Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64842
Kirjoituksia 176357

Jatkuvan tallennuksen katsominen Telia TV sovelluksella



Highlighted

Jatkuvan tallennuksen katsominen Telia TV sovelluksella

Kommentaattori
Viestejä 55 kpl

Jatkuvan tallennuksen katsominen Telia TV sovelluksella

1/18

Hei! 

Olen laittanut kuutosen kanavalta jatkuvaan verkkotallennukseen Wheeler Dealers. Eikö tallenteen pitäisi näkyä myös Telia tv mobiilissa?!

EDIT: otsikkoa muokattu //katjane

 

Vastaa
17 vastausta
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 249 kpl

11/18

Suosittelen, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin kautta, niin voidaan lähettää sinulle uusi tunnus ja salasana tuohon. 🙂 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

12/18

Telia TV osoittautui niin puutteelliseksi että olisimme irtisanoneet sen mutta sopimus tuli tehtyä myymälässä,puhelinmyynnissä olisi ollut se 14 vrk aikaa perua.

Paketissa laitettu varastoon odottamaan sopimusajan päättymistä todella masentavaa.

En ikinä suosittele Teliaa enää kenellekään Elisaviihde jäi tuollekin ystävälle käyttöön.

 

Vastaa
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 523 kpl

13/18

@Tosibox  kirjoitti:

Telia TV osoittautui niin puutteelliseksi että olisimme irtisanoneet sen mutta sopimus tuli tehtyä myymälässä,puhelinmyynnissä olisi ollut se 14 vrk aikaa perua.

Paketissa laitettu varastoon odottamaan sopimusajan päättymistä todella masentavaa.

En ikinä suosittele Teliaa enää kenellekään Elisaviihde jäi tuollekin ystävälle käyttöön.

 


Harmi kuulla! Haluatko kertoa tarkemmin mitä erityisesti jäit kaipaamaan? Onhan sinulla nyt jotakin sisältöä siellä katsottavana, auttaisiko esimerkiksi jokin kanavapaketti asiaan ja Telia TV tulisi otettua käyttöön? Hymiö Onnellinen

@AaTanja julkaisi juuri blogin Telia TV -palvelusta, kannattaa käydä lukaisemassa josko se avaisi tarkemmin mitä kaikkea hyötyä Telia TV -palvelusta saat! Blogeista löytyy ylipäänsä myös paljon sisältövinkkejä kanavapaketeista vuokraamon leffoihin.

Vastaa
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

14/18

Tämä henkilö jolle hankimme Teliatv:n tallentaa pääasiassa sarjoja normi ilmais tv tarjonnasta.

Teliakaupassa nimenomaan väitettiin että se ja kaikki muu toimii kuten elisaviihteessäkin,no ei toimi.Maksullisia kanavia hän ei käytä.Vähän hävettää kun olin "asiantuntijana" juuri siksi mukana paikalla.

Lopputulema on ettei ikinä astuta Telia kauppoihin jollei netissä hoidu saa asia olla.

Tämä on ehkä väärän otsikon alla koska tunnuksia ei enää tarvita varastossa lojuvaan uuteen digiboksiin.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 303 kpl

15/18

@Tosibox onpa ikävä kuulla, että digiboksi sai siirtyä varastoon! Olisin ollut utelias kuulemaan, mitkä olivat ne haasteet tuon tunnusasian lisäksi, jonka vuoksi digiboksi sai väistyä? Oliko sisällöllisesti, toiminnallisesti jotain merkittävää? 

 

Josko vielä olisi toivoa palvelun kanssa? Tässä aiempien linkkien ja ohjeiden lisäksi vielä pähkinänkuoressa kooste Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelun ominaisuuksista ja käytöstä. Tämän linkin takaa puolestaan löydät erikseen käyttöönoton ja asennuksen ohjeen, joka sisältää myös salasanasta ja käyttäjätunnuksesta asiaa. 

 

Mitä etäkauppaan ja -asiointiin tulee, niin meidän kanssa voi miltei kaiken hoitaa nykyään netin kautta, poislukien aivan muutamaa tilannetta, jotka vaativat henkilöllisyyden varmentamisen paikan päällä tai esimerkiksi jonkin laitehuollon Telia Helpin pisteellä. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

16/18

Kuten tässä ja monessa muussa ketjussa on todettu, vaivaavat Telia TV:tä monet perusongelmat. Ennen kuin ne on ratkaistu, ei mielestäni kannata markkinoinnilla yrittää asiaa valkopestä.

 

Ongelmia, jotka ovat kestäneet jo pitkään:

  • Jatkuvia tallennuksia ei voi katsoa sovelluksella.
  • Jatkuvia tallennuksia voi tehdä vain erityisellä nettisivulla.
  • Verkkotallennuksessa säilytetään ohjelmia vain 3 kk.
  • Digiboksin kautta ei pääse moniin sovelluksiin, mm. Yle Areena, Ruutu...

Nämä siis kuluttajan näkövinkkelistä puutteita/ongelmia, Telian mielestä ominaisuuksia 🙂 . Oli miten oli, tuntuu sovellusten, digiboksin ja erityisten nettisivujen yhdistelmä yhdeltä sillisalaatilta. Toiminnallisuudet pitäisi yhdenmukaistaa pikimiten.

 

 

Vastaa
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

17/18

Näin syysloman alla tuli vielä yksi tärkeä heikkous Telian kombossa mieleen.

 

Pitäisi ottaa digiboksi mukaan, jotta voisin katsoa jatkuvassa tallennuksessa olevia sarjoja matkoilla. Tuskin tulee otettua... tai katsottua.

Vastaa
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 466 kpl

18/18

Kiitos kun laitoit meille huomioitasi Hymiö Onnellinen Palvelua kehitetään kokoajan kovaa vauhtia. Konepellin alla tapahtuu vaikkei se aina ulospäin näkyisikään. Nostit hyviä pointteja esiin!

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.