Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Samulimylly
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Kanavapaketin tilaus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tilasin HBO Nordicin, mutta en saa sitä näkymään mobiili-TV:n kirjastoissa. En liioin pääse kirjautumaan HBO:n appin kautta palveluun, koska tilasin paketin TV:n kirjastojen kautta. Mikä avuksi? Pitäisi siis päästä luomaan tunnukset HBO:n appiin ja toisaalta se olisi hyvä saada näkyviin mobiili-kirjastossa. Vanhan paketin (Viasat Viihde) irtisanominen ei myöskään onnistu omien sivujen kautta. Hieman jäykkää tämä asiointi Telian kanssa.

4 vastausta
tilasto
Kunniajäsen
  • 1069 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Samulimylly kirjoitti:

Tilasin HBO Nordicin, mutta en saa sitä näkymään mobiili-TV:n kirjastoissa. En liioin pääse kirjautumaan HBO:n appin kautta palveluun, koska tilasin paketin TV:n kirjastojen kautta. Mikä avuksi? Pitäisi siis päästä luomaan tunnukset HBO:n appiin ja toisaalta se olisi hyvä saada näkyviin mobiili-kirjastossa. Vanhan paketin (Viasat Viihde) irtisanominen ei myöskään onnistu omien sivujen kautta. Hieman jäykkää tämä asiointi Telian kanssa.


Jos tuo on Telialta tilattu, et saa siihen appiin erikseen tunnuksia. Jos sen välttämättä haluat, tulee sinun tilata se hbo suoraan heiltä. Kyllä sen pitäisi aktivoinnin jälkeen näkyä digiboxilla, ja erikseen tilattuna myös mobiiliviihteessä johon sen saa kaupan päälle niin kauan kuin tilaus digiboksilla on voimassa. Ainakin ennen noissa oli joku päivän parin viive että alkoi näkymään.

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

Sekunti
Kunniajäsen
  • 1774 custom-general.kudos
  • 2326 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Samulimylly kanavapaketin irtisanominen onnistuu Omilla Sivuilla, 24/7 chat-palvelussa, palvelupyyntö-lomakkeella tai puhelimitse 020 690 400. Telian asiakaspalvelun kaikki yhteystiedot löydät täältä Hymiö Onnellinen

 

Telia TV mobiilipalvelun kanavapaketin irtisanominen onnistuu helposti eli valitaan Liittymäni ja palveluni > Telia TV -sovellus (xxx käyttätunnus) > Kanavapaketit (heti sivuston otsikon alapuolella oleva välilehti) > Käytössäsi nyt (täppää) > Kanavapaketti (muokkaa) > Lähetä tilaus.

 

Viasat-kanavapaketti taitaa kuulua tuohon Telia TV kaapelipalveluun, joten tekniikaalta pitäisi olla samankaltainen irtisanominen tuolta Liittymäni ja palveluni -sivulta itsepalveluna (pl. Mix-paketti). Onnistuiko näillä ohjeilla?

 

Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv/kaytto-ja-tilanteet-tv

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1774 custom-general.kudos
  • 2326 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@tilasto kirjoitti:

@Samulimylly kirjoitti:

Tilasin HBO Nordicin, mutta en saa sitä näkymään mobiili-TV:n kirjastoissa. En liioin pääse kirjautumaan HBO:n appin kautta palveluun, koska tilasin paketin TV:n kirjastojen kautta. Mikä avuksi? Pitäisi siis päästä luomaan tunnukset HBO:n appiin ja toisaalta se olisi hyvä saada näkyviin mobiili-kirjastossa. Vanhan paketin (Viasat Viihde) irtisanominen ei myöskään onnistu omien sivujen kautta. Hieman jäykkää tämä asiointi Telian kanssa.


Jos tuo on Telialta tilattu, et saa siihen appiin erikseen tunnuksia. Jos sen välttämättä haluat, tulee sinun tilata se hbo suoraan heiltä. Kyllä sen pitäisi aktivoinnin jälkeen näkyä digiboxilla, ja erikseen tilattuna myös mobiiliviihteessä johon sen saa kaupan päälle niin kauan kuin tilaus digiboksilla on voimassa. Ainakin ennen noissa oli joku päivän parin viive että alkoi näkymään.


Ei olisi ensimmäinen kerta kun palvelut sekoitetaan toisiinsa Hymiö Erittäin onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Samulimylly
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Homma hoitui kuntoon chat-palvelun välityksellä. Omien tietojen kautta ei pystynyt irtisanomaan vanhaa kanavapakettia. En tiedä miksi. Uuden tilaaminen onnistui tv:n kautta. Mobiiliin sain sen näkyviin chat-palvelun avustuksella. Omien tietojen kautta ei pystynyt tätäkään tilaamaan, koska sinne oli jäänyt roikkumaan v. 2016 tilaus järjestelmää jumittamaan.