Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 26 custom-general.kudos
  • 50 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

176 vastausta
kshji
Kommentaattori
  • 21 custom-general.kudos
  • 26 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kuten muutkin toteaa, kaukosäädin versioon palauttakaa vanha ennen joulukuista epäonnistunutta päivitystä ollut versio.

 

Sen jälkeen päivityksiä tullut ja mennyt, mutta tilanne karsee.

"EI tallenteita" ilmoitus kohta useammin kuin tallenteita. Aikaisemmin stabiili versio toimi kuten on iät ja ajat oppinut "digiboxin" toimivan. Kuten mikä tahansa sulautettu käyttis ollen käyttäjälle piilossa.

 

Nyt ei riitä "virrat pois - päälle", vaan virtajohtoa pitää olla repimässä ja boottailemassa kuin Win98:a konsanaan. Ihan liian usein.  Ei näin toimi sulautettu järjestelmä, jonka tarkoitus toimia "laitteena". Olette kadoksissa.

 

Tämä ei ole enää minkään "asiakaskokemustiimin" ongelma, tämä on isompi ongelma. Lisätty kokonaisuus, joka ei ole sillä tasolla kuin tulisi olla.  Eikä edes mietitty kuuluuko ollakaan.

 

Lusikka kauniisti käteen ja reverse siellä. Ja ottakaa aikalisä oikeasti käyden läpi "asiakaskokemuksia" asiakkailta.

Kyse on aika samasta kuin auton 3 perus poljinta poistetaan ja pakotetaan käyttämään kosketusnäytöllä. Niin kauaksi kimpositte alkuperäisestä de facto -mallista. Lisänä voitte tarjota ihan mitä haluatte, mutta älkää poistako tuota vanhaa ja toimivaa, jota voit käyttää vaikka silmät kiinni. Sitä on kaukosäädin käyttö.

 

Hiplaan mieluummin jotain muuta kuin kaukosäädintä ylettömästi.

 

 

Japeaa
Vakiokalustoa
  • 34 custom-general.kudos
  • 95 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laittelin yli viikko sitten toiseen ketjuun noita kehitysehdotuksia ja kummasteluja. Laitetaanpas linkki tännekin, kun ei tuonne alkuperäiseen kukaan vastaile.

https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Uusi-tallennusnakyma-on-kayttokelvoton/m-p/218030#M... 

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
  • 294 custom-general.kudos
  • 507 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Voisiko Telia kehittää ja korjata omaa C More- ohjelmakirjastoa? Nyt siellä on monessa sarjassa jaksot miten sattuu. Esimerkiksi sarjoissa Farang, Tin Star ja Kadonnut. Taisi olla joissain muissakin. Näyttää todella sekavalta. Tuntuu tällä hetkellä, että Telialla on tämä Telia tv- palvelu ihan hunningolla ja pakka levällään. Missähän on syy? Kyseessä kuitenkin maksullinen palvelu.

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
  • 294 custom-general.kudos
  • 507 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

Voisiko Telia kehittää ja korjata omaa C More- ohjelmakirjastoa? Nyt siellä on monessa sarjassa jaksot miten sattuu. Esimerkiksi sarjoissa Farang, Tin Star ja Kadonnut. Taisi olla joissain muissakin. Näyttää todella sekavalta. Tuntuu tällä hetkellä, että Telialla on tämä Telia tv- palvelu ihan hunningolla ja pakka levällään. Missähän on syy? Kyseessä kuitenkin maksullinen palvelu.


Onko Telia itse huomannut näitä outouksia Telia tv:n C More- ohjelmakirjastossa? Luulisi, että Telia haluaisi ylläpitää C More- kirjastoa hyvin, se on kuitenkin sen oma. Ja sieltä on niin helppoa ja kätevää katsella sisältöjä, kun ne jäävät digiboksin alku- valikon "Jatka katsomista"- listalle. Siksi olisi hyvä, että sarjoista olisi kaikki jaksot saatavilla.

apasse
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Olkoon nyt tämä kirjoitus vaikka kympin kevennys mutta aivan mielenkiinnosta menin selailemaan toisen operaattorin vastaavan palvelun keskustelu-foorumia ja mitä näin ja koin!?

 

Lyhyesti referoituna mitä jäi mieleen kommenteista  niin se oli tämä: pitääkö vaihtaa kilpailevalle operaatorilla kun hommat ei toimi?  Kuulosti niin tutulta.

 

 Tuli mieleen pari sananlaskua :Suo siellä vetelä täällä; ei parane vaihtamalla; ojasta allikkoon..etc. Eikä ole ruoho vihreämpää aidan takana.

 

😁😁😁😁😁😁😁😁😁

 

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
  • 294 custom-general.kudos
  • 507 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Parasta Telia tv:n digiboksilla on ohjelmakirjastot, Youtube, ja C More- suoratoistopalvelu. Toivoisin, että V Film- kirjastoon tuotaisiin enemmän elokuvia tarjolle, kun kerran Viaplaytä ei olla asiakkaille tuomassa. Lisäksi toivoisin, että digiboksille tuotaisiin Yle Areena, Amazon Prime, ja Netflix. Näin asiakkaat saisivat digiboksista enemmän irti. Me kuitenkin maksamme tuosta digiboksista joka kuukausi. Onko lisää sovelluksia tulossa? Sanokaa suoraan. Kilpailijoiden bokseilla on jo kymmeniä sovelluksia, joten Telia on tässä kilpailussa pahasti jäljessä. En ymmärrä miksi Telia ei halua tehdä boksista ja tv- palvelustaan houkuttelevampaa asiakkailleen. Ei mikään ihme jos asiakkaat siirtyvät toisen palveluntarjoajan pariin.

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
  • 294 custom-general.kudos
  • 507 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kehitysehdotus tallennuspalveluun. Itse näen tämän Tallennuspalvelun uudistumisen hyvänä asiana. Nyt sarjojen kaikki jaksot löytyvät samasta "nipusta", saman kuvakkeen alta. Mahtava uudistus. Ennen oli työlästä kahlata pelkkää tekstipötköä ja etsiä tietyn sarjan eri jaksoja. Hyvä uudistus joka varmasti entisestään vielä paranee päivityksillä. Toivoisin kuitenkin, että tallennuksiin saataisiin Tallennukset- välilehdelle ensimmäisenä "Jatka katselua"- lista. Näin olisi helppoa katsella katselussa olevia tallenteita. Tuo "pian tallennuksessa"- lista mikä nyt on ensimmäisenä on ihan turha. Lisäksi päivittäkää viimeinkin tuo antiikkinen 90 päivän tallennusaika siihen kahden vuoden maksimiaikaan!

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

Kehitysehdotus tallennuspalveluun. Itse näen tämän Tallennuspalvelun uudistumisen hyvänä asiana. Nyt sarjojen kaikki jaksot löytyvät samasta "nipusta", saman kuvakkeen alta. Mahtava uudistus. Ennen oli työlästä kahlata pelkkää tekstipötköä ja etsiä tietyn sarjan eri jaksoja. Hyvä uudistus joka varmasti entisestään vielä paranee päivityksillä. Toivoisin kuitenkin, että tallennuksiin saataisiin Tallennukset- välilehdelle ensimmäisenä "Jatka katselua"- lista. Näin olisi helppoa katsella katselussa olevia tallenteita. Tuo "pian tallennuksessa"- lista mikä nyt on ensimmäisenä on ihan turha. Lisäksi päivittäkää viimeinkin tuo antiikkinen 90 päivän tallennusaika siihen kahden vuoden maksimiaikaan!


Omalla kohdalla osa sarjoista on niputettu osa ei. Sekavaa.

Wiikari
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 63 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions


@Wiikari  kirjoitti:

@LuMaria  kirjoitti:

@Wiikari  kirjoitti:

Täytyy sanoa että on sekavaa. Tällä hetkellä ohjelmat eivät tallennu joiltain kanavilta (esim Jim). Tallennusten poistaminen hankalaa jos jatkuva tallennus. Tallennuksia häviää, välillä niitä ei näy ollenkaan. Muutenkin ei vaikuta kovin loppuun ajatellulta koko uudistus. Mihin on hävinnyt vanha kansanviisaus, yksinkertainen on kaunista. Turhat kikkailut pois ja monimutkaiset valikot. Varmaan yli 80% katsoo ja valitsee palvelut kaukosäädöllä. Ehdotan tämän uuden systeemin kehittämistä ajatuksella, ja vanhan palauttamista siksi aikaa.


Tallentamisen Jimiltä pitäisi onnistua. Olisiko sinulla antaa esimerkkiä ohjelmasta, jonka tallentaminen ei ole onnistunut? Oletko asettanut tallennuksen, mutta tallennus ei ole ilmestynyt tallennuksiin, vai eikö tallentamisen asettaminen onnistunut ollenkaan?


Kanava Jim ja ohjelma Huutokauppa keisari. Jatkuvan tallennuksen asettaminen ei onnistu. Yksittäisen ohjelman tallennuksen asettaminen onnistuu ja merkintä tallennuksesta näkyy, ohjelma ei kuitenkaan tallennu,


Tässä oli Hybridin kiinteä linja muutaman päivän alhaalla jonkun vian takia. Tilanne ei tänä aikana ole muuttunut. Vieläkään Huutokauppa keisari kanavalta: Jim, ei tallennu. Lisäksi löytyi vielä tv3 kanavalla Kirppiksen kingi, tallentaa mutta ei näytä kuvaa eikä ääntä. Sininen palkki liikkuu kuin ohjelma pyörisi. Näitä ongelmia on lukuisia, kuten eri postauksista voi lukea. Milloin Telialla tullaan siihen päätökseen että "Mehän peritään maksu näistä sekoiluista asiakkailta. Laitetaan  kiireesti vanha järjestelmä, ja kehitetään tämä uusi rauhassa loppuun"??

Eeros
Vakiokalustoa
  • 35 custom-general.kudos
  • 89 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Onko teknisesti mahdollista saada näkymään sen alueen YLE:n maakunta alueuutiset missä asuu?

Nyt näkyy uudenmaan uutiset, vaikka asutaan täällä lännessä.