Telia TV - kerro mikä toimii ja mikä ei **ketju on lukittu kommenteilta**


Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

Muokkaus 24.1.2024

Keskustelu on lukittu uusilta kommenteilta ja kysymyksiltä. Jos asiasi on kesken niin avaathan uuden aiheen, kiitos :)

Miksi keskustelu on lukittu? Lue täältä lisää.

 

 

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omista ketjuistaan: Arris-digiboksien ohjelmistopäivitykset & SDMC DV8919 -digiboksin ohjelmistopäivitykset. Ketjut on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 20.12.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV -tiimistä:

 

@LuMaria  kirjoitti 20.12.2021
Heipähei, pitkästä aikaa olisi tarjolla väliaikatietoa siitä missä Telia TV:n kehityksessä mennään ja mitä on tulossa. 🙂
Heti alkuun hienoja uutisia - pääsen lopultakin kertomaan, että olemme rakentaneet tuolla kulisseissa jo hyvän aikaa uutta tulevaa Android TV -käyttöjärjestelmään pohjautuvaa Telia TV digiboksia. Android TV -käyttöjärjestelmä tuo mukanaan, kuten tiedättekin, lähes rajattoman sovellusten kirjon sekä kaikkea muutakin uutta ja kivaa.

Alkuperäinen suunnitelmamme oli julkaista uusi digiboksi aivan tämän vuoden lopussa. Päätimme nyt kuitenkin siirtää digiboksin julkaisua alkuvuoteen 2022, sillä löysimme vielä muutamia asioita, jotka pitää hioa kuntoon ennen boksin julkaisua jotta julkaistava digiboksi on käyttäjäkokemukseltaan ensiluokkainen. Palaan siis tarkemman aikataulun osalta vielä asiaan.

Varmasti osaattekin päätellä, että nyt, kun meiltä tulee uusi Android-pohjainen digiboksi niin meiltä tulee saataville myös todella kauan odotettu Telia TV sovellus Android TV:lle. Sovelluksen julkaisu Android Smart TV:ssä tulee tapahtumaan uuden digiboksin julkaisun jälkeen.

Isoja ja kauan odottamianne uudistuksia on siis tulossa.

Android-pohjaisen digiboksin kehitys on ollut syksyllä yksi tärkeimmistä kehityshankkeistamme ja kehittäjämme ovat työskennelleet ahkerasti projektin parissa. Valitettavasti tämä tarkoittaa, että osa keväällä arvioimistani sovellusten julkaisuista olemassa oleville bokseille viivästyy hieman. Julkaisemme kuitenkin kaksi toivomaanne sovellusta (mm. Yle Areenan) Arris 5305-digiboksille alkuvuodesta. Netflix ei valitettavasti tässä yhteydessä ole tulossa Arris 5305-bokseille.

Tähän lopuksi vielä siitä, kun aiemmin kerroin, että tavoitteemme on yhtenäistää Telia TV -palvelua sekä sen käyttökokemusta. Tämä tarkoittaa käytännössä esimerkiksi sitä, että Telia TV:n selainversion marraskuussa julkaistu uusi ilme on lähellä tulevia Android-pohjaisia alustojamme eli uutta digiboksia ja Android TV -sovellusta. Uuden Android-version kehitys näkyy myös Arris-digibokseillamme modernimpana käyttöliittymänä, jota on päivitetty syksyn mittaan.

Telia TV -käyttäjätunnus tulee myös linkittämään tulevan Android TV-pohjaisen digiboksin, selainversion ja sovellukset saumattomaksi kokonaisuudeksi: kun käytät tulevaa Telia TV digiboksia Telia TV -käyttäjätunnuksella, saat samat sisällöt ja tallennukset käyttöön myös esimerkiksi Telia TV mobiilisovelluksella.

Kaikki tämä herättää varmasti paljon kysymyksiä. Tarkempia tietoja esimerkiksi saatavuudesta ja sovelluksista kerromme myöhemmin.


Aihe on suljettu kommenteilta.

772 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@LuMaria@  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

Hienoa, että Telia tv- palveluja nyt vihdoin ja viimein kunnolla kehitetään! Uskon, että Telia saa pidettyä nykyiset asiakkaansa, ja houkuttelemaan uusia tyytyväisiä tilaajia ainoastaan palveluja kehittämällä ja uudistamalla. Liian monta vuotta Telia tv:n palvelut olivat pysähtyneessä tilassa - horroksessa... jospa nyt alkaisi viimein tapahtua. Toivoisin, että Tallenteet- valikkoon tulis Jatka katsomista- lista, josta olisi helppoa ja kätevää jatkaa katselussa olevien tallenteiden katselua - olisiko tämä mahdollista toteuttaa? Lisäksi toivoisin, että tallenteet säilyisivät katseltavissa 2 vuoden ajan kuten muutamalla kilpailijalla.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@LuMaria@  kirjoitti:

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂>

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 


Onko Netflix ja Yle Areena- sovellukset tulossa Telia tv:n digibokseille lähiaikona?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

@LuMaria@  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

En näe listassa montaakaan aiemmissa ketjuissa mainittuja vikoja ja puutteita, että olisi tulossa kehityksen alle...

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

No nyt on annettava kehuja oikeasta suunnasta. Bravo.

 

Toivottavasti nyt vuorovaikutus asiakkaiden ja teidän välillä ei enää rajoitu kommentteihin ”toivotaan”, ”pinnan alla tapahtuu koko ajan kehitystä” ja ”neuvottelut kesken”.

 

Minua kiinnostaa sovellustuki. Onko digiboksista tarkoitus tehdä se ”viihdekeskus” eli se laite jota käytetään niin television katseluun kuin monenlaiseen suoratoistoon vai lähinnä televisioon ja tallenteisiin? 

Oletteko tietoisia kuinka monimutkaisia TV-palvelunne on laajakaistalla ja ilman laajakaistaa? Palveluissa on eri tunnukset, eri sisällöt, kovalevymahdollisuus yms. Onko ne tarkoitus yhtenäistää? Näitä eroja joutuu aika ajoin selittämään ja hankalaa on.

 

 

Jään seuraamaan vaikka olenkin tyytyväinen kilpailevan palvelun käyttäjä ainakin seuraavat puolitoista vuotta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Poksuvau@  kirjoitti:

No nyt on annettava kehuja oikeasta suunnasta. Bravo.


 


Toivottavasti nyt vuorovaikutus asiakkaiden ja teidän välillä ei enää rajoitu kommentteihin ”toivotaan”, ”pinnan alla tapahtuu koko ajan kehitystä” ja ”neuvottelut kesken”.




@Poksuvau@  kirjoitti:

Jään seuraamaan vaikka olenkin tyytyväinen kilpailevan palvelun käyttäjä ainakin seuraavat puolitoista vuotta.




Vaikka en ole @LuMaria niin vastaan silti 🙂>

Kiitos tosi paljon kommenteistasi, mukava lukea ja myös mitä @jarkko35 kirjoitit niin mukava kuulla heti kärkeen ajatuksianne.


 


Ja kyllä, tämä on tarkoituksemmekin, että saadaan hyödyllistä infoa jaettua, siltä osin kuin se on mahdollista. Asiantuntijan tai vaikka kehitystiimin hyöty Yhteisölle jää tosi laihaksi, jos ei ole muuta annettavaa kuin "toivotaan"-osasto. Joten voit ja voitte luottaa siihen, että pyrimme antamaan enemmän tietoa. Varautukaa kuitenkin siihen, että ihan kaikkea emme voi avata. Yritetään löytää hyvä kompromissi.


 


Antakaa tosiaan vähän armoa @LuMaria:lle, tämä on meille uutta tekemistä ja hänellä on myös muita vastuita hoidettavanaan niin voi mennä aina tovi, että hän on kirjoittamassa mutta hän kyllä lukee mitä tänne tulee koska tästä ketjusta menee hänelle hälytykset 🙂>


 


Joten heittäkää vain kommenttia ja huomioita tulemaan sitä mukaa kun tulee mieleen.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

@jarkko35@  kirjoitti:

@LuMaria@  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

Hienoa, että Telia tv- palveluja nyt vihdoin ja viimein kunnolla kehitetään! Uskon, että Telia saa pidettyä nykyiset asiakkaansa, ja houkuttelemaan uusia tyytyväisiä tilaajia ainoastaan palveluja kehittämällä ja uudistamalla. Liian monta vuotta Telia tv:n palvelut olivat pysähtyneessä tilassa - horroksessa... jospa nyt alkaisi viimein tapahtua. Toivoisin, että Tallenteet- valikkoon tulis Jatka katsomista- lista, josta olisi helppoa ja kätevää jatkaa katselussa olevien tallenteiden katselua - olisiko tämä mahdollista toteuttaa? Lisäksi toivoisin, että tallenteet säilyisivät katseltavissa 2 vuoden ajan kuten muutamalla kilpailijalla.


Katselun jatkaminen on työn alla.

Tällä hetkellä tallenteet säilyvät 90 päivää, paitsi jos digiboksille on hankittuna kovalevy, jolla tallenteet säilyvät kunnes poistat ne. 

 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

@jarkko35@  kirjoitti:

@LuMaria@  kirjoitti:

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂>

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 


Onko Netflix ja Yle Areena- sovellukset tulossa Telia tv:n digibokseille lähiaikona?


Netflix on tällä hetkellä saatavilla digibokseille 4302 ja 4302w.

Muuten aihetta en valitettavasti voi kommentoida, eikä aiheesta ole uutta kerrottavaa. Me haluamme tarjota teille mahtavan valikoiman viihdettä. Käymme jatkuvasti neuvotteluja eri kumppaneiden kanssa, mutta emme voi kertoa näistä neuvotteluista tai niiden osapuolista enempää ennen kuin nimet ovat papereissa ja yhteistyö on aika tuoda julkisuuteen.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

@Ocxid@  kirjoitti:

@LuMaria@  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

En näe listassa montaakaan aiemmissa ketjuissa mainittuja vikoja ja puutteita, että olisi tulossa kehityksen alle...

 


Listassa oli ne ominaisuudet, joista tällä hetkellä voin kertoa, esimerkiksi tuo suurien tallennemäärien tehokkaampi selaaminen. Millainen ominaisuus olisi mielestäsi tärkein parannus Tallennuspalveluun, aiemmin kertomasi mahdollisuus valita vanha tai uusi tallennelistaus vai joku muu? Voin katsoa löytyisikö työlistaltamme ominaisuus, joka vastaisi tarpeisiisi. 🙂> Mikäli toivomasi ominaisuus vielä puuttuu listalta, vien tottakai palautetta eteenpäin.

 

 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

@Poksuvau@  kirjoitti:

No nyt on annettava kehuja oikeasta suunnasta. Bravo.

 

Toivottavasti nyt vuorovaikutus asiakkaiden ja teidän välillä ei enää rajoitu kommentteihin ”toivotaan”, ”pinnan alla tapahtuu koko ajan kehitystä” ja ”neuvottelut kesken”.

 

Minua kiinnostaa sovellustuki. Onko digiboksista tarkoitus tehdä se ”viihdekeskus” eli se laite jota käytetään niin television katseluun kuin monenlaiseen suoratoistoon vai lähinnä televisioon ja tallenteisiin? 

Oletteko tietoisia kuinka monimutkaisia TV-palvelunne on laajakaistalla ja ilman laajakaistaa? Palveluissa on eri tunnukset, eri sisällöt, kovalevymahdollisuus yms. Onko ne tarkoitus yhtenäistää? Näitä eroja joutuu aika ajoin selittämään ja hankalaa on.

 

 

Jään seuraamaan vaikka olenkin tyytyväinen kilpailevan palvelun käyttäjä ainakin seuraavat puolitoista vuotta.


Jo nyt Telia TV tukee C More ja YouTube -sovelluksia. Digiboksimallit 4302 ja 4302w tukevat myös Netflixiä. Onko mielessäsi joku sovellus, jota haluaisit Telia TV:n tukevan? Toive Yle Areenasta jonkin meillä jo tiedossa. 

 

Olemme tunnistaneet, että Telia TV eri alustoineen on moniulotteinen kokonaisuus. Tavoitteenamme on, että jokaisen asiakkaan on helppo käyttää ja hallita juuri sitä palvelujen ja laitteiden kokonaisuutta, joka hänellä on käytössään, ja että apu löytyisi tarvittaessa helposti joko Telia.fi:n Apu & Tuki -osiosta, Minun Teliasta tai asiakaspalvelustamme. Esimerkiksi Apu & Tuki -osion rakennetta muokattiin viime vuoden lopulla tiedon löytämisen helpottamiseksi, ja päivitämme sivustolta löytyviä ohjeita sitä mukaan kun Telia TV kehittyy.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

@LuMaria@  kirjoitti:

@Poksuvau@  kirjoitti:

No nyt on annettava kehuja oikeasta suunnasta. Bravo.

 

Toivottavasti nyt vuorovaikutus asiakkaiden ja teidän välillä ei enää rajoitu kommentteihin ”toivotaan”, ”pinnan alla tapahtuu koko ajan kehitystä” ja ”neuvottelut kesken”.

 

Minua kiinnostaa sovellustuki. Onko digiboksista tarkoitus tehdä se ”viihdekeskus” eli se laite jota käytetään niin television katseluun kuin monenlaiseen suoratoistoon vai lähinnä televisioon ja tallenteisiin? 

Oletteko tietoisia kuinka monimutkaisia TV-palvelunne on laajakaistalla ja ilman laajakaistaa? Palveluissa on eri tunnukset, eri sisällöt, kovalevymahdollisuus yms. Onko ne tarkoitus yhtenäistää? Näitä eroja joutuu aika ajoin selittämään ja hankalaa on.

 

 

Jään seuraamaan vaikka olenkin tyytyväinen kilpailevan palvelun käyttäjä ainakin seuraavat puolitoista vuotta.


Jo nyt Telia TV tukee C More ja YouTube -sovelluksia. Digiboksimallit 4302 ja 4302w tukevat myös Netflixiä. Onko mielessäsi joku sovellus, jota haluaisit Telia TV:n tukevan? Toive Yle Areenasta jonkin meillä jo tiedossa. 

 

Olemme tunnistaneet, että Telia TV eri alustoineen on moniulotteinen kokonaisuus. Tavoitteenamme on, että jokaisen asiakkaan on helppo käyttää ja hallita juuri sitä palvelujen ja laitteiden kokonaisuutta, joka hänellä on käytössään, ja että apu löytyisi tarvittaessa helposti joko Telia.fi:n Apu & Tuki -osiosta, Minun Teliasta tai asiakaspalvelustamme. Esimerkiksi Apu & Tuki -osion rakennetta muokattiin viime vuoden lopulla tiedon löytämisen helpottamiseksi, ja päivitämme sivustolta löytyviä ohjeita sitä mukaan kun Telia TV kehittyy.



@LuMaria@  kirjoitti:
Me haluamme tarjota teille mahtavan valikoiman viihdettä. Käymme jatkuvasti neuvotteluja eri kumppaneiden kanssa, mutta emme voi kertoa näistä neuvotteluista tai niiden osapuolista enempää ennen kuin nimet ovat papereissa ja yhteistyö on aika tuoda julkisuuteen

Deja Vu ☹️>

 

Sovellustoiveet löytynevät niistä lukuisista viesteistä monilta käyttäjiltä joita täältä yhteisöstä on jo vuosia viety eteenpäin.

 

Ja ehdottomasti, moniulotteisuus kuulostaa paremmalta kuin monimutkaisuus.

 

Kiitos panoksestasi.

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@LuMaria kirjoitti:


Jo nyt Telia TV tukee C More ja YouTube -sovelluksia. Digiboksimallit 4302 ja 4302w tukevat myös Netflixiä. Toive Yle Areenasta jonkin meillä jo tiedossa. 


-------------------------------------


Ruutu, Viaplay, Spotify olisivat myös hyvä lisä sovellus valikoimaan 🤔>

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Yle Areena ja Spotify olisi kova juttu tuossa boxissa. Lisäksi se että samat palvelut on käytössä kaikilla tilaajilla, oli laajakaistaa tai ei. Esimerkiksi meillä Kiinteä 5G-laajakaista asiakkailla toimisi varmasti tuo kovalevykin mutta sitä ei saa edes rahalla 😞>

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

@LuMaria@  kirjoitti:

@Ocxid@  kirjoitti:

@LuMaria@  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

En näe listassa montaakaan aiemmissa ketjuissa mainittuja vikoja ja puutteita, että olisi tulossa kehityksen alle...

 


Listassa oli ne ominaisuudet, joista tällä hetkellä voin kertoa, esimerkiksi tuo suurien tallennemäärien tehokkaampi selaaminen. Millainen ominaisuus olisi mielestäsi tärkein parannus Tallennuspalveluun, aiemmin kertomasi mahdollisuus valita vanha tai uusi tallennelistaus vai joku muu? Voin katsoa löytyisikö työlistaltamme ominaisuus, joka vastaisi tarpeisiisi. 🙂> Mikäli toivomasi ominaisuus vielä puuttuu listalta, vien tottakai palautetta eteenpäin.

 

 


Varsinaisesti uusia ominaisuuksia en itse kaipaa. Vikoja on paljon ja iso osa niistä on näillä palstoilla ilmoitettukin. Niiden nopea korjaaminen olisi pitänyt saada heti kärkeen työlistalle.

 

 

 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +4

Mitä yhdessä kehittämistä on se, että kaukosäätimellä käytettävä käyttöliittymä uusittiin täydellisesti ja vaikka miten sitä käyttää, niin käytettävyydessä häviää vanhalle 100-0. Ei löydy mitään hyvää. Olisi edes asetukissa valittavissa tekstiversiona vai karmeina kuvakematriisina, joissa joku kuva pääosissa jos silloinkaan, varsinainen asia fonttikoko pienennetty liikaa, liian vähän informaatiota. Joku onneton kuva tai ei kuva pääosassa.

 

Aikamoinen opettaminen isäukolle ja vaimolle. Toinen osaa käyttää perinteisiä kaukosäädin + digibokseja sujuvasti, toinen sitäkin vain pakollisen katsomisen verran. Ei omista älypuhelinta, ei tarvitse. Käyttää puhelinta vain puhumiseen.

Telian digiboksi valinta juuri siksi, että oletusarvoisesti toimii kuten TV on toiminut kaukosäätimineen. Lisätoiminnot löytyy valikoista, ei pakko käyttää.

 

Mistä saisi Digiboksiin takaisin osioon Tallennukset vanhan version. Tää uusi on kopsattu jostain hiplausnäytöistä. Ihan karmea kaukosäädin versiona. Nakuttelun määrä lisääntynyt huomattavasti, nuolilla siirtyminen ihan epäloogisen sekavaa ja määrä kasvanut 2-3 kertaiseksi.. Kaikilla ei ole >50" näyttö => fonttikoko meni ihan liian pieneksi. 

Mont ayhden nappulan -toimintoa vaatii useita nakutteluja, näytön lukemista, ...

 

Hyvin näkee, että aikanaan tehty ammattitaidolla fonttikoot yms. Vrt. Ohjelmalista matriisi. Onneksi se on edelleen sitä mitä on. Kauhulla odotan, että sekin muuttuu joksikin kuvakollaasiksi navigointiin mennen koko ilta.

 

Vanha oli tehty sopivalla fontilla lista tallenteista. Juuri ja juuri luettavissa. Vanhentuminen näkyi joka rivillä. Siihen kun olisi lisännyt viereen vielä prosenttilukuna paljonko katsottu, niin vasemman reunan tiivis lista oli kätevä. 

 

Oikealle puolelle olisitte lisänneet sen datan, joka nyt näkyy kun klikkaat "ruutua", jotta saisi luettavaa tekstiä. 

 

  • vasen reuna listana kuten ennenkin fonttikoko kuten olikin
  • siihen viereen pv paljon jäljellä ja symboli, joka kertoo onko katsottu yhtään vai ei tai kuten alempana
  • lajittelu iän ja nimen mukaan vaihtoehtoina
  • ajastetut kuten ennenkin vaihdettavissa tilalle - harvoin tarvitsee säätää, koska ohjelmalistasta valittu tallenteet, siellä ne tulee sitten joskus - nyt ruutumatriisisäkkäsn ylimpänä ? Miksi ? Tallenteet se kiinnostavin eikä mitä laittanut tallentumaan.
  • ajastetuissa voi vaihtaa sarjan seurannaksi/yksittäinen - nyt pitää poistaa ja tehdä uudelleen
  • vanhaan täydennys nykyisestä oikea reuna

Oikea reuna

  • näytetään vasenta selatessa ohjelman koko nimi - tämähän vanhassa katkesi monessa ohjelmassa
  • näytetään milloin nauhoitettu ja kesto
  • näytetään ohjelmakuvaus
  • näytetään milloin vanhenee
  • näytetään minkä verran katsonut, mielellään jopa milloin viimeksi, kerran tallennetaan tietoa katselusta
  • voi näyttää kuvan , jos kerran kuvaa yritetään tyrkyttää, vaikka sen informaatioarvo usein aika nolla

Poistaminen toimi sinisellä suoraan listasta tarvitsematta porautua tallenteen "sisään".

 

Tallennus laittaminen ohjelmalistasta

  • todella typerä oletusarvo, esittää sarjaa vaikka kyseessä esim. elokuva = harvoin sarjaa voi laittaa, koska nauhoittaa kaikki uusinnatkin
  • et voi koskaan tietää mitä tarkoittaa , kun tallennat oletuksilla = kuten tallennus on toiminut aina, nyt sämplättävä jotakin, jotta saa tallennettua
  • laittakaa asetuksiin valinta kumman haluaa oletusarvoksi. Nyt on varmasti juuri väärä. Silloin vielä hyväksyttävissä että entisen yhden klikin REC vaatisi REC+REC (aivan OK toki myös mutta REC + REC tulisi olla "tallenna tämä" eikä tarvetta navikoida ja painella muita nappuloita - hukattu totaalisesti kaukosäätimen ominaisuudet ja käytettävyys. Appi versioille voitte tehdä mitä vaan, mutta älkää sotkeko sitä kaukosäädin versioon

 

Mitä hauskaa nykyisessä matriisiversiossa - muutahan siinä ei olekaan:

  • jos on yhtään perehtynyt ja käynyt käyttöliittymäkursseja, puhumattakaan, että olisi tutkinut niitä, niin tietäisi että luettava lista on nopein tapa lukea
  • matriisi on haastava nopeaan hahmottamiseen etenkin kun data ripoteltu ihan miten sattuu, häviää ylhäältä alaspäin listalle 100-0
  • navigointi: paina ylös - riippuen missä laatikossa olet niin  hyppäät edelliselle laatikkoleikki riville johonkin kohtaan - hölmö luulisi kun painaa ylöspäin, että sarake säilyy ... ja sama alaspäin mennessä - lottokone tämä
  • muutama laatikko näkyy ja sitten onkin laatikko "näytä loput". Ja kun painat sen, niin etsipä uudelleen missä äsken olit
  • ...

 

Lyhyesti ilmaistuna: täysin susi käyttöliittymä kaukosäädin käytössä. Huomaa, ettei tekijä käytä kaukosäätimellä, on joku nuoremman sukupolven hiplaaja ymmärtämättä mitään ikänäöstä, kontrastista, kokonaisuuden hahmotuksesta - nopea lukeminen, "de facto" navigoinnista nuolilla, yhden nappulan -tekniikasta, ...  Ns. on juniorit päästetty sähläämään asiasta, josta ei ole kokonaisvaltaista käsitystä käyttäjäryhmistä ja kuinka käyttöliittymiä uusitaan, jos on tarvetta.

 

Toki lisäämällä asetusvalikkoon vaihtoehtoja säätää käyttöliittymää, voi varmaan palvella käytettävyydestä kiinnostuneita ja omalla versiolla ruutuleikkimisestä kiinnostuneille.

 

Aina ei todellakaan pidä paikkaansa, että "ennen oli paremmin", mutta nyt se on helppo osoittaa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Kokolailla @kshji kanssa samaa mieltä. Sekava käyttää ja löytää oikeastaan mitään.

Olisiko kamalaa jos kävisitte "vakoilemassa" vaikka Elisa Viihteen boxista miten tuo on toteutettu ja sitten vaikka ihan hieman kopioida sieltä mallia 🙂>

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@LuMaria@  kirjoitti:

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂>

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 


Olisiko mahdollista saada imdb-arvio myös sarjojen yhteyteen? Helpottaisi katseltavan valintaa huomattavasti. Ihmettelen myös miksi Telian kautta V film- kanavapaketin tilanneet eivät saa Viaplay- koodia, jolla myös Viaplayn saisi käyttöönsä? Dna:n, Elisan ja Maxivisionin asiakkaat saavat. Miksi Telian asiakkaat ovat huonommassa asemassa?!


@LuMaria@  kirjoitti:

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂>

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 


Hei! Hienoa että Telialla on tällainen vaikuttamisen kanava! Laitoin joskus taannoin Telialle oman aloitteeni siitä, että olisiko Telia TV:n tallennustoiminnossa mahdollisuus ns. jatkuvaan tallennukseen esim TV-sarjojen osalta. Minulla aikaisemmin käytössäni olleella DNA-TV:llä sellainen toiminto on ollut jo todella kauan. Ja nyt tämä toiminto on siis myös Telia TV:ssä mahdollista. Hienoa!

 

Yksi toiminto mikä palvelisi erityisesti Telia Tv-digiboksin asiakkaita, olisi saada digoboksin kautta katseltavaksi myös YLE Areenan sisältö. Luuletteko, että Ylen kanssa olisi mahdollista neuvotella asiasta? Minulla esimerkiksi mökillä on Telia digiboksi, jonka kautta katsomme kaikki ohjelmat ja tallenteet, myös vuokraamme sitä kautta elokuvia. Kuitenkaan mökin televisiolla ei voi samanaikaisesti katsoa Yle Areenan sisältöä, vaan se vaatii digiboksin irrottamisen ja tavallisen smart- tv:n ottamisen käyttöön. Tämä tuntuu hieman kömpelöltä. 

Jos saisi nelosen omistamilta kanavilta (nelonen, jim, liv ja jopa hero) kuvan nykimis ja pätkimis ongelman pois. Sitä on meillä ja muutamalla tutulla joten ei ole laitteissa vikaa. Yhtään enempää kun kuvassa tapahtuu nopeasti niin nykii. Ja tämä siis vain noilla kanavilla. Esim subia katsellessa saa kuvassa tapahtua mitä vain niin toimii virheettä.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@Nipa1315@  kirjoitti:

Jos saisi nelosen omistamilta kanavilta (nelonen, jim, liv ja jopa hero) kuvan nykimis ja pätkimis ongelman pois. Sitä on meillä ja muutamalla tutulla joten ei ole laitteissa vikaa. Yhtään enempää kun kuvassa tapahtuu nopeasti niin nykii. Ja tämä siis vain noilla kanavilla. Esim subia katsellessa saa kuvassa tapahtua mitä vain niin toimii virheettä.




Onko tämä nykivän kuvan ongelma aina samaan aikaan teillä, esim. ilta-aikaan tai muuten samanlaista? Asutteko kuinka lähekkäin, ihan saman postinumeron alueella vai kauempana toisistanne?

Tälläistä häiriötä emme ole havainneet laajemmin, joten asiaa tulisi tutkia vielä tarkemmin. Ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun ja selvitetään asiaa. Myös tuttavien olisi hyvä ottaa yhteyttä, jos kyse on samalla alueella toistuvasta häiriöstä niin saadaan esimerkkejä.


@HenriLie@  kirjoitti:

@Nipa1315@  kirjoitti:

Jos saisi nelosen omistamilta kanavilta (nelonen, jim, liv ja jopa hero) kuvan nykimis ja pätkimis ongelman pois. Sitä on meillä ja muutamalla tutulla joten ei ole laitteissa vikaa. Yhtään enempää kun kuvassa tapahtuu nopeasti niin nykii. Ja tämä siis vain noilla kanavilla. Esim subia katsellessa saa kuvassa tapahtua mitä vain niin toimii virheettä.


Onko tämä nykivän kuvan ongelma aina samaan aikaan teillä, esim. ilta-aikaan tai muuten samanlaista? Asutteko kuinka lähekkäin, ihan saman postinumeron alueella vai kauempana toisistanne?

Tälläistä häiriötä emme ole havainneet laajemmin, joten asiaa tulisi tutkia vielä tarkemmin. Ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun ja selvitetään asiaa. Myös tuttavien olisi hyvä ottaa yhteyttä, jos kyse on samalla alueella toistuvasta häiriöstä niin saadaan esimerkkejä.


Ei ole ajankohdalla väliä. Tätä on postinumerolla 45610 ja 45120.

Olen pari kertaa asiasta ilmoittanut, mutta joka kerta pyydetään resetoimaan modeemi ja digiboksi. Ne olen tehnyt jo reilu kymmenen kertaa, mutta vika palautuu. Ongelmaa voisi kuvailla sillä vastaavalla, kuin jos katsoisi tv lähetystä huonon antennin kautta tuulisella säällä ja edessä heiluisi puu. Nettiyhteydellä voi kuitenkin katsoa teräväpiirto elokuvia ja muilla kanavilla tätä ei esiinny.


@Nipa1315@  kirjoitti:
Ei ole ajankohdalla väliä. Tätä on postinumerolla 45610 ja 45120.

Olen pari kertaa asiasta ilmoittanut, mutta joka kerta pyydetään resetoimaan modeemi ja digiboksi. Ne olen tehnyt jo reilu kymmenen kertaa, mutta vika palautuu. Ongelmaa voisi kuvailla sillä vastaavalla, kuin jos katsoisi tv lähetystä huonon antennin kautta tuulisella säällä ja edessä heiluisi puu. Nettiyhteydellä voi kuitenkin katsoa teräväpiirto elokuvia ja muilla kanavilla tätä ei esiinny.




Tästä on hyvä tehdä vielä uusi ilmoitus meille jos et ole vielä tehnyt. Varsinkin kun olet tehnyt toimenpiteitä useammin ja tilanne uusiutuu.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12


"Suuri" joulunalus-uudistus toi tallennelistaksi kuvakkeet - ja nyt 26.1 päivityksen jälkeen nuo loorat ovat järjestään tyhjiä...

 

Kestotallennuksessa on käsittämätöntä, että katseltua jaksoa ei voi yksinään poistaa - vaan siinä katoo kaikki talletetut jaksot + myös sarjan tulevat talletettavaksi halutut jaksot poistuvat talletuslistalta...

 

Viime aikoina on ollut useasti tilanteita, että muuten toimiva Telia-boxi "ei näe" talletus-osiossa mitään eli ikään kuin yhteys "talletus-serverille" olis poikki.  Tätä ei tapahtunut koskaan ennen joulukuun suursäätöä...

 

Komeita toiminteita...


@DigiHate@  kirjoitti:




"Suuri" joulunalus-uudistus toi tallennelistaksi kuvakkeet - ja nyt 26.1 päivityksen jälkeen nuo loorat ovat järjestään tyhjiä...


 


Kestotallennuksessa on käsittämätöntä, että katseltua jaksoa ei voi yksinään poistaa - vaan siinä katoo kaikki talletetut jaksot + myös sarjan tulevat talletettavaksi halutut jaksot poistuvat talletuslistalta...


 


Viime aikoina on ollut useasti tilanteita, että muuten toimiva Telia-boxi "ei näe" talletus-osiossa mitään eli ikään kuin yhteys "talletus-serverille" olis poikki.  Tätä ei tapahtunut koskaan ennen joulukuun suursäätöä...


 


Komeita toiminteita...




Katoavien tallenteiden ja väärien tallenteiden ongelma on meillä selvityksessä. 
Varmistetaan vielä että tämä jatkuvien tallenteiden poisto ongelma on kehityksellä tiedossa. 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

Kiitos @Poksuvau, @kiisseli67, @Eeros ja @VAHAKIVELI toiveistanne!

Kuten sanottu, sovellus- ja sisältöasiat ovat sopimusasioita, joten en voi näitä kommentoida. Kerromme kyllä heti kun on jotain mitä julkisesti voi kertoa 🙂>