Kaapelikortin linkitys

  • 2 February 2018
  • 5 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Minkähän takia Telian sivuilla on kaapelikortin ja kortinlukijan linkityspyyntö nettilomakkeella?

Sivulla luvataan että linkitys tehdään seuraavana työpäivänä JA asiasta tulee tekstiviesti.

Täytin lomakkeen noin kahden viikon kuluessa kolme eri kertaa eikä mitään tapahtunut. Minkäänlaista viestiä eikä muutakaan yhteydenottoa tapahtunut. Puhelinnumero oli oikein.
Varmasti tuo viesti lähtee automaattisesti silloin kun linkitys on onnistunut ja tehty, mutta mutta ...

entäs sitten kun linkitystä ei tehdä.

Paljon olisi parantamista teidän asiakaspalvelussa.

 

Tuo kortin linkitys oli muutenkin yhtä tuskien taivalta, vasta kolmannella soitolla asiakaspalveluun ja sieltä edelleen tekniseen tukeen homma selvisi, mutta se on jo kokonaan eri tarina.


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

En osaa Telian puolesta vastata, mutta todellakin harmittavaa ja ärsyttävää, että on tuollainen hankaluus ilmennyt. Toivottavasti tuon lomakkeen toimivuus varmennetaan, ettei samaa käy kenellekään muulle asiakkaalle.

Laitoin tästä tiedustelua eteenpäin, miksei Telian sivujen kautta linkitys ole onnistunut. Vastailen sinulle ensi viikolla viimeistään, heti kun olen saanut lisätietoa asiasta.

 

Hyvä kuitenkin, että olet saanut linkityksen tehtyä ja kanavat näkymään :)

Muita ilmoituksia ei ole tullut, eli joku hetkellinen ongelmatilanne lomakkeessa on selvästi ollut. Olen pahoillani, kun jouduit olemaan yhteydesäs vielä asiakaspalveluun, että linkitys saatiin tehtyä.

Tein linkityspyynnön kyseisen lomakkeen kautta lauantaina eli tänään olisi kaiken järjen mukaan pitänyt tulla tekstari. Linkitystä vaativat kanavat eivät kuitenkaan vieläkään näy eikä mitään ilmoitusta ole tullut. Pitänee soittaa huomenna aspaan, kun lomakkeen toiminta näyttää olevan näin epävarmaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Todennäköisesti tuossa linkityspyynnön lähetysvaiheessa on sitten tapahtunut jotain ja pyyntö ei koskaan ole tullut perille. Kaikki pyynnöt käsitellään saapumisjärjestyksessä, joten kuittaus olisi pitänyt jo tulla jos pyyntö olisi tullut perille. Suosittelen että joko soittelet asiakaspalveluumme tai tulet chatin kautta juttelemaan niin hoidetaan homma kuntoon ja saat kanavat näkyviin.

Vastaa