Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Lihasreino
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kanavanippu 2 ei löydy uudella televisiolla

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi!

 

Nyt alkaa olla ideat vähissä. Kaapelissa uusi televisio kiinni ja nippua ei löydy. Vanha tv löysi samasta johdosta sen. Muut kanavat löytyy. Uusin firmis päivitetty telkkaan. Otettu johto seinästä.Haettu manuaalisesti 242 MHZ ei mitään.Viereisissä huonessa toimii muilla telkkareilla. Mihin osoitan syyttävän sormeni ja kuinka ratkaisen ongelman? Onko vika telkassa vai missä ? Televisio eilen ostettu Samsung UE75H6750. Käytän telkkarin omaa sisäistä viritintä.

3 vastausta
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Lihasreino kirjoitti:

Moi!

 

Nyt alkaa olla ideat vähissä. Kaapelissa uusi televisio kiinni ja nippua ei löydy. Vanha tv löysi samasta johdosta sen. Muut kanavat löytyy. Uusin firmis päivitetty telkkaan. Otettu johto seinästä.Haettu manuaalisesti 242 MHZ ei mitään.Viereisissä huonessa toimii muilla telkkareilla. Mihin osoitan syyttävän sormeni ja kuinka ratkaisen ongelman? Onko vika telkassa vai missä ? Televisio eilen ostettu Samsung UE75H6750. Käytän telkkarin omaa sisäistä viritintä.


Koska muilla televisioilla toimii kanavat hienosti, niin vika rajoittuu silloin tuohon televisioon tai television lähellä olevaan pistorasiaan. Oletko tarkistanut ohjekirjasta, että kanavien haku on kuitenkin suoritettu oikealla tavalla? Olihan televisiossa varmuudella kaapeliverkon viritin? Tuolla mallinumerolla en löytänyt googlesta yhtään mitään.

Lihasreino
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miten kanavien haun voi suorittaa väärällä tavalla ? Olen tehnyt sen ihan normaalisti valikosta. Tv:n malli on siis
UE75H6475SUXXE
http://www.samsung.com/fi/consumer/tv-home-theatre/tv/led-tv/UE75H6475SUXXE

Televisiossa on kaapeli, antenni ja sateliittiviritin
kefiiri
Konkari
  • 206 custom-general.kudos
  • 675 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oletko kokeillut tuota uutta Samsungia niissä muissa antennirasoissa, joissa toisilla televisioilla näkyy kaikki kanavat?

 

Tuntuu aika erikoiselta, että jokin kanavanippu ei näkyisi kaapelitv-verkkoon liitetyssä kiinteistössä ja vielä vain yksittäisellä tv:llä. Ainahan on tietenkin mahdollista, että signaalintasot ovat kautta linjan alhaiset jonkin vian vuoksi ja tuo tietty kanavanippu on se kaikista heikoin ja se ei tällä uudella telkkarilla sitten näy.

 

Oletko katsonut tuosta uudesta Samsungista niiden kanavien kohdalta, jotka näkyvät, signaalitiedot: taso(voimakkuus) ja laatu?