Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Smiles
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapelikortti ja Humax HDPVR 1000C (Wbox HD)

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Viime viikolla alkoi ilmestyä näyttöön teksti "viestintä kortin kanssa epäonnistui". Tuolloin kuva näkyi vielä kaikilla kanavilla, mutta tuo ilmoitus hyppi näytöllä muutaman sekunnin välein. Maanantaina aamulla soitto tekniseen tukeen, ja kortti linkitettiin uudestaan, jonka jälkeen tuntui pelaavan. 

 

No illalla kun boksin käynnisti, niin sama ilmoitus taas riesana. Uusi soitto tukeen, ja samalla tehtiin vikailmoitus ja linkitettiin kortti taas uudestaan. Tuon viimeisen linkityksen jälkeen kaikki kortin takana olevat kanavat meni pimeeksi. Parhaillaan näkyy vaan jollain kanavalla tekstit, mutha muuten pelkkää mustaa.

 

Tiistaina soitettu taas tukeen, jossa ei osattu enempiä auttaa, ja pyydettiin odottamaan yhteydenottoa vikapalvelusta. Mitään ei ole kuulunut, ja pimeenä on kaikki maksukanavat. Kuulemma en ole ainut jolla ongelmia Humax boksin kanssa tuon viime viikkoisen verkkopäivityksen jälkeen. Juurikin tämä malli vissiin tykkäs kyttyrää päivityksestä. Mitähän tässä nyt sitten seuraavaksi?

 

Useemman vuoden onkin tuo noksi toiminut kuin unelma, joten ei oikein kiinnosta siitä luopua.

52 vastausta
Julma70
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

JES!!! Toimii. Tänään tuli uus kortti postiluuukusta ja heti alkoi toimimaan. Sain kuukauden jopa hyvitystä laskusta kunha vaan viitsin soittaa asiakaspalveluun.Hyvä Hymiö Erittäin onnellinen

ilcca
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Noniin, vihdoin saapui eilen uusi kortti. Ei tarvinnut linkittää uudelleen, joten tehdasasetusten palautus ja kanavahaku riitti vian korjaamiseen. Vanha kortti lähti sitten palautuspostissa takaisin Soneralle.

 

Hyvityksistä ei kyllä kirjeessä mainittu sanallakaan, joten piti ottaa tänään yhteyttä asiakaspalveluun. Itselläni maksukanavat oli poissa käytöstä yhteensä tasan 5 viikkoa.

 

Vastaavanlaisista päivityksistä olisi jatkossa hyvä tiedottaa myös asiakkaita.

sam_winter
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Muilla on ilmeisesti uudella kortilla lähtenyt homma pelittämään? Pääsin lykkäämään uuden kortin sisään vasta 27.11. Siihen se iloi sitten loppui. Uudella kortilla ei näy mitkään kortin takana olevat kanavat.

 

Kovasti on korttia yritetty uudelleen linkittää, mutta siitä ei ole ollut apua. Vanhalla kortilla kuitenkin kaikki tarvittavat kanavat näkyi.