Kaapelikortin linkitys

  • 20 December 2014
  • 13 kommenttia
  • 14 katselukertaa

Jos pyydän tekemään kaapelikortin linkityksen tänään, lauantaina, tapahtuuko linkitys tänään vai vasta maanantaina? Tukisivuilla lukee "Linkitys tehdään seuraavan työpäivän aikana." Odotanko siis suosiolla maanantaihin? 


13 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Tervehdys zannex!


 


Mikäli teet linkityspyynnön nettilomakkeella, niin silloin linkitys menee maanantaille. Saat tästä kyllä vahvistukseksi vielä tekstiviestinkin. Mikäli sinulla on kiire saada kortti jo nyt viikonlopuksi toimintaan, niin suosittelen soittamaan asiakaspalveluun 0200 1 7000 (auki vielä 16:30 saakka). 

Kiitos vastauksesta. Tein linkityspyynnön eilen sunnuntaina ja jännityksellä odotan tekstiviestiä.

No, toivottavasti huomenna viimeistään on linkitetty...

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@zannex kirjoitti:

No, toivottavasti huomenna viimeistään on linkitetty...




Ai linkitys ei tänään aktivoitunutkaan?
Voisin huomenna tiedustella millainen jono niissä työpyynnöissä on. Täytyisihän sinulle saada kanavat toimimaan joulun pyhiksi, ettei tule tylsää :)

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Huomenta @zannex 


 


Sain tiedon, että työpyyntöjä on jonossa sen verran vähän, että kaikki niistä saadaan luultavasti tänään käsiteltyä. Mikäli se sinun linkityspyyntö lähti kuitenkin varmuudella eteenpäin, niin asia pitäisi hoitua tänään kuntoon. Oletko jo testannut kortin toimivuutta? (Jos käsittelijä on jättänyt lähettämättä tekstarin)


 


Mikäli et ole saanut mitään kuittausta ja homma ei toimi iltapäivään mennessä, niin neuvoisin soittamaan meidän asiakaspalveluun. Meillä menee tänään asiakaspalvelun linjat kiinni klo 18.

Onko soneralla joku vika nyt tossa järjestelmässä vai mitä kun edes hd kanavat eivät näy saati sitten maksetut kanavat?.Kortti näyttäisi saaneen valtuutukset sekä hd:lle että maksukanaville conax kortin mukaan ja linkitys numero boxillekkin näyttäisi olevan oikein mutta edes hd kanavat eivät kuitenkaan näy.pitääkös siellä olla se -x numero kortissa mukana kun pyytää sitä linkitystä?.Tänne siis tuli soneran kaapeli-tv 1.3 eli onko noi sössinyt tuolla jotain vai mitä?.Kyseessä on wbox hd3 joka on laitteiden listalla jotka on hyväksytty,linkitys tosin oli ennen dna:n tv-korttille mutta sen ei pitäisi vaikuttaa asiaan?.Eikai tämä tarvitse vielä hd-tv:n numeroa että hd kanavat näkyisi?.

Tuota loppunumeroa ei tarvi olla mukana linkityksessä. Kaapelikortin ja digiboksin linkitysnumero riittää kyllä. Tee digiboksille vielä tehdasasetusten palautus ja kanavahaku uudelleen, sekä testaa vielä toisella antennijohdolla mahdollisuuksien mukaan. Jos kanavat eivät lähde näkymään, jätä vaikkapa Omilta Sivuilta vikailmoitus niin tarkistetaan että kaikki numerot, linkitykset ja valtuutukset on varmasti kunnossa.


@Pekka_Koo kirjoitti:

Tuota loppunumeroa ei tarvi olla mukana linkityksessä. Kaapelikortin ja digiboksin linkitysnumero riittää kyllä. Tee digiboksille vielä tehdasasetusten palautus ja kanavahaku uudelleen, sekä testaa vielä toisella antennijohdolla mahdollisuuksien mukaan. Jos kanavat eivät lähde näkymään, jätä vaikkapa Omilta Sivuilta vikailmoitus niin tarkistetaan että kaikki numerot, linkitykset ja valtuutukset on varmasti kunnossa.


Eipä lähtenyt toimimaan vaan pitänee hakea uusi kortti.Näissä kai pitäisi tehdä linkitys ekaksi että hd kanavat näkyy ja vasta sen jälkeen pistää maksullisten kanavien valtuutus?.Nyt toi kortti näyttää että on maksukanavat ekaksi(Jos luetaan ylhäältä alas) ja vasta sitten hd kanavien linkitys. :)

 

/edit

Kun katselee tarkemmin noita tilauksia tolta kortilta niin noi alouituspäivämäät on osassa alemmassa kohdassa 1990.01.01 ja yhdessä loppuu 2013.03.16 ylemmän ollessa 2016.03.31 eli aika sekaisin noi tuntuu olevan :)


@arapahoe kirjoitti:

@Pekka_Koo kirjoitti:

Tuota loppunumeroa ei tarvi olla mukana linkityksessä. Kaapelikortin ja digiboksin linkitysnumero riittää kyllä. Tee digiboksille vielä tehdasasetusten palautus ja kanavahaku uudelleen, sekä testaa vielä toisella antennijohdolla mahdollisuuksien mukaan. Jos kanavat eivät lähde näkymään, jätä vaikkapa Omilta Sivuilta vikailmoitus niin tarkistetaan että kaikki numerot, linkitykset ja valtuutukset on varmasti kunnossa.


Eipä lähtenyt toimimaan vaan pitänee hakea uusi kortti.Näissä kai pitäisi tehdä linkitys ekaksi että hd kanavat näkyy ja vasta sen jälkeen pistää maksullisten kanavien valtuutus?.Nyt toi kortti näyttää että on maksukanavat ekaksi(Jos luetaan ylhäältä alas) ja vasta sitten hd kanavien linkitys. :)

 

/edit

Kun katselee tarkemmin noita tilauksia tolta kortilta niin noi alouituspäivämäät on osassa alemmassa kohdassa 1990.01.01 ja yhdessä loppuu 2013.03.16 ylemmän ollessa 2016.03.31 eli aika sekaisin noi tuntuu olevan :)


Ei tuolla digiboksin ilmoittamalla listalla oikeastaan suurempaa merkitystä ole. Kortin vaihto ei välttämättä tarvita, vaan voi olla että tuo saataisiin ihan kortin uudelleenvaltuutuksella kuntoon. Pistä Omien Sivujen kautta vikailmoitusta niin selvitetään vielä asiaa.


@Pekka_Koo kirjoitti:

@arapahoe kirjoitti:

@Pekka_Koo kirjoitti:

Tuota loppunumeroa ei tarvi olla mukana linkityksessä. Kaapelikortin ja digiboksin linkitysnumero riittää kyllä. Tee digiboksille vielä tehdasasetusten palautus ja kanavahaku uudelleen, sekä testaa vielä toisella antennijohdolla mahdollisuuksien mukaan. Jos kanavat eivät lähde näkymään, jätä vaikkapa Omilta Sivuilta vikailmoitus niin tarkistetaan että kaikki numerot, linkitykset ja valtuutukset on varmasti kunnossa.


Eipä lähtenyt toimimaan vaan pitänee hakea uusi kortti.Näissä kai pitäisi tehdä linkitys ekaksi että hd kanavat näkyy ja vasta sen jälkeen pistää maksullisten kanavien valtuutus?.Nyt toi kortti näyttää että on maksukanavat ekaksi(Jos luetaan ylhäältä alas) ja vasta sitten hd kanavien linkitys. :)

 

/edit

Kun katselee tarkemmin noita tilauksia tolta kortilta niin noi alouituspäivämäät on osassa alemmassa kohdassa 1990.01.01 ja yhdessä loppuu 2013.03.16 ylemmän ollessa 2016.03.31 eli aika sekaisin noi tuntuu olevan :)


Ei tuolla digiboksin ilmoittamalla listalla oikeastaan suurempaa merkitystä ole. Kortin vaihto ei välttämättä tarvita, vaan voi olla että tuo saataisiin ihan kortin uudelleenvaltuutuksella kuntoon. Pistä Omien Sivujen kautta vikailmoitusta niin selvitetään vielä asiaa.


Kävin vaihtamalla kortin niin lähti toimimaan.Niihän sitä luulisi että toi päivitys onnistuisi kaiken järjen mukaan mutta kun ei onnistunut jostain syystä.Onkos toi discovery hd nyt se discovery hd showcase se mikä näkyy tuolla kanavalistalla?.samat typot tälläkin kortilla tuntuu olevan tuolla tilauksissa(alouituspäivämäärä :P).

Kestääköhän tässä kortin linkityksessäkin yhtä pitkään kun kortin toimituksessa eli pitkälle toista viikkoa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@JouniP17 kirjoitti:

Kestääköhän tässä kortin linkityksessäkin yhtä pitkään kun kortin toimituksessa eli pitkälle toista viikkoa?




Hei JouniP17! 


Oletko jo pyytänyt linkitystä? Soita Asiakaspalveluun, niin pitäisi hoitua nopeammin 


0200 1 7000 ( la 9 -16.30 ).


@JouniP17 kirjoitti:

Kestääköhän tässä kortin linkityksessäkin yhtä pitkään kun kortin toimituksessa eli pitkälle toista viikkoa?


Näkyykö edes hd kanavat?.Jos ei niin niin ota yhteys vikapalveluun ja jos ne ei onnistu sitä valtuuttamaan niin käy hakemassa uusi kortti soneran kaupasta.

 

Kai olet ton tehnyt?.Ton jälkeen pitäisi näkyä bonuskanava/travel kanava myöskin.Varmista että numerot on oikein.. :)

https://www.sonera.fi/kauppa/tv+ja+viihde/kaapelitv/kaapelikortin+linkitys

Vastaa