Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JMJOnn
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapeli-TV HD kanavissa häiriöitä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko muilla ongelmia kaapelin HD kanavissa, YLE 1, YLE 2 ja FOX? Kaapelikortti telkkarissa, kanavat haettu uudestaan jne.  Ongelma ollut jo kuukausia, näkyy pätkimisenä äänessä ja kuvassa. 

Vanhoja kirjoituksia aiheesta tuntuu olevan, vika on uusiutunut ainakin täällä Kemissä. 

7 vastausta
MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JMJOnn@  kirjoitti:

Onko muilla ongelmia kaapelin HD kanavissa, YLE 1, YLE 2 ja FOX? Kaapelikortti telkkarissa, kanavat haettu uudestaan jne.  Ongelma ollut jo kuukausia, näkyy pätkimisenä äänessä ja kuvassa. 


Näkyvätkö muuta kanavat normaalisti? Siinä voisi kokeilla television tehdasasetuksille palauttamista. Silloin TV hakee kaikki kanavat alusta asti. Useasti pelkkä kanavien haku, hakee kanavat sieltä TV muistista. Jos olet kokeillut jo tätäkin niin ottaisitko yhteyttä meille niin päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin.

JMJOnn
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MikaelMu@  kirjoitti:

@JMJOnn@  kirjoitti:

Onko muilla ongelmia kaapelin HD kanavissa, YLE 1, YLE 2 ja FOX? Kaapelikortti telkkarissa, kanavat haettu uudestaan jne.  Ongelma ollut jo kuukausia, näkyy pätkimisenä äänessä ja kuvassa. 


Näkyvätkö muuta kanavat normaalisti? Siinä voisi kokeilla television tehdasasetuksille palauttamista. Silloin TV hakee kaikki kanavat alusta asti. Useasti pelkkä kanavien haku, hakee kanavat sieltä TV muistista. Jos olet kokeillut jo tätäkin niin ottaisitko yhteyttä meille niin päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin.


Hei,

 

Kiitos vastauksesta. 

Häiriöt näkyvät vain edellä mainituilla kanavilla. TV on palautettu tehdasasetuksille ja haettu kanavat uudestaan - ei vaikutusta ongelmaan. 

Ongelmaa ei ole normaalien kanavien kanssa (ei HD). 

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JMJOnn  kirjoitti:

Häiriöt näkyvät vain edellä mainituilla kanavilla. TV on palautettu tehdasasetuksille ja haettu kanavat uudestaan - ei vaikutusta ongelmaan. 

Ongelmaa ei ole normaalien kanavien kanssa (ei HD). 


Eipä mitään! Hyvä, kun olet testannut myös tuon tehdasasetuksille palautuksen, ota vain yhteyttä meihin niin pääsemme tutkimaan asiaa tarkemmin.

JMJOnn
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MikaelMu@  kirjoitti:

@JMJOnn@  kirjoitti:

Häiriöt näkyvät vain edellä mainituilla kanavilla. TV on palautettu tehdasasetuksille ja haettu kanavat uudestaan - ei vaikutusta ongelmaan. 

Ongelmaa ei ole normaalien kanavien kanssa (ei HD). 


Eipä mitään! Hyvä, kun olet testannut myös tuon tehdasasetuksille palautuksen, ota vain yhteyttä meihin niin pääsemme tutkimaan asiaa tarkemmin.


Mitä kautta asia saadaan asianmukaisesti liikkeelle? Kyseessä on taloyhtiö, joten applikaation kautta en pääse tekemään vikailmoitusta suoraan oikeaan palveluun. 

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JMJOnn@  kirjoitti:
Mitä kautta asia saadaan asianmukaisesti liikkeelle? Kyseessä on taloyhtiö, joten applikaation kautta en pääse tekemään vikailmoitusta suoraan oikeaan palveluun. 

Pääset tekemään ilmoituksen samaa kautta. Voit ilmoittaa että samainen häiriö koskettaa koko taloyhtiötä. Saadaan tutkinta käyntiin mahdollisimman pian.

JMJOnn
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MikaelMu@  kirjoitti:

@JMJOnn@  kirjoitti:
Mitä kautta asia saadaan asianmukaisesti liikkeelle? Kyseessä on taloyhtiö, joten applikaation kautta en pääse tekemään vikailmoitusta suoraan oikeaan palveluun. 

Pääset tekemään ilmoituksen samaa kautta. Voit ilmoittaa että samainen häiriö koskettaa koko taloyhtiötä. Saadaan tutkinta käyntiin mahdollisimman pian.


Siis mitä samaa kautta? Ei siellä ole mahdollisuutta tehdä vikailmoitusta muuta kuin puhelinliittymästä tai nettiliittymästä. 

Pitää selvittää onko naapureilla samaa ongelmaa vai ei. 

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JMJOnn@  kirjoitti:
Siis mitä samaa kautta? Ei siellä ole mahdollisuutta tehdä vikailmoitusta muuta kuin puhelinliittymästä tai nettiliittymästä.

Kirjautumalla Minun Teliaan pääset chattiin jota kautta voit tehdä ilmoituksen meille. Pahoittelut että tämä tieto jäi pois aikaisemmista viesteistäni. Samanlaista vikailmoitusta kuten puhelinliittymissä tai nettiliittymistä ei vielä löydy.  Meidän tavoittaa myös puhelimitse mikäli se on mieluisampi vaihtehto. Tarkemmat yhteystiedot löytyvät täältä.