Kaapeli-TV liittymälasku

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 5 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Olen ulkomailla toukokuuhun asti ja huomasin, että minulta ei ole veloitettu Kaapeli-Tv:n vuosittaisia kiinteitä maksuja. Mistähän saisin selville, onko minulla voimassaoleva e-laskusopimus näistä maksuista? Minun Kaapeli-Tv as.nro on 36388.

Kiitos.

5 kommenttia

Hei Geemix!

Sinulla näyttäisi olevan e-laskusopimus voimassa. Tämän vuoden maksun eräpäivä on tänään 17.2. Jos sinulle on ulkomailla ollessasi vielä mahdollista tarkistaa verkkopankistasi, että suoritus on tänään lähtenyt meille, niin se olisi tietysti varmuuden vuoksi hyvä homma.
Heikki- kirjoitti:
Hei Geemix!

Sinulla näyttäisi olevan e-laskusopimus voimassa. Tämän vuoden maksun eräpäivä on tänään 17.2. Jos sinulle on ulkomailla ollessasi vielä mahdollista tarkistaa verkkopankistasi, että suoritus on tänään lähtenyt meille, niin se olisi tietysti varmuuden vuoksi hyvä homma.


Tarkistin verkkopankista eikä e-laskua ja suoritusta löytynyt. Voisinko saada laskusta Pdf-version sähköpostitse?
Laskusta on lähetetty tänään kopio pp.inet.fi-loppuiseen sähköpostiosoitteeseesi. Mukavaa kevättä sinne ulkomaille!
Heikki- kirjoitti:
Laskusta on lähetetty tänään kopio pp.inet.fi-loppuiseen sähköpostiosoitteeseesi. Mukavaa kevättä sinne ulkomaille!


Kiitos ja kiitos nopeasta toiminnasta. Lasku laitettu maksuun ja tehty uusi e-laskusopimus.
Moi mimmu! Maksusuorituksen olisi tosiaan pitänyt näkyä täällä eräpäivään 20.9 mennessä, mutta tätä ei nähtävästi ollut kerrottu sinulle maksusopimusta tehdessä. Huomasin, että olitkin jo soittanut asiakaspalveluumme, joten asia lienee nyt kunnossa? Pahoittelut omasta puolestani aiheutuneesta vaivasta ja harmista.

Vastaa