Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 71 custom-general.kudos
  • 170 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Katoavat tallenteet ja tallennukset - havaintoja kaivataan

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tallennuspalvelussa on parhaillaan häiriötilanne, jonka vuoksi tallenteita häviää Telia TV -palvelusta.

 

Kaipaisimme tähän ketjuun havaintojanne kadonneista tallenteista. Jos olet huomannut, että jokin tallenne tai sarjatallenne on hävinnyt, kerro tässä ketjussa:

- Ohjelman nimi

- Milloin ohjelma tuli telkkarista

- Miltä kanavalta ohjelma tuli

- Mikä Telia TV -palvelu sinulla on käytössä (digiboksi Telian laajakaistalla, digiboksi jonkun muun operaattorin yhteydellä vai Telia TV sovellus)

 

Vinkkinä vielä:

Jos sarjatallenteita on hävinnyt niin tarkista, että sarjatallennus on vielä aktiivinen. Joissain tapauksissa tallennuksen ajastus on kadonnut sarjatallenteiden mukana.

Aktiiviset tallennuksien ajastukset voit tarkistaa Tallennukset-valikon Pian tallennuksessa -otsikon alta. Tai varmista Ohjelmaoppaasta, että oman lempisarjan kohdalla on tallennuksesta kertova REC-ikoni.

32 vastausta
Ocxid
Vakiokalustoa
  • 38 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kokonaisuudessaan tallennuksessa on ollut jatkuvasti kaikenlaista vikaa varmaan jo yli vuoden. Useasti olen ehdottanut maksun palautusta, mutta nyt ehdotan out of the box ajatusta. Teliahan voisi asiakaspalvelu ja asiakastyytyväisyys näkökulmasta lähtien lisätä tallenteiden säilyvyyttä vaikka alkuun 6kk.

Säilyvyysajasta on huhujen mukaan puhuttu kehitysteamissakin.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 279 custom-general.kudos
  • 665 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ocxid  kirjoitti:

Kokonaisuudessaan tallennuksessa on ollut jatkuvasti kaikenlaista vikaa varmaan jo yli vuoden. Useasti olen ehdottanut maksun palautusta, mutta nyt ehdotan out of the box ajatusta. Teliahan voisi asiakaspalvelu ja asiakastyytyväisyys näkökulmasta lähtien lisätä tallenteiden säilyvyyttä vaikka alkuun 6kk.

Säilyvyysajasta on huhujen mukaan puhuttu kehitysteamissakin.


Tallennuksien kanssa on ollut erilaisia haasteita tämän vuoden aikana ja sitä ei käy kiistäminen. Nämä pyritään aina hoitamaan kuitenkin sitä myötä kuntoon, jos jotain ilmenee. Mitään ei poissuljeta lopullisesti, mutta tässä kohtaa tallenteiden säilyvyysaikaa ei olla pidentämässä. 

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Tea85
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Taas tänään sama ongelma saman ohjelman kanssa. Vuoden lopussa oli sama juttu. Tekia TV käytössä.

 

Remontilla rahoiksi MTV3 AVA

 

Todella ärsyttävää kun sarjan seuraaminen katkeaa itsestä riippumattomista syistä