Kanavapakettien ja muidekin "pakettien" tilaus ei onnistu

  • 16 August 2015
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Kanavapakettien ja muidenkin "pakettien" tilaus ei ole onnistunut vähään aikaan omilta sivuilta, onko tämä yleinen ongelma vai onko Sonera jostain syystä hyllyttänyt allekirjoittaneen?


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Paina sieltä omilta sivuilta sitä isoa plussaa, jossa lukee tarjoukset ja tuotteet. Sieltä pitäisi avautua valikko, jossa on Sonera viihde mobiilissa. Vai eikö se toimi? Kerran kuukaudessa pystyy sitten vaihtamaan paketteja.


@kiisseli67 kirjoitti:

Paina sieltä omilta sivuilta sitä isoa plussaa, jossa lukee tarjoukset ja tuotteet. Sieltä pitäisi avautua valikko, jossa on Sonera viihde mobiilissa. Vai eikö se toimi? Kerran kuukaudessa pystyy sitten vaihtamaan paketteja.


Kyllä mä nämä tiedän, mutta kun ei saa lähetettyä tilausta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Onnistuisiko tuolta? http://www.sonera.fi/secure/sonera+viihteen+netti+ja+mobiilipalvelun+tilaus

 


@kiisseli67 kirjoitti:

Onnistuisiko tuolta? http://www.sonera.fi/secure/sonera+viihteen+netti+ja+mobiilipalvelun+tilaus

 


Varmaan onnistuu, mulla on jo noi tilattu, nyt on kyse kanavapakettien tilauksesta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

  Tee vikailmoitus, jos et pysty tilaamaan kanavapaketteja omilta sivuilta. 

http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea?intcmp=footer-apujatuki

Tai omilta sivuilta chatin kautta apua.

Vastaa