Kanavapaketin irtisanominen

  • 7 August 2016
  • 7 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Miten voin irtosanoa Sonera Viihde -kanavapaketin, jos minulla ei ole Sonera Tunnusta, kun tunnusta ei ilmeisesti voi tehdä ilman Soneran liittymää.


7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei miljaka!


 


Määräaikaiset kanavapakettisopimukset voidaan irtisanoa päättyväksi määräajan loppuun. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa on kahden viikon irtisanomisaika.


Sonera Viihteen ja kaapeli-tv:n kaapelikortinkanavapaketit voidaan irtisanoa asiakaspalvelussa numerossa 0200 17000.


Viihteen netti- ja mobiilipalvelunkanavapaketit voit irtisanoa itse Omilla Sivuilla tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 0200 17000.

Minulla on netti- ja mobiilipalvelu, ja yritin luoda tunnuksen omille sivuille mutta se ei näköjään onnistu kun minulla ei ole muuta liittymää Soneralla. Mikäli näin on, on järjestelmä totaalisen *******a sillä sairastan pahaa paniikkihäiriötä ja viralliset puhelut ovat yksi suurimmista kohtauksen laukaisijoista.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@miljaka kirjoitti:
Minulla on netti- ja mobiilipalvelu, ja yritin luoda tunnuksen omille sivuille mutta se ei näköjään onnistu kun minulla ei ole muuta liittymää Soneralla. Mikäli näin on, on järjestelmä totaalisen *******a sillä sairastan pahaa paniikkihäiriötä ja viralliset puhelut ovat yksi suurimmista kohtauksen laukaisijoista.

Moikka @miljaka ja tervetuloa Klaaniin! Saatko jonkun herjan kun yrität luoda tunnuksia vai mitä palvelu ilmoittaa? Tunnusten luonti onnistuu verkkopankkitunnuksilla, sitä varmaan kokeilitkin. Ohjeet löytyy tarvittaessa täältä.

Kun yritän luoda tunnusta tämä teksti ilmestyy

Sonera-tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Omille Sivuille:
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@miljaka kirjoitti:
Kun yritän luoda tunnusta tämä teksti ilmestyy

Sonera-tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Omille Sivuille:


Ja mobiiliviihde on tilattu nimenomaan sinun nimellesi ja henkilötunnuksellesi eikä tilaaja ole kukaan muu? Ja verkkopankkitunnukset luonnollisesti kuuluu varmaan sinulle?

Kyllä, kaikki ovat minun nimissäni.

 ota meihin yhteyttä tuolla Facebookissa privaviestillä, katsotaan sitä kautta yhdessä homma kuntoon :smileyhappy:

Vastaa