Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64307
Kirjoituksia 174920

Kaapelikortin linkitys



Highlighted

Kaapelikortin linkitys

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Kaapelikortin linkitys

1/6

Minkähän takia Telian sivuilla on kaapelikortin ja kortinlukijan linkityspyyntö nettilomakkeella?

Sivulla luvataan että linkitys tehdään seuraavana työpäivänä JA asiasta tulee tekstiviesti.

Täytin lomakkeen noin kahden viikon kuluessa kolme eri kertaa eikä mitään tapahtunut. Minkäänlaista viestiä eikä muutakaan yhteydenottoa tapahtunut. Puhelinnumero oli oikein.
Varmasti tuo viesti lähtee automaattisesti silloin kun linkitys on onnistunut ja tehty, mutta mutta ...

entäs sitten kun linkitystä ei tehdä.

Paljon olisi parantamista teidän asiakaspalvelussa.

 

Tuo kortin linkitys oli muutenkin yhtä tuskien taivalta, vasta kolmannella soitolla asiakaspalveluun ja sieltä edelleen tekniseen tukeen homma selvisi, mutta se on jo kokonaan eri tarina.

5 vastausta
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 394 kpl

2/6

En osaa Telian puolesta vastata, mutta todellakin harmittavaa ja ärsyttävää, että on tuollainen hankaluus ilmennyt. Toivottavasti tuon lomakkeen toimivuus varmennetaan, ettei samaa käy kenellekään muulle asiakkaalle.

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 63 kpl

3/6

Laitoin tästä tiedustelua eteenpäin, miksei Telian sivujen kautta linkitys ole onnistunut. Vastailen sinulle ensi viikolla viimeistään, heti kun olen saanut lisätietoa asiasta.

 

Hyvä kuitenkin, että olet saanut linkityksen tehtyä ja kanavat näkymään 🙂

Highlighted

Telialainen
Viestejä 63 kpl

4/6

Muita ilmoituksia ei ole tullut, eli joku hetkellinen ongelmatilanne lomakkeessa on selvästi ollut. Olen pahoillani, kun jouduit olemaan yhteydesäs vielä asiakaspalveluun, että linkitys saatiin tehtyä.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

5/6

Tein linkityspyynnön kyseisen lomakkeen kautta lauantaina eli tänään olisi kaiken järjen mukaan pitänyt tulla tekstari. Linkitystä vaativat kanavat eivät kuitenkaan vieläkään näy eikä mitään ilmoitusta ole tullut. Pitänee soittaa huomenna aspaan, kun lomakkeen toiminta näyttää olevan näin epävarmaa.

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 931 kpl

6/6

Todennäköisesti tuossa linkityspyynnön lähetysvaiheessa on sitten tapahtunut jotain ja pyyntö ei koskaan ole tullut perille. Kaikki pyynnöt käsitellään saapumisjärjestyksessä, joten kuittaus olisi pitänyt jo tulla jos pyyntö olisi tullut perille. Suosittelen että joko soittelet asiakaspalveluumme tai tulet chatin kautta juttelemaan niin hoidetaan homma kuntoon ja saat kanavat näkyviin.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.