Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60383
Kirjoituksia 166209

Kanavapakettiasiaa



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎07-07-2015
Kirjoituksia: 1
1/3

Kanavapakettiasiaa

Hei!

 

Olen useaan kertaan yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun chatissa. Jonoja on jatkuvasti, ja tälläkään hetkellä ei pääse koko palveluun, koska palvelussa on ruuhkaa. Haluaisin poistaa kanavapaketteja. Kuinka tulisi toimia, arkena ei ole aikaa puhelimessa asiaa hoitaa?

0 tykkäystä
2 vastausta
Highlighted
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
2/3

Vs: Kanavapakettiasiaa

Hei !

Aspa on auki myös lauantaisin.

 

Sonera Viihteen ja kaapeli-tv:n kaapelikortin kanavapaketit voidaan irtisanoa asiakaspalvelussa numerossa 0200 17000.

Viihteen netti- ja mobiilipalvelun kanavapaketit voit irtisanoa itse Omilla Sivuilla tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 0200 17000.

 

Asiakaspalvelu

(ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Kotipuhelinasioissa ma–pe 8–16.

Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 999
3/3

Vs: Kanavapakettiasiaa

Tervehdys @sapali!

 

Tässä etsimäsi vastaus...

Kuinka irtisanon kanavapaketin?

Määräaikaiset kanavapakettisopimukset voidaan irtisanoa päättyväksi määräajan loppuun. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa on kahden viikon irtisanomisaika.

Sonera Viihteen ja kaapeli-tv:n kaapelikortin kanavapaketit voidaan irtisanoa asiakaspalvelussa numerossa 0200 17000.

Viihteen netti- ja mobiilipalvelun kanavapaketit voit irtisanoa itse Omilla Sivuilla tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 0200 17000.

 

Lähde: https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Usein-kysyttya-Viihde--ja-TV-palveluista?id=1396

 

 

Voit myös jättää palvelupyynnön (https://www4.sonera.fi/palvelut/lomake/palvelupyynto) Omien Sivujen kautta. Olisinko jotenkin muutoin voinut olla avuksi? Hymiö Onnellinen