Kaapelikortti kallistui ja Eurosport putosi pois!

  • 30 September 2015
  • 6 kommenttia
  • 32 katselukertaa

Soneran TV-palveluissa "uudistuksia" oli otsikko prosyyrissä.

 

No on todella uudistuksia kun hinta nousi ja EUROSPORT1 häipyi valikoimasta!

Eurosport1 kyllä näkyy kun alat lyömään n.30€/kk ja saat huuhaa kanavia mukaan.

 

Ei onnistu työttömän  budjetilla. Goodbye!


6 kommenttia

Tarkoitatko postissa tullutta tiedotetta kaapelikortin hinnanmuutoksesta 2,90->3,50/kk? Eurosporthan tipahti kaapelikortilta uusilta asiakkailta pois jo viime keväänä. Silloin ainakin "vannottiin" ettei muutos koske vanhoja asiakkuuksia, enkä suoraan tuosta ilmoituksesta näe, että näin ikävästi kävisi nyt. Tosin soneralaiset voinevat asian vahvistaa puoleen tai toiseen, kun hieman tulkinnanvarainen tuo teksti toki on.

Tarkoitan juuri sitä lippusta jossa hinnan korotus 3,50 €:oon/kk.

Minulla on näkynyt Eurosport ainakin tähän asti tuohon 2,90/kk € hintaan.

Taitaa olla historiaa...

Joo, elikkä homma on sellanen, että niillä, joilla vanhan sopimuksen mukaan Eurosport kuuluu kortin hintaan, jatkuu se edelleen. :)


 


Eli, sulla  kun se on ollut kortin hintaan, se jatkuu myös noin. :)


 

Sama pisti silmään. Ei sitten maistunut siinä kirjeessä mainita että tärkein kanava tiputetaan vaivihkaa pois.

Piti oikein asiakaspalveluun soittaa, eikä sieltäkään meinannut tätä pikku sivuseikkatietoa saada irti.

Ensin kaupattiin jotain mini x -kanavapakettia ennen kuin kertoi että tosiaan Eurosport HD ei ole kaapelikorttilistassa alk. ensi Marraskuusta.

 

Yritin löytää tuolta Omat sivut osiosta jonkun kohdan mistä saan irtisanottua sopimuksen, mutta sekin on tehty niin vaikeaksi että pitänee soittaa asiakaspalveluun uudestaan.

Siis, jos sulla on ollut tuo Eurosport korttimaksuun kuuluen jo voimassa, ei se mihinkään putoa pois, vaan jatkuu kuten ennenkin.


 


Kirjeestä jätettiin tuo Eurosport pois, koska osalla se on kuuluen korttiin, mutta osalla ei, koska se tippui uusmyynnistä pois jo tuolloin keväällä, kuten  vinkkasikin aiemmin.

Ahaa. No kiitos tiedosta. Sain asiakaspalvelulta hieman eri käsityksen asiasta, mutta hän ei varmasti myöskään vain tiennyt asiasta. Teidän kannattaa ehdottomasti infota teidän vanhoja asiakkaitanne siitä että kanava ei vanhoilta asiakkailta katoa, sillä todella moni teidän asiakkaistanne on tällä hetkellä siinä uskossa että kanava ei jatka näkymistään Marraskuun alusta alkaen.

Vastaa