Kaikkien jaksojen tallennus

  • 9 September 2021
  • 7 kommenttia
  • 153 katselukertaa

Kunniamerkki +3

Eikö tuolle kaikkien jaksojen tallennusvaitoehtoasetukselle tosiaan aiota tehdä mitään. Elokuvien osalta ei sitä taida enää kysyä, hyvä niin, mutta pääosin kysyy ja kaikkien jaksojen tallennus on ensisijaisena tarjolla. Joka hiton kerta joutuu vaihtamaan, että en halua. Miksi ei asetuksissa ole itse asetettavissa miten haluaa? 


7 kommenttia


@JussiStone  kirjoitti:

Eikö tuolle kaikkien jaksojen tallennusvaitoehtoasetukselle tosiaan aiota tehdä mitään. Elokuvien osalta ei sitä taida enää kysyä, hyvä niin, mutta pääosin kysyy ja kaikkien jaksojen tallennus on ensisijaisena tarjolla. Joka hiton kerta joutuu vaihtamaan, että en halua. Miksi ei asetuksissa ole itse asetettavissa miten haluaa? 




Jatkuvaatallennusta ohjelmisto tosiaan ehdottaa oletuksena näiden sarjojen kohdalla. Tämä on asetettu oletukseksi varmaan siksi, että on yleisempää tallennella kaikki jaksot siinäkin mielessä, että niitä voi tallentaa käytännössä rajatta ja ne poistuvat 3 kuukauden kuluttua. Vaan meinasitko, että olisi hyvä jos tuota oletusta saisi ite muutella niin, että tallennuspalvelu ei aina kysyisi tallennetaanko kaikki? Jos näin niin saadaan tuosta toki ideaa eteenpäin.


 


Edit: Suosittelen muuten tutustumaan täällä Yhteisössä ketjuun Kehitetään yhdessä Telia TV palveluita. Siellä meidän Telia TV asiantuntija on mukana keskusteluissa ja myös sitä kautta keräämässä kehitysideoita 👍>

Kunniamerkki +3

Moi

Nimenomaan, järkevää olisi, että saisi itse asettaa kumpaa ehdottaa oletuksena. Itse en jaksotallennusta juuri käytä, joten jatkuva valinnan muuttaminen on todella väsyttävää ja tuntuu typerältä, koska järkevämminkin voisi asia olla ratkaistu! 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@JussiStone  kirjoitti:

Moi


Nimenomaan, järkevää olisi, että saisi itse asettaa kumpaa ehdottaa oletuksena. Itse en jaksotallennusta juuri käytä, joten jatkuva valinnan muuttaminen on todella väsyttävää ja tuntuu typerältä, koska järkevämminkin voisi asia olla ratkaistu! 




Ymmärrän, silloin kun sitä ei itse tarvitse niin se varmaankin tuntuu ärsyttävältä. Tällä hetkellä oletusasetus on tosiaan tuo, mutta katsotaan muuttuuko tämä tulevaisuudessa. Vinkataan toki palautetta eteenpäin. 

Kunniamerkki +3

Eipä ole valitettavasti tähän muutosta tullut! Todella syvältä!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Eipä ole valitettavasti tähän muutosta tullut! Todella syvältä!

Jos sinulla on DV8919 niin voi toki valita. No laitan ohjeen kuitenkin tuolle boksille. Mene tv:n vasemmasta reunasta kohtaan TV. Valitse sieltä ylhäältä Tv-kanavat. Tulee tällainen näkymä. Valitse sieltä haluamasi kanava ja pitkä painallus OK:sta siitä. Lyhyestä menee suoraan sille kanavalle.

 Saat sitten tällaisen näkymän. Kun valitset sieltä haluamasi ohjelman, voit valita tallennatko koko sarjan vai yhden tallennoksen.  Onhan sinne pitkä matka ja monta klikkausta, mutta saa haluamansa.

 

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Edit: Suosittelen muuten tutustumaan täällä Yhteisössä ketjuun Kehitetään yhdessä Telia TV palveluita. Siellä meidän Telia TV asiantuntija on mukana keskusteluissa ja myös sitä kautta keräämässä kehitysideoita 👍>

 

 

Ihmettelen, että erikseen on (ollut) joku yksittäinen ketju, missä “TV-asiantuntijakin” lukemassa…

...kun tuo pitäisi koskea ilman muuta koko TeliaPlay-osastoa.

 

Näköjään tuo linkki kaiken lisäksi viekin sille lukitulle keskusteluketjulle, mikä ei ees oo ton linkin niminen??????

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Edit: Suosittelen muuten tutustumaan täällä Yhteisössä ketjuun Kehitetään yhdessä Telia TV palveluita. Siellä meidän Telia TV asiantuntija on mukana keskusteluissa ja myös sitä kautta keräämässä kehitysideoita 👍>

 

 

Ihmettelen, että erikseen on (ollut) joku yksittäinen ketju, missä “TV-asiantuntijakin” lukemassa…

...kun tuo pitäisi koskea ilman muuta koko TeliaPlay-osastoa.

 

Näköjään tuo linkki kaiken lisäksi viekin sille lukitulle keskusteluketjulle, mikä ei ees oo ton linkin niminen??????

 

Huomasit varmaan, että viesti on kirjoitettu kaksi vuotta sitten. 

Vastaa