kautta enää. Suoraan tv: n kautta kyllä toimii.

 

 

rouvitu
Kommentaattori
  • 26 custom-general.kudos
  • 55 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ongelmat vain jatkuu. Sonera sais alkaa tehdä uusia sivuja tallenukselle ja heittää vanhan roskikseen. Eipä taida muuten ongelmat poistua.

Nettikatsoja
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Täällä myös häiriö jatkuu, vaikka Sonera väittää että vika on korjattu.

 

PC:llä talennettaessa antaa tuon virheilmoituksen, ettei tallennus onnistu.

Joskus tosin vaikka antaa tämän ilmoituksen tallennus on onnistunut? Ei voi siis luotaa ollenkaan tähänkään virheilmoitukseen. Boxin kautta tallennukset nyt onnistuvat.

 

Harmittavasti tuli juuri jatkettua Sonera sopimusta juuri ennen näitä häiriöitä. Harvinaisen huonoa palvelua ja hidasta korjaamista asioissa. 

Shaquel
Kommentaattori
  • 18 custom-general.kudos
  • 40 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Luojan kiitos itsellä on kesän alussa soppari katkolla ja niin nopiaa vaihtuu toisen palveluntarjoajan tuotteeseen tuo sonera viihde. Maksan enemmän mielelläni siitä, että saan _TOIMIVAN_ paketin.

 

Mikään voima maailmassa ei saa enää minua hankkimaan soneraa tämän jälkeen. Tätä palvelua en voisi suositella edes pahimmalle vihamiehelleni... Niin paha ei hän edes ole. Tosin taivaspaikka on varma tämän jälkeen, tuplana jos ajais vielä fordilla 😃

 

 

JR8181
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@LiAntti kirjoitti:

Ja ilmeisesti myös Virhekoodi 3 on ilmestynyt osaan tallenteista. Varsinkin klo 9.00 ja klo 21.00 alkaviin tallennuksiin. Näiden osalta siis vianselvitys jatkuu. Isoimmat häiriöt ovat kuitenkin korjattu kuten aiemmin kerrottu.

Hyvitysten suhteen siis joudutaan vielä tietoja odottelemaan hetken aikaa lisää koska vika jatkuu ainakin osittain.


Pitääkö tästä tehdä reklamaatio vai tuleeko hyvitykset automaattisesti kaikille? Itseä ainakin *******ttaa kuin pientä oravaa tällä hetkellä, kun ei koskaan tiedä mikä tallennus onnnistuu ja mikä ei. 

kefiiri
Konkari
  • 206 custom-general.kudos
  • 675 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Koskeeko tämä tallennusongelma vain tallenteita, jotka tehdään netin sivujen kautta?

 

Itse en ole kovin montaa tallennetta sieltä asettanut, mutta viimeksi sellaisen tehtyäni (varmaan kohta liki pari kuukautta sitten) oli juuri tuo ongelma, että alkoi ja loppui väärään aikaan (liian aikaisin)

Nyt viimeksi perjantaina tallensin ohjelman suoraan viihdeboksin ohjelmaoppaan kautta ja meni ihan oikein.