Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65981
Kirjoituksia 178629

Kanavapakettiasiaa



Kanavapakettiasiaa

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Kanavapakettiasiaa

1/3

Hei!

 

Olen useaan kertaan yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun chatissa. Jonoja on jatkuvasti, ja tälläkään hetkellä ei pääse koko palveluun, koska palvelussa on ruuhkaa. Haluaisin poistaa kanavapaketteja. Kuinka tulisi toimia, arkena ei ole aikaa puhelimessa asiaa hoitaa?

Vastaa
0 tykkäystä
2 vastausta

Konkari ☆
Viestejä 1 234 kpl

2/3

Hei !

Aspa on auki myös lauantaisin.

 

Sonera Viihteen ja kaapeli-tv:n kaapelikortin kanavapaketit voidaan irtisanoa asiakaspalvelussa numerossa 0200 17000.

Viihteen netti- ja mobiilipalvelun kanavapaketit voit irtisanoa itse Omilla Sivuilla tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 0200 17000.

 

Asiakaspalvelu

(ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Kotipuhelinasioissa ma–pe 8–16.

Vastaa

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 079 kpl

3/3

Tervehdys @sapali!

 

Tässä etsimäsi vastaus...

Kuinka irtisanon kanavapaketin?

Määräaikaiset kanavapakettisopimukset voidaan irtisanoa päättyväksi määräajan loppuun. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa on kahden viikon irtisanomisaika.

Sonera Viihteen ja kaapeli-tv:n kaapelikortin kanavapaketit voidaan irtisanoa asiakaspalvelussa numerossa 0200 17000.

Viihteen netti- ja mobiilipalvelun kanavapaketit voit irtisanoa itse Omilla Sivuilla tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 0200 17000.

 

Lähde: https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Usein-kysyttya-Viihde--ja-TV-palveluista?id=1396

 

 

Voit myös jättää palvelupyynnön (https://www4.sonera.fi/palvelut/lomake/palvelupyynto) Omien Sivujen kautta. Olisinko jotenkin muutoin voinut olla avuksi? 🙂

 

 

 

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.