Soneralla/Telialla on ollut aina yhteensopivuusongelmia epg:ssä. Laitevalmistajat eivät korjaile ongelmia ja operaattoria ei kiinnosta. Kannattaa kokeilla 4-5 aikaan aamusta, silloin tuli aikanaan Topfieldin digiboksiin osa kanavien epg-tiedoista. Osa tuli sitten iltasella 16-17 välillä. Jos erehtyi nollailemaan tauluja, niin sitä oli sitten koko illan ilman ohjelmatietoja.
Tuntuu painottuvan tuonne eteläisen Korean suuntaan nämä ongelmat..
Helpompaa olisi, jos Telia tekisi epg-jakelunsa standardin mukaan. Aikanaan Viestintävirastokin oli munaton saamaan Soneran aikaan vastauksia kysymyyksinsä. Ei viitsitty edes toistaa ongelmia vaikka laitteet olivat tiedossa.
Toistan saman kommentin kuin muutama vuosi sitten. Älää taloyhtiöt ottako Telian kaapelia, jos muita operaattoreita on tarjolla. Itse maksaisin vaikka satasen enemmän kuussa Elisan tai jonkun muun operaattorin yhteyksistä. Ei toimi ja myyjät osaa myydä vaikka p*skaa halvana.