Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
annamixxx
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Jatkuva tallennus lopahti

Olin laittanut ohjelman jatkuvaan tallennukseen. Ohjelmaoppaassa näkyi sen kohdalla "Tallennetaan kerran"-merkki. Poistin sen, ja tilalle ilmestyi jatkuvan tallennuksen merkki kuten pitikin. Olin tyytyväinen. 

 

Halusin katsoa tallennetun ohjelman. Sitä ei ollutkaan. Tarkistin, että jatkuva tallennus oli ohjelmalle laitettuna. Yritin poistaa sen laittaakseni sen uudestaan, mutta ei se nyt poistu eikä mitään voi tehdä. Väittää, ettei yhtään kyseisen nimistä ohjelmaa ole tulevaisuudessa tulossa, vaikka jaksoja tulee vielä viisi. Edes uusintajaksoja ei löydy.

 

Mitä nyt teen?

 

Gåsmamman - Naarasleijona. AVA sunnuntaisin klo 21.00 ja uusinnat perjantaisin johonkin öiseen aikaan.

 

M

1 vastaus
Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 126 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Tuleeko siinä yhteydessä jotain virheilmoitusta, kun yrität poistaa jatkuvaa tallennusta? Testaa vielä toisella nettiselaimella poistaa ja lisätä jatkuva tallennus, ja jos sekään ei toimi, jätä vikailmoitus Omilta Sivuilta, niin selvitämme asiaa tarkemmin läpi.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7