Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 34 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 2.6.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV tiimistä:

 


@LuMaria  kirjoitti 27.5.2021:

Tavoitteenamme on, että Telia TV digiboksista muodostuu tulevan kehityksen myötä kodin viihdekeskus, joka Telia TV sovelluksen myötä kulkee mukana myös taskussa.

Tämän vuoden aikana olemme tuomassa digiboksille uusia sovelluksia, ja valmistelemme samalla isompaa Telia TV palvelun uudistusta, joka mahdollistaa laajemman sovelluskattauksen tulevaisuudessa. Kerromme myöhemmin mitä sovelluksia digibokseille on luvassa. 🙂

Olemme varsin pitkällä suunnitelmissa, joiden toteutuessa nykyinen Telia TV palvelun kokonaisuus yhtenäistyy ja käyttökokemus yhdenmukaistuu.

 

Tallennuspalvelun listanäkymän kehitys on edennyt hyvin, ja saamme uuden näkymän ensimmäisen version tuotantoon tämän hetken tiedon mukaan lähiviikkoina.

Lisäksi HD-laatuinen tarjontamme on laajentunut tämän kevään aikana. Telia TV sovelluksessa ja Telia TV digibokseilla kanavat, jotka ovat saatavilla HD-laatuisina, näkyvät HD:na. Vuokraamon puolella loputkin leffat muuttuvat HD-laatuisiksi kesäkuun aikana.


257 vastausta
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 34 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina
jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LuMaria@  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

Hienoa, että Telia tv- palveluja nyt vihdoin ja viimein kunnolla kehitetään! Uskon, että Telia saa pidettyä nykyiset asiakkaansa, ja houkuttelemaan uusia tyytyväisiä tilaajia ainoastaan palveluja kehittämällä ja uudistamalla. Liian monta vuotta Telia tv:n palvelut olivat pysähtyneessä tilassa - horroksessa... jospa nyt alkaisi viimein tapahtua. Toivoisin, että Tallenteet- valikkoon tulis Jatka katsomista- lista, josta olisi helppoa ja kätevää jatkaa katselussa olevien tallenteiden katselua - olisiko tämä mahdollista toteuttaa? Lisäksi toivoisin, että tallenteet säilyisivät katseltavissa 2 vuoden ajan kuten muutamalla kilpailijalla.

jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LuMaria@  kirjoitti:

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 


Onko Netflix ja Yle Areena- sovellukset tulossa Telia tv:n digibokseille lähiaikona?

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LuMaria@  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

En näe listassa montaakaan aiemmissa ketjuissa mainittuja vikoja ja puutteita, että olisi tulossa kehityksen alle...

 

Poksuvau
Kommentaattori
  • 58 custom-general.kudos
  • 62 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No nyt on annettava kehuja oikeasta suunnasta. Bravo.

 

Toivottavasti nyt vuorovaikutus asiakkaiden ja teidän välillä ei enää rajoitu kommentteihin ”toivotaan”, ”pinnan alla tapahtuu koko ajan kehitystä” ja ”neuvottelut kesken”.

 

Minua kiinnostaa sovellustuki. Onko digiboksista tarkoitus tehdä se ”viihdekeskus” eli se laite jota käytetään niin television katseluun kuin monenlaiseen suoratoistoon vai lähinnä televisioon ja tallenteisiin? 

Oletteko tietoisia kuinka monimutkaisia TV-palvelunne on laajakaistalla ja ilman laajakaistaa? Palveluissa on eri tunnukset, eri sisällöt, kovalevymahdollisuus yms. Onko ne tarkoitus yhtenäistää? Näitä eroja joutuu aika ajoin selittämään ja hankalaa on.

 

 

Jään seuraamaan vaikka olenkin tyytyväinen kilpailevan palvelun käyttäjä ainakin seuraavat puolitoista vuotta.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5229 custom-general.kudos
  • 4621 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Poksuvau@  kirjoitti:

No nyt on annettava kehuja oikeasta suunnasta. Bravo.

 

Toivottavasti nyt vuorovaikutus asiakkaiden ja teidän välillä ei enää rajoitu kommentteihin ”toivotaan”, ”pinnan alla tapahtuu koko ajan kehitystä” ja ”neuvottelut kesken”.


@Poksuvau@  kirjoitti:

Jään seuraamaan vaikka olenkin tyytyväinen kilpailevan palvelun käyttäjä ainakin seuraavat puolitoista vuotta.


Vaikka en ole @LuMaria niin vastaan silti 🙂

Kiitos tosi paljon kommenteistasi, mukava lukea ja myös mitä @jarkko35 kirjoitit niin mukava kuulla heti kärkeen ajatuksianne.

 

Ja kyllä, tämä on tarkoituksemmekin, että saadaan hyödyllistä infoa jaettua, siltä osin kuin se on mahdollista. Asiantuntijan tai vaikka kehitystiimin hyöty Yhteisölle jää tosi laihaksi, jos ei ole muuta annettavaa kuin "toivotaan"-osasto. Joten voit ja voitte luottaa siihen, että pyrimme antamaan enemmän tietoa. Varautukaa kuitenkin siihen, että ihan kaikkea emme voi avata. Yritetään löytää hyvä kompromissi.

 

Antakaa tosiaan vähän armoa @LuMaria:lle, tämä on meille uutta tekemistä ja hänellä on myös muita vastuita hoidettavanaan niin voi mennä aina tovi, että hän on kirjoittamassa mutta hän kyllä lukee mitä tänne tulee koska tästä ketjusta menee hänelle hälytykset 🙂

 

Joten heittäkää vain kommenttia ja huomioita tulemaan sitä mukaa kun tulee mieleen.

Tero, Yhteisömanageri

<<<< Lomalla 30.6. - 1.8.2021 >>>>

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 34 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35@  kirjoitti:

@LuMaria@  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

Hienoa, että Telia tv- palveluja nyt vihdoin ja viimein kunnolla kehitetään! Uskon, että Telia saa pidettyä nykyiset asiakkaansa, ja houkuttelemaan uusia tyytyväisiä tilaajia ainoastaan palveluja kehittämällä ja uudistamalla. Liian monta vuotta Telia tv:n palvelut olivat pysähtyneessä tilassa - horroksessa... jospa nyt alkaisi viimein tapahtua. Toivoisin, että Tallenteet- valikkoon tulis Jatka katsomista- lista, josta olisi helppoa ja kätevää jatkaa katselussa olevien tallenteiden katselua - olisiko tämä mahdollista toteuttaa? Lisäksi toivoisin, että tallenteet säilyisivät katseltavissa 2 vuoden ajan kuten muutamalla kilpailijalla.


Katselun jatkaminen on työn alla.

Tällä hetkellä tallenteet säilyvät 90 päivää, paitsi jos digiboksille on hankittuna kovalevy, jolla tallenteet säilyvät kunnes poistat ne. 

 

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 34 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35@  kirjoitti:

@LuMaria@  kirjoitti:

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 


Onko Netflix ja Yle Areena- sovellukset tulossa Telia tv:n digibokseille lähiaikona?


Netflix on tällä hetkellä saatavilla digibokseille 4302 ja 4302w.

Muuten aihetta en valitettavasti voi kommentoida, eikä aiheesta ole uutta kerrottavaa. Me haluamme tarjota teille mahtavan valikoiman viihdettä. Käymme jatkuvasti neuvotteluja eri kumppaneiden kanssa, mutta emme voi kertoa näistä neuvotteluista tai niiden osapuolista enempää ennen kuin nimet ovat papereissa ja yhteistyö on aika tuoda julkisuuteen.

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 34 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ocxid@  kirjoitti:

@LuMaria@  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

En näe listassa montaakaan aiemmissa ketjuissa mainittuja vikoja ja puutteita, että olisi tulossa kehityksen alle...

 


Listassa oli ne ominaisuudet, joista tällä hetkellä voin kertoa, esimerkiksi tuo suurien tallennemäärien tehokkaampi selaaminen. Millainen ominaisuus olisi mielestäsi tärkein parannus Tallennuspalveluun, aiemmin kertomasi mahdollisuus valita vanha tai uusi tallennelistaus vai joku muu? Voin katsoa löytyisikö työlistaltamme ominaisuus, joka vastaisi tarpeisiisi. 🙂 Mikäli toivomasi ominaisuus vielä puuttuu listalta, vien tottakai palautetta eteenpäin.