Ei siellä kukaan pitäisi tahallaan olla häiritsemässä vaikka kiusallinen vika onkin. 🙂 Jos yhteys katkeaa joka päivä samaan aikaan, niin kyseessä voisi ennemminkin olla joku laiteongelma. Onko modeemin kanssa samaan sähköpistokkeeseen yhdistetty jotain laitteita mikä voisi aiheuttaa häiriön? Oletko modeemin valoja seurannut, että sammuuko laitteesta jotain valoja?
Jos et vielä ole resetoinut modeemiasi, niin sekin kannattaa koittaa varmuuden vuoksi. Eli pidä modeemin kyljestä löytyvää reset-nappia niin pitkään pohjassa, että laitteen power-valo muuttuu oranssiksi. Jos katkominen jatkuu kaikesta huolimatta, suosittelen tekemään liittymästä vikailmoituksen Omilta sivuilta tai soittelemalla 0206 90101 (mpm/pvm), niin saadaan tilanne korjaukseen myös meidän verkon osalta tarvittaessa.