Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 53 custom-general.kudos
  • 120 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Katoavat tallenteet ja tallennukset - havaintoja kaivataan

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tallennuspalvelussa on parhaillaan häiriötilanne, jonka vuoksi tallenteita häviää Telia TV -palvelusta.

 

Kaipaisimme tähän ketjuun havaintojanne kadonneista tallenteista. Jos olet huomannut, että jokin tallenne tai sarjatallenne on hävinnyt, kerro tässä ketjussa:

- Ohjelman nimi

- Milloin ohjelma tuli telkkarista

- Miltä kanavalta ohjelma tuli

- Mikä Telia TV -palvelu sinulla on käytössä (digiboksi Telian laajakaistalla, digiboksi jonkun muun operaattorin yhteydellä vai Telia TV sovellus)

 

Vinkkinä vielä:

Jos sarjatallenteita on hävinnyt niin tarkista, että sarjatallennus on vielä aktiivinen. Joissain tapauksissa tallennuksen ajastus on kadonnut sarjatallenteiden mukana.

Aktiiviset tallennuksien ajastukset voit tarkistaa Tallennukset-valikon Pian tallennuksessa -otsikon alta. Tai varmista Ohjelmaoppaasta, että oman lempisarjan kohdalla on tallennuksesta kertova REC-ikoni.

31 vastausta
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 53 custom-general.kudos
  • 120 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Sematto  kirjoitti:

Edelleenkään ei yksikään toistuva tallenne tallennu. Yritetty taas kikkailla poistamalla tallenteita ja laittamalla uudelleen. Ainoa mikä tallentuu on emmerdale joka päivä. Muut ei. Voisikohan tähän nyt oikeasti saada jotain korjausta. Alkaa pikku hiljaa ärsyttää todella paljon..


Olisiko sinulla antaa pari esimerkkiä sarjoista, jotka eivät tallennu? Onko sinulla käytössä Telia TV digiboksi vai Telia TV sovellus? Jos sinulla on digiboksi, käytätkö sitä Telian nettiliittymällä vai muulla yhteydellä? 

Sematto
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia digiboksi Telia nettiyhteydellä. 23.9. Jälkeen ei ole tallentunut siis mikään muu kuin emmerdale. Tallentuu jos olen käsin laittanut tallennukselle ohjelmaoppaasta tai aloittanut painamalla kaukosäätimen Ok nappia kun ohjelma käynnissä. Jatkuvalla tallennuksella on esim. Tanssii tähtien kanssa, bb, vain elämää, masked singer, ghost adventures.. (kauhea näin julkisesti ilmoittaa mitä kaikkea kakkaa sitä tulee katottua 🙄) ja näistä ei siis yksikään ole tallentunut 23.9. Jälkeen jolloin ongelma omalla kohdalla alkoi.

Wiikari
Vakiokalustoa
  • 22 custom-general.kudos
  • 81 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vieläkään ei Mestarintekijä tallennu TV5 kanavalta. 10.11 klo 18.00->

Wiikari
Vakiokalustoa
  • 22 custom-general.kudos
  • 81 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vieläkään ei onnistu tallennus kanavalta TV5 Mestarintekijä 17.11 klo 20.00-->

ReOlivia
Moderaattori
Moderaattori
  • 313 custom-general.kudos
  • 529 custom-general.replies
  • 21 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos havainnoista! Kaikki on tiedot on viety eteenpäin 🙂

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Sarjat ja elokuvat |

JKS62
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Toimiva tallennus olisi mukava. Nyt jatkuvassa tallennuksessa olevat eivät ole pitkään aikaan tallentuneet mutta laskutus kyllä pelaa.

 

Edit SannaMKoo: Siirretty tähän ketjuun kun aihe koskee tallennuksia

Katti37
Uusi keskustelija
  • 9 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Viime päivinä on tökkinyt taas tallenteiden kanssa. Kun yrittää aloittaa tallenteen antaa ilmoituksen:

”Videopalvelin virhe Käynnistämässäsi ohjelmassa on virhe Virhekoodi 722”.

 

Ainakin Suomen huutokauppakeisarin tallentamisessa on ollut tuota ongelmaa viimeisen viikon aikana monena päivänä. Viimeisin epäonnistunut tallennus ko. ohjelmasta 28.12.2021 klo 20.00 (Nelonen). Yksittäisenä tallennuksena ohjelmoitu. Mutta välillä tuntuu vaihtuvan toistuvaksi tallennukseksi, jolloin ei ainakaan tunnu toimivan.

 

Toistuvia tallennuksia ei saa aina poistettua ohjelmaoppaan kautta, jolloin myöskään yksittäisen tallennuksen ohjelmointi ei onnistu.

 

Olemme huomanneet samaa vikaa myös vanhemmissa tallennuksissa, tällä hetkellä pian poistuvien listalla olevissa. Taitavat ajoittua juuri siihen ajankohtaan, kun tiedotitte sarjatallennuksissa olleen ongelmia. Tympäisee todellakin kytätä uusintoja, kun osa jaksoista ei lähde käyntiin.

 

Muutaman tallennuksen kohdalla on käynyt niinkin että boksilta katselua aloittaessa ohjelman alusta puuttuu pätkä (pahimmillaan 10 min.) ja ohjelma alkaa keskeltä. Mutta sovelluksessa tallenne alkaa normaalisti ohjelman alusta. Tätä ongelmaa oli ainakin kahdessa syyskuussa tallennetussa ohjelmassa. En valitettavasti muista tarkempia tietoja.

 

Meillä on digiboksi Telian laajakaistalla.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 412 custom-general.kudos
  • 727 custom-general.replies
  • 80 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JKS62  kirjoitti:

Toimiva tallennus olisi mukava. Nyt jatkuvassa tallennuksessa olevat eivät ole pitkään aikaan tallentuneet mutta laskutus kyllä pelaa.

 


Mitä kautta teet tallennuksia? Ohjelmaoppaan kautta tehtynä tallennuksissa on havaittu häiriöitä, ja ajoittain sitä kautta tehtynä tallennukset eivät aina toimi. Tämä on toki ilman muuta korjauksessa, pahoittelut häiriöstä!

 

Tallennuksien tekoon suosittelen tällä hetkellä tv.telia.fi -sivustoa, ja toki tallennukset voit tehdä myös suoraan digiboksille kaukosäätimellä.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

Sematto
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei!

 

en ymmärrä tätä ”Ohjelmaoppaan kautta tehtynä tallennuksissa on havaittu häiriöitä, ja ajoittain sitä kautta tehtynä tallennukset eivät aina toimi” kun ei ole toiminut lähes puoleen vuoteen ollenkaan!? 

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 855 custom-general.kudos
  • 1246 custom-general.replies
  • 80 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Sematto  kirjoitti:

Hei!

 

en ymmärrä tätä ”Ohjelmaoppaan kautta tehtynä tallennuksissa on havaittu häiriöitä, ja ajoittain sitä kautta tehtynä tallennukset eivät aina toimi” kun ei ole toiminut lähes puoleen vuoteen ollenkaan!? 


No tässä on taustalla tekniset häiriöt. Eli nimenomaan silloin kun tallennukset tehdään etätallennuksen ohjelmaoppaasta tai Minun Telian tallennuksen kautta. Tallennettavasta ohjelmasta riippuen joskus tallennus onnistuu ja joskus ei. Jos tallennukset tehdään digiboksin tai tv.telia.fi -ohjelmaoppaan kautta, ne toimivat normaalisti.

 

Tämä on kyllä ikävä tilanne ja ymmärrän että harmittaa jos ongelmia on ollut jo noinkin pitkään kaikkien tallennusten kanssa. Mutta suosittelen käyttämään tallennuksiin digiboksia tai sitten tuota tv.telia.fi -ohjelmaopasta.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More