Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63829
Kirjoituksia 173823

Kanavapaketin irtisanominen ei onnistu netissä



Highlighted

Kanavapaketin irtisanominen ei onnistu netissä

Uusi keskustelija
Viestejä 15 kpl

Kanavapaketin irtisanominen ei onnistu netissä

1/3

Näyttää olleen aiemminkin ongelmana, mutta itseltäni ei tänään Telia TV:n C More -paketin irtisanominen onnistunut Omilta sivuilta. Kanavapaketin Sopimuksen tiedot näkyivät kyllä, ja puhelinpalvelussa sanoivat että sen alla pitäisi näkyä Peruuta. Ei näy.

 

Kesti 12 minuuttia tuo puhelu. Skarppausta palveluun, kiitos.

2 vastausta
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

2/3

Moi @jkeinonen! Aivan kaikissa tapauksissa kanavapaketin irtisanominen ei onnistu itsepalveluna, riippuen mm. siitä onko siinä määräaikaista sopimusta tai onko kyse Telia TV digiboksiin, mobiilipalveluun vai kaapeli-TV:seen tilatusta paketista. Itsepalvelusivustoa kehitetään kuitenkin koko ajan ja tämäkin seikka on varmasti kehityslistalla. Toivottavasti sait asian kuitenkin hoidettua ja kaikki on nyt kunnossa.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 15 kpl

3/3

Kaikki on suhteellista asian hoitamisen onnistumisen osalta... Sain paketin siis puhelimitse irtisanottua, mutta nyt ei enää C More näy, vaikka kokonaisen kuukauden maksu perittiinkin jo... Olihan tässä F1-kisan voinut katsoa, toivottavasti palauttavat osan kk-maksusta edes...

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.