Kanavapaketin tilaus

  • 16 September 2017
  • 4 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Tilasin HBO Nordicin, mutta en saa sitä näkymään mobiili-TV:n kirjastoissa. En liioin pääse kirjautumaan HBO:n appin kautta palveluun, koska tilasin paketin TV:n kirjastojen kautta. Mikä avuksi? Pitäisi siis päästä luomaan tunnukset HBO:n appiin ja toisaalta se olisi hyvä saada näkyviin mobiili-kirjastossa. Vanhan paketin (Viasat Viihde) irtisanominen ei myöskään onnistu omien sivujen kautta. Hieman jäykkää tämä asiointi Telian kanssa.


4 kommenttia

Kunniamerkki +14

@Samulimylly kirjoitti:

Tilasin HBO Nordicin, mutta en saa sitä näkymään mobiili-TV:n kirjastoissa. En liioin pääse kirjautumaan HBO:n appin kautta palveluun, koska tilasin paketin TV:n kirjastojen kautta. Mikä avuksi? Pitäisi siis päästä luomaan tunnukset HBO:n appiin ja toisaalta se olisi hyvä saada näkyviin mobiili-kirjastossa. Vanhan paketin (Viasat Viihde) irtisanominen ei myöskään onnistu omien sivujen kautta. Hieman jäykkää tämä asiointi Telian kanssa.




Jos tuo on Telialta tilattu, et saa siihen appiin erikseen tunnuksia. Jos sen välttämättä haluat, tulee sinun tilata se hbo suoraan heiltä. Kyllä sen pitäisi aktivoinnin jälkeen näkyä digiboxilla, ja erikseen tilattuna myös mobiiliviihteessä johon sen saa kaupan päälle niin kauan kuin tilaus digiboksilla on voimassa. Ainakin ennen noissa oli joku päivän parin viive että alkoi näkymään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Samulimylly kanavapaketin irtisanominen onnistuu Omilla Sivuilla, 24/7 chat-palvelussa, palvelupyyntö-lomakkeella tai puhelimitse 020 690 400. Telian asiakaspalvelun kaikki yhteystiedot löydät täältä :smileyhappy:


 


Telia TV mobiilipalvelun kanavapaketin irtisanominen onnistuu helposti eli valitaan Liittymäni ja palveluni > Telia TV -sovellus (xxx käyttätunnus) > Kanavapaketit (heti sivuston otsikon alapuolella oleva välilehti) > Käytössäsi nyt (täppää) > Kanavapaketti (muokkaa) > Lähetä tilaus.


 


Viasat-kanavapaketti taitaa kuulua tuohon Telia TV kaapelipalveluun, joten tekniikaalta pitäisi olla samankaltainen irtisanominen tuolta Liittymäni ja palveluni -sivulta itsepalveluna (pl. Mix-paketti). Onnistuiko näillä ohjeilla?


 


Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv/kaytto-ja-tilanteet-tv

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@tilasto kirjoitti:


@Samulimylly kirjoitti:

Tilasin HBO Nordicin, mutta en saa sitä näkymään mobiili-TV:n kirjastoissa. En liioin pääse kirjautumaan HBO:n appin kautta palveluun, koska tilasin paketin TV:n kirjastojen kautta. Mikä avuksi? Pitäisi siis päästä luomaan tunnukset HBO:n appiin ja toisaalta se olisi hyvä saada näkyviin mobiili-kirjastossa. Vanhan paketin (Viasat Viihde) irtisanominen ei myöskään onnistu omien sivujen kautta. Hieman jäykkää tämä asiointi Telian kanssa.




Jos tuo on Telialta tilattu, et saa siihen appiin erikseen tunnuksia. Jos sen välttämättä haluat, tulee sinun tilata se hbo suoraan heiltä. Kyllä sen pitäisi aktivoinnin jälkeen näkyä digiboxilla, ja erikseen tilattuna myös mobiiliviihteessä johon sen saa kaupan päälle niin kauan kuin tilaus digiboksilla on voimassa. Ainakin ennen noissa oli joku päivän parin viive että alkoi näkymään.




Ei olisi ensimmäinen kerta kun palvelut sekoitetaan toisiinsa :smileyvery-happy:

Homma hoitui kuntoon chat-palvelun välityksellä. Omien tietojen kautta ei pystynyt irtisanomaan vanhaa kanavapakettia. En tiedä miksi. Uuden tilaaminen onnistui tv:n kautta. Mobiiliin sain sen näkyviin chat-palvelun avustuksella. Omien tietojen kautta ei pystynyt tätäkään tilaamaan, koska sinne oli jäänyt roikkumaan v. 2016 tilaus järjestelmää jumittamaan. 

Vastaa